Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 18-02-12, 22:02   #31
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Nu mi-o lua in nume de rau dar intai faptele apoi vorbele mai ales in sportul asta unde se pot intampla atat de multe incat degeaba vii cu un avion daca ai o zi proasta si tuseste turbina
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline  
Old 19-02-12, 12:13   #32
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Ne pierdem vremea in discutii de dragul discutiilor.....ce este rau in a respecta regulamentul FIA ?....tocmai aberatiile FRAS "gen tip model" Romania este mai "speciala" ne-au adus aici.....nerespectarea regulamentelor FIA duce la porcaria asta de discutie care are ca si punct culminant in elucubratie :"BA CINE A MERS MAI TARE PE COASTA HORA SAU ONORIU?".........adica ala cu LOGANU e muci....el nu conteaza ca a mers poate pe doua roti ca sa-si faca un timp bun si a batut clasa de la grupa lui.....conteaza doar HORA si ONORIU....eventual ANDRONIC.......chiar ca este penibila discutia.
Si asa ca PS vis a vis de discutia "cumpara-ti tata monopost sa ne arati ce tare esti" va garantez ca daca vine ultimul italian din campionatul Italiei cu monopostul lui si merge la o coasta din Romania ii da lu Hora bataie cu ceasul de la gara.
zbvz is offline  
Old 19-02-12, 12:30   #33
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Cati din cei care isi dau cu parerea aici participa, au participat sau au intentia serioasa de a face asta?
Ca sa intelegi exact poti considera un mare avantaj o fosta participare.
Fiind acolo vezi exact cum stau lucrurile de fapt.
Parerea mea ca atunci cand un om are o idee constructiva, care se doreste a fi generatoare de progres merita toata atentia.
Din pacate intre ceea ce patroneaza FIA si nivelul motorsportului de la noi sunt distante de ani lumina.
FRAS este rupt de FIA deoarece reprezentarea externa pe linie de motorsport o face ACR.
ACR desi nu este autoritate sportiva in domeniul auto in Romania a ramas cu o intelegere semnata cu FIA.
Astfel FRAS nu poate avea o legatura oficiala cu FIA.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 19-02-12, 12:47   #34
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Hai ma Sebastian iar ne legam de "greaua mostenire".....cine te opreste sa respecti regulamentul FIA?
Ce dracu sunt chestii de bun simt.....noi astia care avem oaresce legatura cu motorsportul se presupune ca am fi niste oameni ca sa zic asa oarecum mai pragmatici
zbvz is offline  
Old 19-02-12, 13:29   #35
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Hai ma Sebastian iar ne legam de "greaua mostenire".....cine te opreste sa respecti regulamentul FIA?
Ce dracu sunt chestii de bun simt.....noi astia care avem oaresce legatura cu motorsportul se presupune ca am fi niste oameni ca sa zic asa oarecum mai pragmatici
Oare de ce un pilot cum este Paul Andronic nu contesta regulamentul si la fel ca el multi altii ?? Numai cineva care nu poate ajunge la struguri mereu comenteaza . Cine e tare sa arate ca este tare si sa bata timpul monopostului lui Hora si atunci nu va mai comenta nimeni cu nimic si jos palaria in fata lui.Pina atunci sa o lase mai moale cu laudele si comentariile nelalocul lor si sa mearga intr-o cursa pe extern si acolo sa vada masini si piloti cu valoare.
racerVTM is offline  
Old 19-02-12, 18:09   #36
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
. Cine e tare sa arate ca este tare si sa bata timpul monopostului lui Hora si atunci nu va mai comenta nimeni cu nimic si jos palaria in fata lui.Pina atunci sa o lase mai moale cu laudele si comentariile nelalocul lor si sa mearga intr-o cursa pe extern si acolo sa vada masini si piloti cu valoare.
Cum sa bati un monopost cu turisme? A mai facut-o cineva pana acum intr-unul din campionatele din Europa?

Hora de ce bate de 2 ani fara sa aiba nici o masina de aceeiasi categorie timp de 2 ani si de ce nu se duce afara?
__________________
www.ono41.ro (NOU)
ono41 is offline  
Old 19-02-12, 20:50   #37
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Cum sa bati un monopost cu turisme? A mai facut-o cineva pana acum intr-unul din campionatele din Europa?

