05-05-04, 13:06
|
#46
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
quattro: am inteles - in mare parte - ce-ai vrut sa zici.
Bogdan: tehnologia de raliu nu se va pune niciodata pe o masina de strada, cel putin nu in totalitate, pentru ca, costa foarte mult (poate mai mult decat un Brabus, sau ceva de genu'...). Poate din tehnologia de raliu sa dezvolte o noua varianta pentru strada, da' niciodata la fel...
Nu inteleg... cum Gronholm si Citroen ? Gronholm e la Peugeot si Citroen e o echipa cu totu' diferita. Ce voiai sa zici? Gronholm ia pilotii si Citroen producatorii ?
Eu inca mai cred in Seb Loeb!!!
Cat despre debutanti si sumele de bani necesare pentru a pleca pe un astfel de drum, tin sa te contrazic.
Ca debutant intr-un raliu, poti incepe cu VTM-ul. E mai ieftin iar materialul de concurs nu trebuie sa fie prea scump. Poti incepe cu o Nova de H, care te duce in cel mult 4-5000 E ca s-o pregatesti. Sau cu un R5 pregatit bine, sau cu un Golf I,II, sau, sau... Posibilitati sunt destul de multe, da' tre' \"calculate\" bine...
__________________
DelSol D13Z6
|
|
|
05-05-04, 18:47
|
#47
|
Stage 2
Join Date: Apr 2004
Posts: 38
|
pe semne ca e fan si pentru una si pentru alta
oricum, pt o masina adevarata de curse, momentan fara sponsori, dar darnici, nu ai cum sa pui poponeatza intr-o masina dibace. Mai acum vreo 4 ani, firma Prodrive, punea la dispozitia doritorilor, pt. campionatul national, numai, un STI ( varianta cu 2 usi, veche, asa zisul 22B), cu 4 mecanici, cu piese de rezerva, cu nu mai putin de 1,2 milioane lire sterline. Pe urma veneau, banii de deplasare, asigurari, intretinere, etc, etc.
Asa ca nu trebuie acum sa ne punem cenusha in cap si sa spunem, ne trebuie vreo 20 000 pt inceput. Trebuie mult mai mult.
Pentru o incercare a ideilor de cum si cit costa o masina cit de cit preparata, uite aici ca idee un seite interesant, cu masini de ocazie de vinzare:
http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc
|
|
|
05-05-04, 20:07
|
#48
|
Guest
|
Gabi,intr-adevar,eu merg pe mana lui Gronholm la piloti si pe Citroen la echipe.Subaru are sanse mici,iar Peugeotul nu mai e ce-a fost.
Pai tocmai de VTM ziceam,si iti spun ca am informatii de la o cunostiinta care e comisar de cursa.N-ar avea de ce sa minta.Eu zic ca e o suma destul de mica in comparatie cu ce scoruri sunt p-afara.
|
|
|
06-05-04, 11:53
|
#49
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Mda...
quattro: la o asemenea masina si, mai ales, la un asemenea pret, tre' sa ai si performante, nu? Si pentru performante, tre' sa ai si ceva experienta cu \"covrigu'\".
Bogdan: nu am zis ca te-a mintit, da' idei sunt multe. Ce ti-a spus tie, a fost ideea lui. Altii... au altele. De exemplu, am prieten care acum 2 ani s-a dat pe VTM cu un Kadett de H, 2000 16v SFi (cum are X-Ray motoru' pe Opel) si apoi cu un Fiat Uno, tot de H, motor de 1400, turbo. Cu Fiatu' ala a avut cele mai bune clasari, iar cu ambele masini, cheltuielile nu au fost mari (tinand cont ca a avut duba de \"asistenta\" si platforma proprii + alte mici avantaje). In schimb, anu' trecut a trecut la CNR, cu un Golf III vr6. Imagineaza-ti tu ce cheltuieli a avut in 5 etape, cat a mers cu masina aia. Daca nu ghicesti tu (sau macar sa fii prin apropiere), iti spun in urmatorul mesaj...
|
|
|
06-05-04, 14:00
|
#50
|
Stage 2
Join Date: Apr 2004
Posts: 38
|
cind vrei sa intri, sa participi la CNR, atunci portofelul tre sa fie mai doldora. Sint zile intregi in care trebuiesc investiti bani in intretinere, mecanici, transport, recunoasteri, reparatii. Pe cind la VTM, totul se petrece in scurt timp, si intretinerile (costurile) nu sint asa de ridicate.
|
|
|
07-06-04, 23:06
|
#51
|
Vicepresedinte CTA Anonymous MotorSport
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 546
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
http://www.prosport.ro/index.php?c=12&a=8637
vedeti voi daca nu castiga iar.
kiar daca a avut ceva ghinion pana acum, e cel mai bun
|
|
|
08-06-04, 00:04
|
#52
|
Stage 2
Join Date: Apr 2004
Posts: 73
|
da am gaby ai drepatate
|
|
|
29-07-04, 19:27
|
#53
|
Stage 3
Join Date: Jul 2004
Posts: 124
|
hai 307WRC
|
|
|
29-07-04, 23:25
|
#54
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 157
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Voua care vi se pare cea mai puternica echipa din WRC a momentului ma refer la masini?
, eu zic ca de departe ar fi Citroenul !!
|
|
|
29-07-04, 23:36
|
#55
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Oscilez intre Citroen si Subaru
|
|
|
29-07-04, 23:43
|
#56
|
Guest
|
Parerea mea: Subaru...s-a cam vazut...
|
|
|
15-08-04, 18:51
|
#57
|
Stage 2
Join Date: Aug 2004
Posts: 47
|
Forza Solberg
Dupa parerea mea cea mai tare masin este Xsara si cam la fel e si Impreza
|
|
|
21-08-04, 19:35
|
#58
|
Stage 3
Join Date: Jul 2004
Posts: 124
|
creka subaru e cel mai rapid dar shi 307WRC e rapid... :P ....
|
|
|
21-08-04, 22:31
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 354
|
sorry nu am avut rabdarea sa citesc tot forumu-l aici, da o sa-l citesc ca acum mie cam lene ... scuze daca gresesc cu ceva pe aici
PS: intrebarea mea \"ce dracu se intampla cu aia de la peugeot cu numai accidente au ? \"
|
|
|
22-08-04, 08:01
|
#60
|
Stage 3
Join Date: Jul 2004
Posts: 124
|
este ghinion ce sa faca si ei
|
|
|
|
|