Bine ai revenit Adi, speram sa vedem masina cat mai des de acum incolo, asteptam si numerele de RO, si nu in ultimul rand, pe tine poate mai stam la o vorba , fie pe la stadion fie pe altundeva. bafta si sa ne vedem cu bine.. ti-a iesit bine interiorul sunt curios cum se aude motorul !
2. Spune-mi te rog ce ai facut la faruri,folosesti alte becuri ? sau are xenon pus.(eu ma tot chinui cu ale mele si cred ca imi voi lua alte faruri pana la urma
3. FELICITARI ma bucur sa mai vad pe cineva cu masina similara,daca dai pe la Bucuresti da-mi un PM dau un cico sa o vad si eu !
Vad interiorul refacut si semnale fata clare (de europa) ! nicee
Plus as vrea sa stiu ce modificari ai mai facut la ea.si daca ai idee ce becuri tin proiectoarele?(am unul ars si vreau sa il schimb)
farurile sunt Xenon 8000k philips
atasez o poza cu becurile folosite la aceasta masina
Modificari aduse :
Filtru aer sport inox
Toate furtunele de vacuum schimbate
Presiunea din turbina marita la 1.5Bar
Navigatie, DVD Player , Bluetooth , Camera mers inapoi Kenwood DNX
Volan , nuca schimbator , imbracaminte schimbator piele naturala cu performatii mici pentru a nu transpira
Tot interiorul ( Scaune fata , bancheta spate , plafon , fetele de la usa ) imbracate in piele sintetica
Sistem "Follow me home"instalat
Exterior refacut complet
Piese schimbate la masina :
Telescoape noi
Toate bucsele pe dedesupt schimbate
Etriere , placute , discuri , reincarcat cu freon clima
Bielete , capete de bara etc .. noi noute
Cauciucuri 205/50 maragoni
Toate piesele sunt originale importate din Suedia
Putere actuala 254CP la Roata
Pentru viitor: Reciever TV Digital ( dar nu stiu daca o sa functioneze la noi in tara )
Sonorizare ceva special , inca nu m-am decis
2 ecrane Lcd in tetiere
si cam atat cred ... daca mai aveti idei sa stiti ca sunt dispus sa le aud
__________________
Owned cars:
SAAB 9000 2.0t Unknown HP >
SAAB 9-5 2.3t Aero
Dacia Logan 1.6MPI
Matiz 0.8l
UPDATE MASINA ! Prezentare from Beggining to end product
Dotari : Jante Wolfrace Suzuka 17'' , Pirreli P7 gume 215/40/ fata si 235/40/ spate , Lupe Bi xenon 6000k , culoare neagra abanos triperlata , tapiterie imitatie de piele , piele naturala pe volan si la schimbator , furtunaraia schimbata , camera de marsarier + senzori parcare , JBL sound system , Frigider auto de 15L ( Clasa energetica A+ ) ))) , DNX 7200 2DIN Navi + DVD , Monitoare de 9" in tetiere
Dotari masina le-am scris si mai sus .. dar mai le scriu odata : Motor 2.0 Turbo B202R 256 CP ( presiunea la turbina pentru cei care au intrebat cum se mareste , in westgate este o tija , care are o contra piulita. Se invarte acea tija catre interiorul westgateului ( 3 Rotiri de 360 grade = 0.05 Bar ) ) , Scaune incalzite , Scaune electrice cu memorie , Pilot automat , geamuri electrice fata + spate , trapa electrica , frigider , abs , esp , asr , computer consum instant , mediu etc.. masina este din 1996. Cam atat
Sper sa va placa cum a iesit . Am investit ceva bani ca sa iasa asa , dar si suflet in acelasi timp . Chiar daca unele persoane nu prea apreciaza aspectul acesta.
Ai aranjat-o foarte frumos, sa te bucuri de ea in continuare.
Cum lumineaza lupele alea noaptea? tinand cont ca nu ai pus sticla clara la faruri?
Lumineaza mai bine decat farurile originale?