Hora de ce bate de 2 ani fara sa aiba nici o masina de aceeiasi categorie timp de 2 ani si de ce nu se duce afara?
Pentru ca nu are banii necesari sa se duca afara.Stii si tu foarte bine ce inseamna sa ai o echipa de mecanici profi cu tine si masini de asistenta , logistica toata la nivel top si tot ce inseamna pe langa masina de cursa. Plus, ca anul asta se pare ca Hora va avea probleme financiare inclusiv la cursele din tara , asa ca ,exclus sa il vedem pe extern.
racerVTM is offline  
Old 19-02-12, 21:53   #38
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Cum sa bati un monopost cu turisme? A mai facut-o cineva pana acum intr-unul din campionatele din Europa?

Hora de ce bate de 2 ani fara sa aiba nici o masina de aceeiasi categorie timp de 2 ani si de ce nu se duce afara?
Exista sanse sa bati un monopost pe anumite trasee cu un turism.
Traseele cu forfecare mare de panta la viraje stranse gen ac de par sunt locuri unde monopostul e vitregit.
Tot nu e in largul lui monopostul cand vorbim de trasee de mica viteza unde nu are apasare aerodinamica fara care e mult mai ineficient.
Este corect si adevarat ca nu poti pune in aceeasi oala monopost cu turism, cu camioane, cu mototcilete ... sunt tot mere cu pere.

O abordare profesionista nu trebuie sa includa subiectivismul.
SEBASTIAN is offline  
Old 17-03-12, 19:45   #39
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Exista sanse sa bati un monopost pe anumite trasee cu un turism.
Traseele cu forfecare mare de panta la viraje stranse gen ac de par sunt locuri unde monopostul e vitregit.
Tot nu e in largul lui monopostul cand vorbim de trasee de mica viteza unde nu are apasare aerodinamica fara care e mult mai ineficient.
Este corect si adevarat ca nu poti pune in aceeasi oala monopost cu turism, cu camioane, cu mototcilete ... sunt tot mere cu pere.

O abordare profesionista nu trebuie sa includa subiectivismul.
exista sanse.....
zbvz is offline  
Old 26-04-12, 09:58   #40
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Art. 3. 2012 FIA CENTRAL EUROPEAN ZONE HILL-CLIMB TROPHY
3.1 Eligible Cars
The trophy will be reserved for
- Group N (incl. R1, R4-cars)
- Group A (incl. R2-, R3-cars, KITC & WRC, S1600, S2000 and SP)
- Group E1, GT1-GT4, E2-SH (incl. two-seater Group B & Group GT cars)


- Category 2: - Group D/E2-SS (single-seater)
- Group CN, E2-SC (incl. CN-2003 & C3)
For Groups E1, E2-SH, E2-SC & E2-SS the minimum weights acc. FIA App- J, Art. 277 have to be

Nimeni nu vede asta. Monopostul face parte din alta categorie in tarile civilizate iar la noi in Romania monopostul concureaza alaturi de turisme.

Last edited by ono41; 26-04-12 at 10:01.
ono41 is offline  
Old 19-05-12, 12:13   #41
gyno09

Stage 5
 
gyno09's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 526
Member of:
[4Rally]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Art. 3. 2012 FIA CENTRAL EUROPEAN ZONE HILL-CLIMB TROPHY
3.1 Eligible Cars
The trophy will be reserved for
- Group N (incl. R1, R4-cars)
- Group A (incl. R2-, R3-cars, KITC & WRC, S1600, S2000 and SP)
- Group E1, GT1-GT4, E2-SH (incl. two-seater Group B & Group GT cars)


- Category 2: - Group D/E2-SS (single-seater)
- Group CN, E2-SC (incl. CN-2003 & C3)
For Groups E1, E2-SH, E2-SC & E2-SS the minimum weights acc. FIA App- J, Art. 277 have to be

Nimeni nu vede asta. Monopostul face parte din alta categorie in tarile civilizate iar la noi in Romania monopostul concureaza alaturi de turisme.
Deci sa inteleg ca nu s-a schimbat nimic? A inceput campionatul tot in aceleasi conditii?
gyno09 is offline  
Old 03-06-12, 17:03   #42
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

ono dragul meu iesi reaq afara din starea asta......
ai pus singur prea multa presiune pe rezultat.......
las-o reaq de iesire in decor.....noi astia care stim cu ce se mananca mancarea asta te asteptam sa bati generalu ...intr-una din compeitiile nationale gazdute sub egida FRAS.........

Last edited by zbvz; 03-06-12 at 17:28.
zbvz is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -