Nu are rost sa subliniem evidentul. E un fapt recunoscut ca Nissan GTR R35 este o masina extrem de rapida si se preteaza de minune unor modificari atat de suprafata cat si de substanta.
Interesant este insa cum poti obtine maxim de rezultate cu minim de investitie fara a afecta fiabilitatea.
Exact aceasta a fost tema celui mai nou proiect Exelixis Motorsport avand ca subiect un Nissan GTR R35.
Confruntand knowhow-ul acumulat din experientele anterioare legate de GTR R35 cu multitudinea pieselor existente pe piata am ajuns la urmatoarea configuratie:
-Filtre de aer ITG
-Downpipeuri custom fara catalizatoare by Exelixis
-Y-pipe custom by Exelixis
-Sistem catback HKS Legamax cu diametrul de 80mm
-Actuatoare reglabile Forge Motorsport
-Bov-uri Turbosmart
-Tubulatura siliconica pentru lichidul de racire
-Tubulatura siliconica pentru BOV-uri
-Cobb Access Port cu optiunea de control a transmisiei
-Soft custom Exelixis by Okan Zamanoglu
Desi lista de mai sus nu este spectaculoasa rezultatul este unul extrem de consistent prin prisma cifrelor obtinute la final.