Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Reply
 
Thread Tools
Old 07-10-08, 11:07   #1
mihaiu

Stage 3
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 108
Default Echipa SEAT SPORT iese de doua ori invingatoare la MONZA

YVAN MULLER ŞI GABRIELE TARQUINI CÂŞTIGĂ LA MONZA

Două victorii aduc echipa SEAT mai aproape de Titlurile de Campioni Mondiali

Cele două victorii obţinute de Yvan Muller şi Gabriele Tarquini ajută echipa SEAT să îşi atingă obiectivele cu privire la cele doua titluri puse în joc în Campionatul Mondial de Turisme. Totodată, poziţia a doua a revenit lui Tarquini în prima cursă şi lui Jordi Gené în cea de-a doua. Întalnirea care a avut loc la Monza s-a terminat în cel mai bun mod posibil, cu victoriile primilor doi piloţi din clasamentul general şi cu SEAT mărindu-şi avantajul în clasamentul constructorilor.

La începutul primului tur, piloţii de la SEAT au condus în formaţie, fără a putea însă să se distanţeze de rivalii lor, în special de Larini (Chevrolet), Farfus şi Priaulx (BMW). Această bătălie s-a mentinut pe toată durata cursei, şi atât Farfus în primul tur cât şi Larini în penultimul, au suferit avarii care i-au scos din cursă. Rydell a fost permanent pe locul trei, în timp ce Muller şi Tarquini au schimbat poziţiile între ei.

Jordi Gené a fost împins în afara pistei la prima curbă, însă s-a putut întoarce în cursă, şi, împreună cu Tiago Monteiro a reuşit o recuperare spectaculoasă de poziţii. În final, Monteiro a ieşit pe locul cinci, după ce a întrecut maşinile Chevrolet ale lui Larini si Huff, în timp ce Gené a terminat în urma lor.

Penalizarea dată lui Rickard Rydell i-a permis lui Zanardi să pornească în a doua cursă din pole position, însă a fost depăşit mai întâi de Gené şi apoi de Tarquini.
În acest timp Yvan Muller se apropia de cea de-a patra poziţie. Cateva tururi cele două autoturisme SEAT León TDI au fost urmărite îndeaproape de Chevrolet-ul lui Larini, în timp ce Muller se întrecea cu Menú.

La jumătatea cursei Tarquini l-a depăşit pe Gené şi cei doi colegi de echipă au rulat împreună până la sfârşitul cursei, evitând atacurile lui Larini. Ceva mai în spate, Robert Huff şi Andy Priaulx, cei doi rivali principali în clasamentul general al piloţilor, au ieşit de pe pistă în ture succesive, din acest motiv aflându-se în afara listei de clasificare.

În ultimele tururi piloţii Chevrolet i-au atacat pe cei de la SEAT, dar Tarquini şi Gené au obţinut cea de-a doua victorie dublă a zilei pentru SEAT, iar Muller s-a clasat pe cea de-a patra poziţie, acumulând puncte importante. Tiago Monteiro a completat grandioasa zi pentru SEAT terminând pe locul şase, în timp ce Rydell a ajuns pe poziţia a noua.

Declaraţiile piloţilor SEAT Sport

Rickard Rydell: “Nu a fost un sfârşit de săptămână prea bun pentru mine, deşi a fost foarte profitabil pentru echipă. După o calificare excelentă şi un prim tur foarte bun, nu pot înţelege din ce motive am fost sancţionat. Acest lucru m-a tras înapoi şi ca urmare nu am avut nicio şansă în cursa a doua.”

Jordi Gené: “Sfârşitul de săptămână a fost bun pentru mine. Am fost foarte rapid la antrenamentele libere şi am avut rezultate foarte bune în turul de calificare. În primul tur am sacrificat un pic performanţa personală pentru a obţine un rezultat bun pentru echipă. În cursa a doua am reuşit însă să obţin un rezultat extraordinar. În plus, am reuşit să câştigăm foarte multe puncte pentru SEAT. Totul a fost perfect.”


Gabriele Tarquini: “A fost fantastic faptul că am obţinut atâtea puncte şi două victorii duble pentru SEAT. A fost un vis devenit realitate, pentru că am ştiut că această cursă de la Monza ar fi putut fi favorabilă, dar nu în aşa mare măsură. Sfârşitul de săptămână s-a dovedit a fi unul pur şi simplu perfect.”


Yvan Muller: “Cea mai importantă este munca depusă pentru marcă, aceasta fiind cu adevarat decisivă. De asemenea, sunt foarte fericit pentru că rămân în fruntea clasamentului mondial obţinând o victorie şi un loc patru.”

Tiago Monteiro: “A fost frustrant pentru că eram în lupta pentru calificare împreună cu colegii mei dar un japonez m-a dat afară de pe pistă. Rezultatele puteau sa fie mult mai bune, pentru că puteam să obţin mai multe puncte şi o pozitie mai bună, în special în cursa a doua, dar lucrurile sunt oricum foarte bune pentru noi.”

CLASAMENTUL

Prima Cursă

1. Y. Muller (SEAT León TDI)
2. G. Tarquini (SEAT León TDI) +0”277
3. A. Priaulx (BMW) + 1”710
4. T.Monteiro (SEAT León TDI) +3”699
5. N.Larini (Chevrolet) + 8”111
6. R.Huff (Chevrolet) + 8”206
7. J.Gené (SEAT León TDI) + 8”434
11. T.Coronel (SEAT León WTCC) + 14”396
13. P.Y.Corthals (SEAT León WTCC) + 21”114
DNF F. da Costa (SEAT León WTCC)


Cursa a doua

1.G.Tarquini (SEAT León TDI)
2. J.Gené (SEAT León TDI) + 0”316
3. N.Larini (Chevrolet) + 0”646
4. Y.Muller (SEAT León TDI) + 2”780
5. A.Menu (Cevrolet) + 3”056
6. T.Monteiro (SEAT León TDI) + 8”231
9. R.Rydell (SEAT León TDI) + +12”639
20. F. da Costa (SEAT León WTCC) + 43”753
DNF T.Coronel (SEAT León WTCC)
DNF P.Y.Corthals (SEAT León WTCC)

CLASAMENTUL GENERAL AL PILOŢILOR

1. Y.Muller, 95 p.
2. G.Tarquini, 86 p.
3. R.Huff, 64 p.
4. R.Rydell, 62 p.
5. A.Priaulx, 61 p.
6. J.Gené, 53 p.
12. T.Monteiro, 37 p.

CLASAMENTUL CONSTRUCTORILOR

1. SEAT 277 p.
2. BMW, 223 p.
3. Chevrolet, 197 p.
4. Honda 46 p.

Urmatoarea cursă: Okayama (Japonia), 26 octombrie
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	wtcc monza1.jpg
Views:	58
Size:	1.48 MB
ID:	663505  

Last edited by mihaiu; 07-10-08 at 11:11. Reason: poze
mihaiu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -