In primul rand am vrea sa subliniem ca din punctul nostru de vedere un dynometer reprezinta un aparat al carui scop este masurarea performantelor, atat a masinilor stock cat si a celor modificate inainte si dupa efectuarea setupului final.
Un astfel de aparat nu este o alternativa cu rezultate corecte pentru clasicele curse pe 402m din urmatoarele cauze :
- orice start intr-o cursa reala presupune sa invingi inertia data de catre masa autovehiculului
- de asemenea exista si factorul aderenta cu solul.
- trebuie luata in consideratie rezistenta aerului la inaintare.
Avand in vedere aceste aspecte simularea conditiilor reale pe un dynometer este imposibila si prin urmare rezultatul obtinut nu ar avea nici o relevanta intr-o cursa reala.
Singura varianta in care o astfel de masuratoare ar fi corecta ar fi daca Terra ar avea gravitatie 0.
Date contact: info@exelixis.ro
Tel : 0726188873
Tel fix/fax : 0311065990
Str. Erou Nita Pintea Nr.4 Bucuresti
Pornind de la acest motto am decis sa ne oferim atat noua cat si clientilor Exelixis Motorsport un upgrade.
Prin urmare:
- Incinta dynoului a fost izolata fonic si termic in mod profesional
- Am pus la punct un sistem foarte eficient de ventilatie a incintei (separat de sistemul de racire/ ventilatie a autovehiculului)
- Am upgradat sistemul de evacuare a gazelor arse din incinta
- Am externalizat sursa de ventilatie a autovehiculului
- Am instalat un sistem de climatizare (50.000BTU) care coroborat cu sistemul de ventilatie al autovehiculelor miscoreaza dramatic timpul necesar racirii motorului inainte sau intre masuratori si permite in acelasi timp masuratori repetate in conditii similare de temperatura independent de mediul exterior .
Acestea fiind zise putem spune fara nici o retinere ca Exelixis Motorsport are prima si singura incinta dyno profesionala din Romania in acest moment.
Daca adaugam la acest fapt ‘amanuntul’ ca preturile au ramas neschimbate, concluziile le trageti voi singuri.
deci sa inteleg ca pentru tractiune fata platesc 200 ron pentru 3 masuratori ? si masuratorile le faceti una dupa alta ? in caz de eroare ? sau pot una acum si una diseara de ex....dupa ce fac ceva la masina ? scuze dar nu prea inteleg.
Pretul unei sedinte de masurare pentru masini cu o punte motrice este de 200 ron si implica 3 masurari. Masurarile se fac succesiv in cadrul unei singure sedinte, nu separat adica una dimineata doua seara sau in zile diferite.
Sub sloganul : Unde sunt doi puterea creste ! va prezentam cateva poze
Surprize ........Surprize.:lo l:........Cum adica Luca Motorsport a plecat prin vecini sa faca softul?
Parca ziceau ca modifica masinii cap coada,iar acum merge la concurenta?