Pai da dar trebuie sa ajung cumva la coclaurile alea) ca in Bucuresti nu sunt.Poate merge sa il inregistrez ca vehicul forestier sau utilitar.Dar nu stiu daca la noi e ca la nemtzi).La ei merge sa inmatriculezi si monoposturi de F1 daca ii pui faruri si stopuri si semnalizatoare.
Saptamana asta nu am avut cand sa merg pe "teren" sa gasesc vreun parc de dezmembrari.Stie careva unde gasesc asa ceva in Bucuresti?M-ati scuti de un efort
Fara suparare dar cu banii de care dispui iti cumperi un ATV chinezesc cu motor de 110cc in 4 timpi si nu te mai chinui cu motoare de scutere si alte chestii. Si eu am avut idei dinastea dar m-am lasat pagubas. Si daca iti place sa mesteresti nu iti face griji, ca odata si odata se mai strica si Atv-ul si o sa poti sa mesteresti atunci. Si gasesti piese cate vrei peste tot, mai ales prin bucuresti sau alte orase mari.
E nasol ca trebuie sa ii faci directie si sa adaptezi cumva o transmisie la roata. Transmisia ai putea sa o faci in felul urmator: daca pui motor de scuter, in locul rotii din spate pui un pinion de mici dimensiuni care transmite puterea la rotile de pe puntea spate prin intermediul unui lant, care in spate vine pus pe un pinion mare, ca sa ai mai multa fosta la plecare si sa poti urca dealuri. Mai ramane directia.
La un atv le ai pe toate astea.
salut...vreau sa achizitonez un scuter chinezesc de la un prieten,un Tornado parca,baiatu spune ca ai trebuiesc skimbati semeringurile,sunt 4 parca...2 pe interior si 2 pe exterior,asa am inteles...se pot scoate si fara presa?? daca da,cum??:S