Quote:
Originally Posted by 59AFA
ce conteaza cati cai are masina atata vreme cat se da cu masini de grupa ei , chiar de grupa mai mare , nu mai mica ? daca nu ma insel are 105 cp de fabrica...atata vreme cat nu are turbo sau alte modificari majore caii nu pot fi prea multi peste cei de fabrica...o evacuare si o admisie nu iti dau 30 de cai...abia daca iei 10-15 cai...kidule nu inteleg care e problema atata vreme cat tu ai 136 cp stock iar el , ipotetic vorbind , cu modificari 130+
din cauza discutiilor de genul asta eu militez pentru grupele pe cilindree , nu pe cai putere.
p.s. o sa va spun un secret ca vad ca se vorbeste de fantuzesti...exista un raport intre caii de masina frantuzeasca si caii de alta origine...
Notam CF=cal frantuzesc si CO=cal de alta origine
1CF=1.3xCO => 105x1.3=136.5 cp => caii MMA-ului
asta e secretul
|
Ma voi ati incurcat oalele si dezgropati secrete sapate adanc de aproape 1 an de zile ma baieti ma!
In topicul asta "zarva" care am facut-o anu trecut,era cand aveam Celica,care avea DA AFA 105cp si 1125kg
MMA avea 107cp de fabrica si aceeasi greutate ca a mea,ambele masini 16valve
Ma batea mereu la jumate de masina si cateodata 1 masina..era normal sa ma oftic ca nu zicea niciodata ce are facut,sau macar cati cp are peste mine.singurul lucru era ca vroiam sa stiu NUMAI CA SA VAD CE POATE A MEA PE LANGA A LUI!
Ma rog,vremurile au trecut,noi am progresat,mintile ni s-au mai luminat..si am schimbat iar masina..acum am MAZDA ..care DA AFA are 136cp de fabrica..m-am dat si cu masina asta cu MMA care l-am batut!
Asta e tot,SILVIU,daia ti-am zis ca vb in necunostinta de cauza,dar nimeni nu ti-a explicat pe indelete ce si cum!
AFA,incurcasi nitel oalele
Ei na,cred ca acum toti sunt lamuriti si topicul isi poate continua rolul in continuare,pt provocari lansate catre MMA (RENAULT MEGANE 1.6 16V 107CP + )