Quote:
Originally Posted by daducu13
Salut...mi-am luat un kymco agility city de 50 si as vrea sa mearga mai tare de 55. Am fost la ceva mecanici dar mi-au spus ca ii pot face ce vreau eu ca in viteza nu va creste ci doar in demaraj, pt ca trebuie schimbat cdi-ul. am cautat un cdi modificat dar nu am gasit. Avetzi idee ce as putea totusi sa ii fac??
|
E in 2 timpi sau in 4 timpi?
E posibil sa ai limitare in toba, verifica si acolo, eventual pune o toba sport, la variator zici ca ai verificat, la variatorul din fata cureaua trebuie sa urce pana sus, fa un semn cu carioca pe variator si apoi porneste-l si tureazal umpicca sa urce cureaua pana in punctul maxim si apoi oprestel si uitate sa vezi daca intradevar urca pana sus... pune niste bile mai grele daca vrei sa se intinda mai tare, respectiv mai usoare daca vrei sa ai demaraj, daca e in 2T(la 4T nu ma bag) verifica si la carburator, poate e limitat la acceleratie si nu urca clopotul pana sus si automat nu ii vine destula benzina(desfa filtrul de aer si trage de gaz sa vezi cat urca clopotul, acesta trebuie sa urce pana sus cand ii la maxim gazu, nu e nevoie sa il pornesti), ii poti mari jiglejul, recomandat daca vrei sa il faci de 70cc dar atunci mai trebuie reglat putin amestecul sa nu fie prea bogat(adica prea multa benzina si prea putin aer => nu se face arderea cum trebuie si e posibil sa mearga inecat) si nu mai e nevoie sa schimbi carbul, la carb ai un cui care intra in jigler si cand accelerezi cuiul ala se ridica si da voie sa intre mai multa benzina, acest cui e conic, il poti ridica cu o gradatie mai sus(va permite sa intre mai multa benzina) si apoi sa faci o tura sa vezi cum merge, daca nu iti place mai incerci, de preferat ar fi sa ai pe cineva care se pricepe langa tine si care bineinteles sa aiba rabdare si"ureche muzicala" sa il regleze cum trebuie, spun ureche muzicala pt ca unul care se pricepe isi da seama daca merge bogat sau sarac(prea mult aer si prea putina benzina) mergi pe incercate pana gasesti optimul....
Decat sa dai 70 de ron pe un filtru sport mai bine uitate sa vezi ca trebuie sa ai un fel de duza prin care intra aer in filtru, scoate-o afara daca vrei sa isi traga mai mult aer(eu asa am facut la aprilia mea), si verifica sa ai in permanenta buretele curat, spala-l cu pur pt vase si apa calda se duce toata murdaria chiar si daca e murdar cu ulei si benzina(stiu din experienta), apoi clateste-l bine si lasal sa se usuce calumea... si sa nu mergi fara filtrul de aer ca intra mizerie in cilindru si faci praf setul....
Am incercat pe cat posibil sa ma fac inteles....
Numai bine si bafta la toti!!!