Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 01-11-10, 18:49   #31
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Nu e vorba de organizatori, stiam cine organizeaza,mai ales ca erai tu cu baietii...si mereu cursele organizate de voi, pilu, tenu etc etc au iesit ok dar din pacate masina mea nu mai e ce a fost...poate ai scazut si entuziasmul meu dar uitandu-ma la filmulete iti dai seama ca imi fac inima rea. Eu nu ratam nimic, insa in ultimul timp le-am ratat pe toate. la anul sper sa se schimbe treaba si sa revina gsi-ul inapoi pe dealuri si curbe .
asta depinde in totalitate de tine
vruiam doar sa fiu sigur de motive,aud din ce in ce mai des de treaba cu "organizatorii de la Craiova" si simteam nevoia sa clarific subiectul
din punctul asta de vedere eu sunt un fericit,am parte de un lobby fantastic,cel putin din partea lu' Fupy si nu numai(restu să shtie ei care este,plecaciuni )
asa ca...le multumesc oamenilor care au incredere in mine si in ceeace fac si care vor sa puna iar Craiova pe harta la loc de frunte in competitiile auto
__________________
mu˛
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 19:51   #32
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Cred ca nu e cazul sa specific care sunt organizatorii de pe lista neagra...si nu tre sa iti faci griji dpdv . Chiar am fost sunat de cineva sa mergem impreuna...dar din diverse motive nu am venit, desi as fi vrut.
pana una alta pune mana si strage baietii in nr mare ca sunt linii pe 13 aici intr-o loctie adevarata. Sa speram ca vine si turbaciunea care a stat ceva timp pe bara.....ca e dornic sa zburde prin padure.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 20:44   #33
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Supercursa. Multe masini tari. Buna organizare, bravo Sharpe & Gabi & restul.
Multumesc George.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 21:10   #34
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Din punct de vedere al masinilor tari, chiar au fost multe ! Un prieten din Pitesti, Nicola - VW Golf V GTi - care s-a dat m-a si certat ca nu i-am spus cate masini tari sunt la el in grupa V 2001 cmc +

Multumesc Alex ! Nu va puteti imagina cat de mult ma bucur ca a iesit totul bine, mai ales ca de vineri dupamasa... nu prea am dormit
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 22:28   #35
alex66six

Stage 5
 
alex66six's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 315
Member of:
[AUDI]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Cred ca nu e cazul sa specific care sunt organizatorii de pe lista neagra...si nu tre sa iti faci griji dpdv . Chiar am fost sunat de cineva sa mergem impreuna...dar din diverse motive nu am venit, desi as fi vrut.
pana una alta pune mana si strage baietii in nr mare ca sunt linii pe 13 aici intr-o loctie adevarata. Sa speram ca vine si turbaciunea care a stat ceva timp pe bara.....ca e dornic sa zburde prin padure.
chiar sunt pe 13?
ar fi o veste buna!
alex66six is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 22:58   #36
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Filmari cu TOTI concurentii nu sunt ?
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 23:15   #37
liviu_ats

Stock
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 6
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

salutare baieti

eu am alergat pe seatul portocaliu "the orange KIP" al fratelui meu - NICKY - clasat bine printre masini cu tractiune integrala (la mine tragand doar fata). Suprinzator, ma asteptam ca podiumul sa fie al Craiovei conform traditiei de "clonometrare" dar sincer am avut placuta surpriza de a vedea ca de data asta nu s-a furat la timpi. FELICITARI !!! sincer nu ma asteptam, FELICITARI !!!

cum a fost cursa la mine?
pe prima urcare am reusit sa scot curu`n shant la primul viraj de dreapta - dupa care am mers cu emotie pana sus incercand sa o tin intre santuri. Sus, surpriza! nu am vazut celule de finish si m-am dus in 4 plin si un pic de 5 pana la primele masini .... pana am dat de golfu 4 care intorcea masina exact in fundul masinilor regrupate pentru ca "i-au zis sa intoarca" am iesit bine pe shant pe dreapta ... o adevarata placere pe 4 plin.

urcarea 2, 3, si 4 - cele cronometrate ... bune ... cu timpi stransi. fara greseli grave de pilotaj, cu frica, franare devreme si nu cele mai bune trase ... invatam si corectam! mentionez ca alergat pe gume de strada Mich. PS2 de 220 ... ar fi bine sa mai cresc putin aderenta dar cu grija sa nu se rupa planetare !!! compromisuri si iar compromisuri!

