Acesta e regulamentul particular al etapei a doua:
CAMPIONATUL NAŢIONAL DE AUTO SLALOM
REGULAMENT PARTICULAR
CUPA BADI
7 OCTOMBRIE 2012
INTRODUCERE
Cupa BADI se desfăşoară şi se organizează în conformitate cu Codul Sportiv FIA şi anexele sale.
Prezentul Regulament Particular
Prin înscrierea în competiţie, participanţii acceptă arbitrajul unic al Federaţiei Române de Automobilism Sportiv (FRAS), pe baza regulamentelor sportive în vigoare la data desfăşurării competiţiei, aplicabile după principiul conform căruia reglementarea particulară primează celei generale, şi conform Statutului acesteia.
Orice modificare adusă prezentului regulament va fi comunicată prin Buletine, datate şi numerotate de către organizatorul Amkart racing team si Willi Msport cu avizul FRAS sau Colegiul Comisarilor Sportivi.
PROGRAM
• Începerea înscrierilor: luni 24 septembrie 2012
• Închiderea înscrierilor: duminica 7 octombrie 2012 ora 15:00
• Verificări administrative: duminica 7 octombrie 2012, ora 10:00
• Verificări tehnice: duminica 7 octombrie 2012, ora 11:00-12:30
. Brefing duminica 7 octombrie 2012, ora 12:30-13:00
. Prezentarea Pilotilor duminica 7 octombrie 2012, ora 13:00-13:15
. Festivitate premiere duminica 7 octombrie 2012, ora 20.00
. Antrenamente Libere duminica 7 octombrie 2012, ora 08:00-14:00
. Calificari duminica 7 octombrie 2012, ora 14:00-16:00
. Mansa 1 concurs duminica 7 octombrie 2012, ora 16:00-18:00
. Masa 2 concurs duminica 7 octombrie 2012, ora 18:00-20:00
1. DESCRIERE GENERALĂ
1.1 Locul, numele şi data: Bucuresti Circuitul AMCKART sos de Centura 5 A ,7 ctombrie 2012
1.2 Cupa BADI , Campionatul National De Autoslalom.
1.3 Licenţa de organizator FRAS nr. :
Permis de organizare:
1.4 Locaţia Secretariat: AMCKART
2. ORGANIZATOR
2.1 Numele organizator : Amckart Racing Team , Willi Msport
2.2 Adresa pista concurs :Bucuresti sos de Centura 5 A
Mobil. :0744311237
Email:
mexxmotors@gmail.com
OFICIALI:
Observator FRAS
ARBITRI:
Colegiul Comisarilor Sportivi:
Preşedinte:
Comisar sportiv:
Comisar sportiv:
Director sportiv:
Director organizatoric:
Şef Verificare Tehnică: Stariradov Alexandru
Medic şef: AMBULANŢA BGS
3. DESCRIERE TRASEU
3.1 Lungimea circuit 1250 m
3.2 Numărul tururilor: 1 în calificări şi cate 1 in cele 2 manse.
4. AUTOMOBILE ADMISE
4.1 Automobilele admise sunt cele specificate in Regulamentul Campionatului national De Autoslalom.
5. ÎNSCRIERI
5.1 Începerea înscrierilor: luni 24 septembrie 2012
5.2 Închiderea înscrierilor: Duminica 7 octombrie 2012
5.3 Număr automobile admise: 60
5.4 Taxa de înscriere:
200 lei pilot
100 lei echipa
5.5 Plata se face în numerar la organizator la validarea înscrierilor.
5.6 Taxa de înscriere se returnează în următoarele cazuri:
5.6.1 – 75 % concurenţilor a căror înscriere nu a fost validată;
5.6.2 – 100 % în cazul anulării etapei.
5.6.2 - 50% piloţilor care din motive de forţă majoră, atestate/certificate de catre FRAS, sunt în imposibilitate de a lua startul.
6. ASIGURĂRI
6.1 Organizatorul nu are nici o obligaţie faţă de competitori pentru daune produse lor sau maşinilor de concurs.
Prin semnarea cererii de înscriere, concurentul şi echipajul scutesc pe oficiali, arbitri şi organizator sau reprezentanţii acestora şi pe fiecare dintre ei în parte, de orice responsabilitate în legătură cu acţiunile, taxele, cheltuielile, revendicările şi reclamaţiile referitoare la răniri sau altele, provenite sau rezultate prin înscrierea sau participarea sa la concurs.
