Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Real Drift - 10-11 APRILIE - TIMISOARA (https://forum.4tuning.ro/633-real-drift-10-11-aprilie-timisoara.html)
-   -   PILOTII din campionat SI MASINILE LOR (https://forum.4tuning.ro/633-real-drift-10-11-aprilie-timisoara/183766-pilotii-campionat-masinile.html)

Claudia 20-04-10 13:10

PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
13 Attachment(s)
Cu totii i-am vazut evoluand, i-am admirat si i-am aplaudat, dar putini stim ce se ascunde in spatele acestei imagini, cate luni de munca si cate sacrificii. Sa fie asta "pretul" pentru satisfactia de-a iti dezvolta pasiunea intr-un cadru legal?

Lasand vorba la o parte, va invit sa aflati cateva detalii despre fiecare masina pe care concureaza pilotii nostri, alaturi de poze.

Cu cine am putea sa incepem, decat cu oamenii care au adus si dezvoltat fenomenul asta la noi in tara!? Si ii voi lua pe rand:

ENE SORIN sau HAI`u
...este un tanar tatic, in varsta de 28 de ani si fara indoiala unul dintre cei mai iubiti drifteri de la noi, data fiind atat evolutia sa deosebita, cat si respectul si atentia pe care le acorda publicului de cand il stim!

Sorin a avut mai multe masini de competitie, printre care amintim:
- primul e30 2.5 12v, cu care venea la show-uri si facea "cerculete" si "burn-out-uri" :D, cu numarul B-69-HAI, actualul LAF
- e30, 2.5`ul 12v turbo, de aproximativ 250 cp, cu care se poate spune ca a facut istoria :-)
- si apoi 4.0 V8, ce dezvolta 286 cp, fiind si ultimul "urs" pe care a concurat pana acum.

Anul acesta a facut ca ursii sa-i ramana doar in suflet, si sa treaca la o alta etapa: daca traseele sunt din ce in ce mai solicitante, a simtit nevoia unei schimbari, asa ca si-a achizitionat actuala japoneza:

Nissan SILVIA S14A

Masina cu care continua sa ne incante are la baza un motor sr20det de 200cp turbo, dus in 331 cp, dupa o serie de modificari la Exelixis(sponsorul lui).

Dintre modificarile masinii amintim:
- suspensie de drift D2 coilover(36 reglaje)
- frana de mana hidraulica D2
- brate reglabile fata-spate
- electronica Haltech
- oil cooler Greddy
- bari de rigidizare(fata-spate) Greddy
- injectoare de 850cc Blitz
- pompa de benzina cu dedit marit
- kit ambreiaj stage 2
- turbina GT28
- evacuare de 76 Greddy
- interior Sparco

Felicitari, Sorin, pentru evolutia deosebita de fiecare data,pentru respectul fata de public, pentru spiritul de echipa, pentru puterea de a merge mai departe in ciuda tuturor intamplarilor si nu in ultimul rand, pentru felul cum te-ai adaptat la circuit cu setarile alea, obtinand 81 de puncte!
Pentru cei ce nu stiu, HAI`u s-a dat cu treapta 1, in timp ce restul concurentilor au folosit 2-ul pentru ca masina nu era pregatita pentru un traseu atat de mic.

Va las cu cateva poze:

Claudia 20-04-10 14:11

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
16 Attachment(s)
MITRACHE MARIUS CRISTIAN sau KNS

De cativa ani, 2 baieti au adus un mare plus motorsportului romanesc. Ei au reinventat, as putea spune, ceea ce inseamna astazi DRIFT, pentru ca pana la ei, foarte putini dintre noi stiau despre acest sport.

Ursi care faceau cerculete prin parcari au fost dintotdeauna, insa acesti oameni au vrut mai mult... au dus pasiunea mai departe si isi forteaza limitele si astazi, alaturi de tot mai multi sustinatori.

Pe Marius il stim de cand concura cu e30-ul sau 2.0is (M-ul pentru Italia) prin 2005, motor stoc 192 cp, si mai apoi cu cel care avea sa-i aduca si renumele, un 2.5(in 2008), urmat de un 3.5 Alpina (in 2009) pe aceeasi caroserie. Acesta din urma fiind nemodificat, avea 257cp. Astazi il putem vedea evoluand cu acea masina pe Rotti, despre care voi scrie mai tarziu.

KNS a renuntat la pasiunea pentru e30, in favoarea unei japoneze, de aceasta data fiind vorba despre:

Nissan SKYLINE R33 25 gtst ce dezvolta 250 cp.

Acesta nu a suferit foarte multe modificari pana acum, Marius concentrandu-se pe setarile de baza:
- suspensie Ohlins reglabila
- interior sparco
- rollcage

Felicitari pentru cel mai mare punctaj in calificari - 92p

morpheusmaster 20-04-10 14:18

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
Frumoasa initiativa Claudia! Scrie aici sa invete "pustimea" despre veteranii driftului in Romania.

Red Celica 20-04-10 14:24

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
Bravo Claudia...!!!

Asteptam si restul pilotilor vazuti prin obiectivul tau...

Razvan LKN

PS: - eu de fapt astept sa scrii de mine... :lol::lol:

Claudia 20-04-10 14:41

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
11 Attachment(s)
CIULEAN ALEXANDRU sau Ciuli

Nissan Skyline R33 GTS25T

Modificari:
- turbo R34 GTT + soft-ul aferent pt 0.8 bar
- evacuare turbo back HKS si finala KAKIMOTO
- suspensie Ohlins reglabila
- kit ambreiaj Exedy stage 1: placa, disc ,rulment si volanta
- diferential VLSD - sudat

A obtinut 88 de puncte in calificari, ocupand locul 2 in finala.

Claudia 20-04-10 14:58

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
14 Attachment(s)
CIORTAN CALIN sau LEE

Are 35 de ani si se ocupa de un service auto.
Il stim de cand participa cu un BMW e46 M3(341cp la baza), BOX-ul :-P

In prezent concureaza cu un:

BMW e30, motor de M5 V8 ce dezvolta 400 cp
Printre modificari, amintim:
- suspensie D2
- frane fata M3 e46
- frana de mana hidraulica
- rollbar
- diferential autoblocant

A obtinut 91 de puncte in calificari, si s-a clasat pe locul 3 in campionat.

Claudia 20-04-10 15:11

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
11 Attachment(s)
IANOS MESTER / SZABO

Participantii invitati din Ungaria, care au participat pe aceeasi masina.
Este vorba despre:

BMW e36 M3 Cabrio. Motorul de 3200 cmc dezvolta 320 cp.

Cei doi au fost la diferenta foarte mica de puncte:
Szabo a obtinut 90.9080 p, in timp de Mester a fost punctat cu 90.8400p

Claudia 20-04-10 15:25

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
16 Attachment(s)
BUSE TRAIAN sau SOW

In varsta de 29 de ani, se ocupa cu reparatii auto. E unul din baietii care participa la toate concursurile de drift de cativa ani, avand rezultate din ce in ce mai bune.

Masina cu care participa este:

BMW e30 cu motor de 3000 V8, de 210 cp. In ceea ce priveste acest aspect, Traian are in plan sa il schimbe cu un 4000 V8 si sa-i adapteze un Compressor.

Printre modificarile actuale se numara:
- suspensia custom
- frane de e46 330 XD
- punte spate Z3
- rollbar
- frana de mana hidraulica

A obtinut 89 de puncte la calificari, stand foarte aproape de Tengu.
Tin sa-l felicit pentru capacitatea de a-l egala pe acesta 2 ture la rand!!

Claudia 20-04-10 15:55

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
13 Attachment(s)
FRATIANU RAZVAN sau LKN

Are 31 de ani si e Director de Vanzari la Toyota Suceava. Unul din putinii baieti care vin la campionate de ani de zile, oriunde in tara.

Il vedem evoluand de la o etapa la alta tot mai mult. Ultima data radia de fericire, dupa achizitia actualului sau motor, pe care l-a montat inainte de etapa de la Timisoara. Ce-i drept, a facut senzatie in noua configuratie, nu degeaba ne-a "stresat" in fiecare noapte, laudandu-se ca are "atata putere". :lol:
Tin minte ca prima data l-am vazut la Romexpo, nu avea nici suspensie, doar 2.8-ul stoc.

Masina este

BMW e36 cu motor M3 EVO 3.2 24v ce dezvolta 321 cp

De-a lungul timpului masina a trecut printr-o serie de modificari:
- scaune scoica
- centuri in 4 puncte
- suspensie coborata si intarita
- kit frana de mana hidraulica
- diferential blocat cu raport de 3.15 (proaspat spart)

Felicitari pentru punctaj - 88 p, la egalitate cu Ciuli.

jakal 20-04-10 16:21

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
f. tare topicul si f. frumoasa prezentarea facuta...

bravo....felicitari.

Claudia 20-04-10 16:48

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
16 Attachment(s)
VASILE CRISTI GEORGE sau MOUSE (WRG)

Are 22 de ani si este Student. Se ocupa cu dezmembrari/reparatii e30.

Participa la evenimente de cativa ani, nu a lipsit la nici o etapa din tara si continua sa faca treaba buna.
Evolutia sa a inceput pe un e30 2.5 12v (171 cp), cunoscuta drept "masina electrica". Avand cea mai slaba masina de competitie, s-a clasat de-a lungul timpului pe primele locuri, uimind juriul si publicul.
Spre sfarsitul anului a decis ca masina nu merita tratamentul ala, asa ca a achizitionat un e30 touring(tot 2.5 12v), in incercarea de a face ceva inedit la noi.
Apoi a realizat ca nici masina aceea nu ar fi facut fata, si a cumparat alt urs, de data aceasta coupe:

BMW e30 2.5 12v Compressor ce dezvolta aprox. 200cp

Ca modificari, amintim:
- compresor Eaton
- soft
- injectoare de 2.8 24v
- regulator presiune
- serpi+evacuare
- suspensie H&R
- frana de mana hidraulica D2
- interior recaro
- centuri in 4 pct.

A obtinut 75 de puncte in calificari.

Din pacate masina inca mai intampina unele probleme si e in continuu lucru. In ciuda acestui fapt, Mouse evolueaza tot mai bine, de la o etapa la alta!

Rookie 21-04-10 07:58

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
Quote:

Originally Posted by -Claudia- (Post 3295047)
- diferential blocat cu raport de 3.15 (proaspat spart)

ce mi-a placut faza asta :lol::lol::lol:

foarte frumos topicul ... l-am citit cu mare placere ...

mariusKNS 21-04-10 10:21

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
marpha, multumim pentru aprecieri si prezentare.

andreyutzu 21-04-10 11:56

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
claudia ''jos palaria'' cele mai frumoase prezentari...succes pilotilor si sa ne faca sa fim mandri de ei la Drift King of Europe

FLAME 21-04-10 12:01

Re: PILOTII din campionat SI MASINILE LOR
 
felicitari pentru initiativa.asa mai aflam si noi detalii despre participanti si despre masinile lor:)


All times are GMT +2. The time now is 10:27.

- Copyright 2024 4Tuning