Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-09, 10:39   #16
bobiMOM

Stage 5
 
bobiMOM's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by bogdan View Post
scuze ca ma bag aiurea dar eram curios, ce motoare sunt cele din film?
Nu prea ma pricep R6 si una de 1000 care a plecat dupa noi! Baiezti din Ploieshti poate stiu exact ce motoare erau!
bobiMOM is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 10:56   #17
bogdan
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
bogdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[FORD]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

si v-a prins?
bogdan is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 10:58   #18
bobiMOM

Stage 5
 
bobiMOM's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by bogdan View Post
si v-a prins?
Pe cel cu 600 da, se vede si pe filmare!
bobiMOM is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 14:23   #19
MauS

Stage 5
 
MauS's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Cand vin prin Bucuresti te sun si eu, poate ne gasim
MauS is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 00:23   #20
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Esti sigur ca suporta si mai ales..ai certitudinea ca la presiune mult mai mare vei avea si putere ..macar un pic mai mare ? Mie mi se pare doar o remarca relativ copilareasca,fara macar sa-ti fi spus asa ceva cei care se ocupa de tuningul masinii tale
PS: ar fi de preferat ca alte posturi in acest topic,sa apara numai dupa ce autorul va anunta ca a scos utilajul de la vopsit

Hai sa te lamuresc eu in ceea ce priveste motorul respectiv:
1. momentan are o turbina care a fost initial pusa pentru a face rodajul si a se invata putin cu masina si care nu este foarte eficienta pe motorul asta mai ales la presiuni mai mari gen 1.5 bari, turbina se va schimba in curand cu un gt40 (daca esti cunoscator iti vei da seama cum cade pe un s50b30)
2. si de suportat va suporta motorul pentru ca este facut de la 0 cu ceva piese, biele, pistoane.

P.S.Bobi stie ce zice nu sunt doar vorbe.
WPP is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 12:54   #21
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by MauS View Post
In ce sens nu poate fi comparat "motorul asta" cu chinezariile de evo sau wrx?
Ceva de genul cum a zis si shadowro cu precizarea ca motorul asta face 286 de cai aspirat adica cat are un wrx sti sau evo9 de ex...
1 bar cu o turbina eficienta pe motorul asta face ~550 de cai un evo trebuie sa sufle foarte mult sa ajunga acolo
WPP is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 13:46   #22
MauS

Stage 5
 
MauS's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by WPP View Post
Ceva de genul cum a zis si shadowro cu precizarea ca motorul asta face 286 de cai aspirat adica cat are un wrx sti sau evo9 de ex...
1 bar cu o turbina eficienta pe motorul asta face ~550 de cai un evo trebuie sa sufle foarte mult sa ajunga acolo
Sunt alte rapoarte de compresie, alta cilindree, 6 pistoane (nu 4), nu contest faptul ca motorul nu are potential. Insa: de la potentialul lui S50 B30 (sau M50 B30) la afirmatia cu chinezaria este un drum puuuutin mai lung. Nu crezi?
__________________
MauS is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 13:50   #23
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by MauS View Post
Sunt alte rapoarte de compresie, alta cilindree, 6 pistoane (nu 4), nu contest faptul ca motorul nu are potential. Insa: de la potentialul lui S50 B30 (sau M50 B30) la afirmatia cu chinezaria este un drum puuuutin mai lung. Nu crezi?
Problema este ca toti cu evo si sti cam sufera, punct. Ca sa nu mai zic ca f f f putini fac modificari majore, multi se bazeaza...am 4x4 frate
Ce am zis era pt lascarica care se pare ca nu intelege ce inseamna presiune mare....

P.S. nu confunda S50 cu M50

Last edited by WPP; 02-07-09 at 13:52.
WPP is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:07   #24
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Sunt si chinezarii cu potential mai mare, vezi Nissan GTR R35, 3.8L V6. Nu e corecta comparatia cu motorasele noastre de 2L
Jeff is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:30   #25
MauS

Stage 5
 
MauS's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by WPP View Post
Problema este ca toti cu evo si sti cam sufera, punct. Ca sa nu mai zic ca f f f putini fac modificari majore, multi se bazeaza...am 4x4 frate
Ce am zis era pt lascarica care se pare ca nu intelege ce inseamna presiune mare....

P.S. nu confunda S50 cu M50
M50-ul a fost mai slab ca S50, asta asa este. Treaba cu awd-ul este relativa. Intr-adevar, multi sufera. Iti pot da si eu foarte multe exemple de baieti care dupa ce si-au facut anumite reglaje la tine, nu mai ajungeai sa vorbesti cu ei ca deh..... au ursi care depasesc 300 km/h pe autostrada. 4x4 este un avantaj pentru plecare, insa la cursele din mers, pierderile de putere sunt mari. Eu spun sa nu aruncam toti baietii cu evo-uri si cu sti-uri in aceeasi oala, ca sunt oameni si oameni. Legea este general valabila si in cazul ursuletilor turbo. Pana la urma.... mai e valabila provocarea? Facem o treaba de pe loc si una din mers. Vedem ce iese.
MauS is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:31   #26
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

In caz ca sunt persoane nelamurite in ceea ce priveste interventia mea aici, vorbesc in calitate de persoana care a proiectat si lucrat la configuratia acestui motor.
WPP is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:33   #27
WPP

Stage 5
 
WPP's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by MauS View Post
Facem o treaba de pe loc si una din mers. Vedem ce iese.
Cu cine ?
WPP is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:34   #28
bobiMOM

Stage 5
 
bobiMOM's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,217
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by MauS View Post
M50-ul a fost mai slab ca S50, asta asa este. Treaba cu awd-ul este relativa. Intr-adevar, multi sufera. Iti pot da si eu foarte multe exemple de baieti care dupa ce si-au facut anumite reglaje la tine, nu mai ajungeai sa vorbesti cu ei ca deh..... au ursi care depasesc 300 km/h pe autostrada. 4x4 este un avantaj pentru plecare, insa la cursele din mers, pierderile de putere sunt mari. Eu spun sa nu aruncam toti baietii cu evo-uri si cu sti-uri in aceeasi oala, ca sunt oameni si oameni. Legea este general valabila si in cazul ursuletilor turbo. Pana la urma.... mai e valabila provocarea? Facem o treaba de pe loc si una din mers. Vedem ce iese.
Cu cea mai mare placere...dar pe autostrada A2 sau pe asfalt aderent!
bobiMOM is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:36   #29
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Momentan motorul meu are undeva pe la 580cp, presiunea in turbo este de 1.9bari. Nu "ma bazez" pe nimic in special, ma straduiesc doar sa fac masina cat mai rapida pe sfert de mila.
In Ungaria Civicul "killer bee" pleaca aproape la fel de bine ca mine, cu tractiune fatza - bineinteles cu slickuri si la alte kilograme. O tractiune spate cu diferential bun si drag radials pleaca la fel ca o integrala. Legea in dragracing o fac masinile tract. spate, noi doar ne jucam
__________________
Romanian Dragracing Site
Jeff is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 14:38   #30
MauS

Stage 5
 
MauS's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: BMW E30 S50 turbo vs. ...?

Quote:
Originally Posted by WPP View Post
Cu cine ?
Faceam referire la subiectul thread-ului.
MauS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -