Quote:
Originally Posted by BMnWA
nu prea are cum sa te faca un is. 0-100 e diferenta de aproape 2 secunde intre cele 2 masini.. Ce jante ai pe masina ?
|
Asa ma gandeam si eu.
M-am mai dat cu 318is si 320i e36 si a fost diferenta mare.
Am jate pe 17, 245/40/17.
Quote:
Originally Posted by Bong
Is-ul e sub capota, nu altceva, si nu e modificat.... alte detalii fac diferenta.
|
La ce detalii te referi?
Quote:
Originally Posted by Adytop
Is-ul nu este modificat ... nu are soft nu are nummic in afara de o toba finala si de un sistem de admisie sport.
Din cate stiu eu cand se da schimba rotile pe spate ... pune de 15" in ;loc de 17" cu care merge pe strada.
Tu tre sa mai ti cont si de greutatea masinii tale ... trebuie sa mai scotii din mobila cand vi la "gratare" ...ca sa intre mai bine carbunii pe foc.Sunt cateva lucruri de baza la care tre sa umblii inainte sa-ti bagi nasu in motor si astea ar fi : admisie - evacuare - greutate ... si restul ...dupa.
Sper sa iei ca un sfat ce am spus nu sa interpretezi gresit
|
Mersi pt sfaturi.
Greutate nu prae am cum sa pierd, semnificativ.
La admisie in afara de un CAI, care e f scump si nu da mare lucru, ce as putea sa fac?
La evacuare la fel, serpisori care din cate am inteles sunt mai mult de design.
Singura modificare viabila din punct de vedere cost/cp ar fi o resoftare.
Quote:
Originally Posted by shadowro
e de 150 de cai 320-ul sau 170 ?
oricum e slaba masina si nu as fi deloc uimit daca ar lua bataie de la un 318 is.
|
Masina este 320i 170cp, nu contest ca e slaba, dar tu ce masina ai?
Oricat de slaba e, pe hartie e mai rapida cu 2 sec decat un IS....