7. PUBLICITATE
7.1 Spaţiile publicitare situate imediat deasupra şi dedesubtul numerelor de concurs sunt rezervate organizatorului. Spaţiu publicitar “Luneta spate” este rezervat FRAS. Aceste reclame, precum şi “Plăcile de Raliu” sunt obligatorii şi nu pot fi refuzate de concurenţi.
7.2 La Cupa BADI - publicitatea obligatorie : BADI
8. NUMERE DE CONCURS
Numerele de concurs vor fi date de catre organizator.
9. CAUCIUCURI
Vezi punctul 14.2
10. VERIFICĂRI ADMINISTRATIVE
10.1 Locaţia : Pista de Karting AMCKART
10.2 Program: Duminica 7 Octombrie 2012
10.3 Documente necesare:
Formularul de înscriere;
Dovada achitării taxei de înscriere;
11. VERIFICĂRI TEHNICE, SIGILARE ŞI MARCARE
11.1 Locaţia : Pista de Karting AMCKART Padoc (Parcare )
11. DESFĂŞURAREA CONCURSULUI
Conform regulamentului Campionatului Naţional Auto Slalom 2013
12. FESTIVITATEA DE PREMIERE
12.1 Locaţia: Pista de Karting AMCKART ora 20:00
Premii acordate: cupe, diplome, medalii .
12.2 Se întocmesc clasamente pentru clasele constituite.
13. PROTESTE / CONTESTAŢII / APEL
13.1 Orice protest este înaintat în scris Directorului sportiv însoţit de taxa respectivă. Protestele verbale, colective sau cele depuse fără achitarea taxei nu se iau în considerare.
13.2. Dreptul de a protesta îl are numai echipajul înscris în competiţie, în conformitate cu Regulamentul Naţional Autoslalom
14. Automobile admise
În cadrul campionatului de Auto Slalom 2013 pot participa atat automobile de serie cat si de competitie (turisme, monoplace, biplace, automobile de formula, etc.) indiferent de tipul transmisiei. Nu sunt admise in competitie tricicluri sau cvadricicluri sau vehicule care prezinta un risc din punct de vedere tehnic/securitate.
14.1 Se constituie urmatoarele clase:
Clasa 1 : automobile cu cilindreea nominala pana la 1400 cmc
Clasa 2 : automobile cu cilindreea nominala pana 1600 cmc
Clasa 3 : automobile cu cilindreea pina 1800 cmc
Clasa 4 : automobile cu cilindreea peste 1800 cmc
Clasa 5 : Juniorii: automobile cu capacitate de pina la 1400 cu motoare aspirate pentru cei cu varsta intre 12 si 14 ani.Juniori cu varsta intre 14 si 18 ani automobile cu capacitatea de pina la 1600 cu motoare aspirate. Varsta juniori: varsta minima 12 ani varsta maxima sub 18 ani ,juniorul trebuie sa prezinte inaintea fiecarei etape un acord notarial de participare a acestuia,
acord semnat de ambii parinti sau a tutorelui legal.
Juniori cu varsta intre 12 si 14 ani nu au voie sa participle pe toata desfasurarea concursului fara copilot.
Oficialii sau organizatorii pot interzice juniorilor sa ia startul in cazul in care constata ca pozitia juniorului la postul de pilotaj, vizibilitatea ori accesul la comenzile automobilului sunt necorespunzatoare
Clasa 6 Open : Automobile modificate acestea nu se incadreaza la clasele de mai sus fiind in general automobile special pregatite cu modificari majore aduse motorului cutiei de viteze si caroseriei.
La clasele 1, 2 si 3 se va face echivalare de cilindree intre motoarele aspirate si cele supraalimentate. Pentru incadrarea de mai sus, in clasa 1 ,2 si 3 pentru motoarele supraalimentate, cilindreea nominala se va inmulti cu coeficientul de 1.7 (benzina) sau 1.5 (motorina) iar automobilul va trece in clasa corespunzatoare cilindreei respective.
14.2 Anvelopele Auto Slalom
La clasele 1,2,3 si juniori nu sunt premise decat anvelopele de strada sau cele semislck cu omologare de strada.
La clasa 6 sunt admise orice fel de anvelope.
14.3 Pe un automobil pot participa cel mult doi piloti, iar un pilot poate participa cu cel mult trei automobile de concurs, dacă acestea sunt la clase diferite.
Clau, cred ca astea sunt datele de contact pentru inscrieri.
Mobil: 0744311237
Email:
mexxmotors@gmail.com