PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari |
01-07-09, 11:39
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by bogdan
scuze ca ma bag aiurea dar eram curios, ce motoare sunt cele din film?
|
Nu prea ma pricep R6 si una de 1000 care a plecat dupa noi! Baiezti din Ploieshti poate stiu exact ce motoare erau!
|
|
|
01-07-09, 11:56
|
#17
|
Vice Presedinte Speedline Motorsport
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport] [FORD] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
si v-a prins?
|
|
|
01-07-09, 11:58
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by bogdan
si v-a prins?
|
Pe cel cu 600 da, se vede si pe filmare!
|
|
|
01-07-09, 15:23
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Cand vin prin Bucuresti te sun si eu, poate ne gasim
|
|
|
02-07-09, 01:23
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by lascarica
Esti sigur ca suporta si mai ales..ai certitudinea ca la presiune mult mai mare vei avea si putere ..macar un pic mai mare ? Mie mi se pare doar o remarca relativ copilareasca,fara macar sa-ti fi spus asa ceva cei care se ocupa de tuningul masinii tale
PS: ar fi de preferat ca alte posturi in acest topic,sa apara numai dupa ce autorul va anunta ca a scos utilajul de la vopsit
|
Hai sa te lamuresc eu in ceea ce priveste motorul respectiv:
1. momentan are o turbina care a fost initial pusa pentru a face rodajul si a se invata putin cu masina si care nu este foarte eficienta pe motorul asta mai ales la presiuni mai mari gen 1.5 bari, turbina se va schimba in curand cu un gt40 (daca esti cunoscator iti vei da seama cum cade pe un s50b30)
2. si de suportat va suporta motorul pentru ca este facut de la 0 cu ceva piese, biele, pistoane.
P.S.Bobi stie ce zice nu sunt doar vorbe.
|
|
|
02-07-09, 13:54
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by MauS
In ce sens nu poate fi comparat "motorul asta" cu chinezariile de evo sau wrx?
|
Ceva de genul cum a zis si shadowro cu precizarea ca motorul asta face 286 de cai aspirat adica cat are un wrx sti sau evo9 de ex...
1 bar cu o turbina eficienta pe motorul asta face ~550 de cai un evo trebuie sa sufle foarte mult sa ajunga acolo
|
|
|
02-07-09, 14:46
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by WPP
Ceva de genul cum a zis si shadowro cu precizarea ca motorul asta face 286 de cai aspirat adica cat are un wrx sti sau evo9 de ex...
1 bar cu o turbina eficienta pe motorul asta face ~550 de cai un evo trebuie sa sufle foarte mult sa ajunga acolo
|
Sunt alte rapoarte de compresie, alta cilindree, 6 pistoane (nu 4), nu contest faptul ca motorul nu are potential. Insa: de la potentialul lui S50 B30 (sau M50 B30) la afirmatia cu chinezaria este un drum puuuutin mai lung. Nu crezi?
__________________
|
|
|
02-07-09, 14:50
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by MauS
Sunt alte rapoarte de compresie, alta cilindree, 6 pistoane (nu 4), nu contest faptul ca motorul nu are potential. Insa: de la potentialul lui S50 B30 (sau M50 B30) la afirmatia cu chinezaria este un drum puuuutin mai lung. Nu crezi?
|
Problema este ca toti cu evo si sti cam sufera, punct. Ca sa nu mai zic ca f f f putini fac modificari majore, multi se bazeaza...am 4x4 frate
Ce am zis era pt lascarica care se pare ca nu intelege ce inseamna presiune mare....
P.S. nu confunda S50 cu M50
Last edited by WPP; 02-07-09 at 14:52.
|
|
|
02-07-09, 15:07
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Sunt si chinezarii cu potential mai mare, vezi Nissan GTR R35, 3.8L V6. Nu e corecta comparatia cu motorasele noastre de 2L
|
|
|
02-07-09, 15:30
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by WPP
Problema este ca toti cu evo si sti cam sufera, punct. Ca sa nu mai zic ca f f f putini fac modificari majore, multi se bazeaza...am 4x4 frate
Ce am zis era pt lascarica care se pare ca nu intelege ce inseamna presiune mare....
P.S. nu confunda S50 cu M50
|
M50-ul a fost mai slab ca S50, asta asa este. Treaba cu awd-ul este relativa. Intr-adevar, multi sufera. Iti pot da si eu foarte multe exemple de baieti care dupa ce si-au facut anumite reglaje la tine, nu mai ajungeai sa vorbesti cu ei ca deh..... au ursi care depasesc 300 km/h pe autostrada. 4x4 este un avantaj pentru plecare, insa la cursele din mers, pierderile de putere sunt mari. Eu spun sa nu aruncam toti baietii cu evo-uri si cu sti-uri in aceeasi oala, ca sunt oameni si oameni. Legea este general valabila si in cazul ursuletilor turbo. Pana la urma.... mai e valabila provocarea? Facem o treaba de pe loc si una din mers. Vedem ce iese.
|
|
|
02-07-09, 15:31
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
In caz ca sunt persoane nelamurite in ceea ce priveste interventia mea aici, vorbesc in calitate de persoana care a proiectat si lucrat la configuratia acestui motor.
|
|
|
02-07-09, 15:33
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by MauS
Facem o treaba de pe loc si una din mers. Vedem ce iese.
|
Cu cine ?
|
|
|
02-07-09, 15:34
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by MauS
M50-ul a fost mai slab ca S50, asta asa este. Treaba cu awd-ul este relativa. Intr-adevar, multi sufera. Iti pot da si eu foarte multe exemple de baieti care dupa ce si-au facut anumite reglaje la tine, nu mai ajungeai sa vorbesti cu ei ca deh..... au ursi care depasesc 300 km/h pe autostrada. 4x4 este un avantaj pentru plecare, insa la cursele din mers, pierderile de putere sunt mari. Eu spun sa nu aruncam toti baietii cu evo-uri si cu sti-uri in aceeasi oala, ca sunt oameni si oameni. Legea este general valabila si in cazul ursuletilor turbo. Pana la urma.... mai e valabila provocarea? Facem o treaba de pe loc si una din mers. Vedem ce iese.
|
Cu cea mai mare placere...dar pe autostrada A2 sau pe asfalt aderent!
|
|
|
02-07-09, 15:36
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Momentan motorul meu are undeva pe la 580cp, presiunea in turbo este de 1.9bari. Nu "ma bazez" pe nimic in special, ma straduiesc doar sa fac masina cat mai rapida pe sfert de mila.
In Ungaria Civicul "killer bee" pleaca aproape la fel de bine ca mine, cu tractiune fatza - bineinteles cu slickuri si la alte kilograme. O tractiune spate cu diferential bun si drag radials pleaca la fel ca o integrala. Legea in dragracing o fac masinile tract. spate, noi doar ne jucam
|
|
|
02-07-09, 15:38
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?
Quote:
Originally Posted by WPP
Cu cine ?
|
Faceam referire la subiectul thread-ului.
|
|
|
|
|