Lumineaza ok. Dar din pacate nu lumineaza mai bine decat originalele . Caut sa le fac clare . Am gasit undeva pe un site o persoana care a pus sticla clara de pe un E36 .. cu niste adaptari. Ce as mai putea pune pe masina asta? )
ai putea pune alte jante, alt turbo, alt intercooler, alte injectoare, ma umblii la evacuare, ii faci apoi un remap pe masura upgradeurilor si o sa ai un "all car molester" :P nu doar de bmw
Sau ai putea sa te bucuri in continuare de ea asa cum e ...eventual un gpl(eu am gpl pe ea si nu are greturi, se merita tinand cont de pretul benzinei)
Cu trionic 5 iti poti face singur hartile la masina si poti ajunge chiar sa iti faci launch control pe masina , referitor la ajustarea wastegate rod-ului sunt pareri pro si contra , recomand saabcentral. Cel mai sfant este tunning-ul homebrew pe ECU cu trionic suite.
Acum parerile unui fost detinator de 9k , actual 9-3SS :
[tare si-ar mai dori unul insa nu ii permite momentan conjuctura]
-jantele Wolf sunt prea...moderne pt 9000 parerea mea, as incerca sa le gasesc pe cele SuperAero pe 16 care sunt pur si simplu...fix ce trebuie,dau aerul acela de sleeper;le poti gasi in UK la un pret bunicel (au fost dotarea standard pe aero) .
-farurile se stie clar ...ca sunt cum sunt ...multi au pus xenon in proiectoare ca sa compenseze insa si aici poti gasi multe solutii pro/contra
-daca te apunci de T5 , va trebui modificat/largit downpipe-ul
-de turbo swap , well sunt ft multe variante , low budget ai putea face o lista pt conversie de aero , turbina TD04 si galeria modificata (tot din UK)
Imi place ca ai revopsit valve cover-ul si cred ca si caseta de DI iar VOPSEAUA noua arata ft bine ! culoarea de Anniversary !
OFFTOPIC: este un forum numai de SAAB-uri in RO, nu suntem ft multi insa...
Multumesc pentru sfaturi , dar este o mica problema insa , aceasta masina cred ca a avut motorul schimbat , va spun asta deoarece motorul este B202R ( JETRONIC ) deci nu este trionic ( T5 ) tuningul la motorul devine Foarte Foarte greu , in afara de 2 chipuri nu prea am ce sa fac ( Unu de marire a debitului de benzina si inca unul pentru putere ) le-am gasit pe speedparts.se. Am dat comanda acuma pe Ebay de turbina TD04 mitsubishi , Injectoare de aero , pompa de benzina de aero , toate matzele de la aero pentru conectarea turbinei , evacuarea si kit ambreiaj de aero . Si mai este o optiune , una mai drastica , sa schimb motorul si sa pun B234R ( 2.3 turbo aero 225 HP stock ) dar problema este ca nu gasesc la noi de nici o culoare din pacate . Jantele originale le mai am , se pot vedea sus in primele poze , le-am revopsit ( culoarea originala ) si asteapta iarna avand in vedere ca sunt echipate cu cauciucurile de iarna. Urmatoarea modificare imediata ( cand o sa ajunga comanda ) este kitul de frane sport . http://shop.speedparts.se/en/prod/90...it/xb-221.html - asta mai precis . Problema mare care o are masina este sistemul de ASR care nu are buton de activare / dezactivare , iar daca il dezactivez ( siguranta ) dezactivez si ABS`ul din pacate pentru ca sunt legate unul de celalalt. In septembrie o duc in ungaria la un service de acolo care am inteles ca se ocupa numai si numai de Saab`uri. Sa vad ce iese. Si suspensia stau pe ganduri daca sa o schimb sau nu , nu prea as vrea sa piarda din confortul care il are ea din fabrica.
DI Cassete era rosie din fabrica , asa au majoritatea 9000`urilor dupa 1993 . Mai am inca una nou nouta in caz de cedeaza asta ( asta e partea lor slaba ) .