CRITICI ?! da, eu am!
1. cu siguranta un concurent care a facut 2 urcari fara casca - probabil sa vada lumea cine conduce.
2. dupa linia de finish unde se recomanda reducerea vitezei copiii alergau de parca puteau sa recupereze timpul pierdut pe traseu.
3. la start ati ingesuit prea mult masinile ... lasati mai mult loc sa iti poti incalzi putin gumele (intre coloana si linia de start).
4. asteptarea de la ACR pentru rezultate ... e buna fierberea in susc propriu, dar nu prea mult timp.
suficiente ...

dupa critica si rasplata! SINCERE FELICITARI! a iesit foarte bine si sper ca data viitoare sa fie SUPERRRR !!!! cu R de la RACHETA!


Multumesc din tot sufletul urmatorilor:
" GJ 4 0 N L Y " - Always and Forever
Aleen Nicky - pentru materialul de concurs
Anei si Ioanei (sotia si fetita) - pentru intelegere si sustinere!


va atasez imagini ne-editate de pe urcarile mele!
urcare antrenament https://www.youtube.com/watch?v=z-K0G4xFO-E
urcarea 1 https://www.youtube.com/watch?v=k93077M4QkU
urcarea 2 https://www.youtube.com/watch?v=pFlxFqcCk0o

Last edited by Gabi; 01-11-10 at 23:21.
liviu_ats is offline   Reply With Quote
Old 01-11-10, 23:29   #38
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Salut Liviu,
Quote:
Originally Posted by liviu_ats View Post
[...] 1. cu siguranta un concurent care a facut 2 urcari fara casca - probabil sa vada lumea cine conduce.[...]
A completat declarații pe propria răspundere ca să urce fără cască.
Quote:
Originally Posted by liviu_ats View Post
[...] 2. dupa linia de finish unde se recomanda reducerea vitezei copiii alergau de parca puteau sa recupereze timpul pierdut pe traseu. [...]
"Copiii" = participanții ?
Quote:
Originally Posted by liviu_ats View Post
[...] 3. la start ati ingesuit prea mult masinile ... lasati mai mult loc sa iti poti incalzi putin gumele (intre coloana si linia de start).[...]
Problema asta am avut-o pentru că, la un moment dat, s-a dat drumul circulației rutiere până la podul unde întorceați voi pe regrupare. Pentru a putea încălzi cauciucurile, puteai să rămâi pe locul inițial și să lași distanță între tine și mașina pe care o aveai în față. De exemplu, Alex, cu A4 vișiniu, așa făcea.
Quote:
Originally Posted by liviu_ats View Post
[...] 4. asteptarea de la ACR pentru rezultate ... e buna fierberea in susc propriu, dar nu prea mult timp. [...]
Aici doar sharpe te poate lămuri de ce s-a întârziat. Singura scuză pe care o pot bănui e că n-a mers imprimanta mea
Quote:
Originally Posted by liviu_ats View Post
[...] dupa critica si rasplata! SINCERE FELICITARI! a iesit foarte bine si sper ca data viitoare sa fie SUPERRRR !!!! cu R de la RACHETA! [...]
Mulțumim pentru felicitări și felicitări și ție pentru prestația pe care ai avut-o cu o mașină FWD! Te așteptăm și la evenimentele viitoare.
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 00:01   #39
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Quote:
Originally Posted by liviu_ats View Post
CRITICI ?! da, eu am!
1. cu siguranta un concurent care a facut 2 urcari fara casca - probabil sa vada lumea cine conduce.
2. dupa linia de finish unde se recomanda reducerea vitezei copiii alergau de parca puteau sa recupereze timpul pierdut pe traseu.
3. la start ati ingesuit prea mult masinile ... lasati mai mult loc sa iti poti incalzi putin gumele (intre coloana si linia de start).
4. asteptarea de la ACR pentru rezultate ... e buna fierberea in susc propriu, dar nu prea mult timp.
suficiente ...

dupa critica si rasplata! SINCERE FELICITARI! a iesit foarte bine si sper ca data viitoare sa fie SUPERRRR !!!! cu R de la RACHETA!
Salut Liviu.
A.Ne-a parut bine sa te avem alaturi si sper sa te tinem aproape.
B.Mi-a povestit Gabi azi de aproape-accidentul pe care era sa-l faci cu Golf-ul si ma bucur ca nu s-a intamplat vreo nenorocire.Jandarmii ne-au sugerat sa facem o urcare "in coloana" cum s-a intamplat acum o luna la Ghercesti ca sa vada toti concurentii traseul pendelete,am refuzat pentru ca eram in urma cu timpul.Tu nu stiai unde e finish-ul de aici mersu in forja dupa ce s-a terminat suprafata de concurs.Culpa comuna.Tu ca n-ai intrebat noi ca nu ti-am spus.Sau invers.Nu are importanta,esentialul e ca nu am avut incident nasol.
C.Sa trecem la reprosurile tale:
1.Dupa cum ti-a spus si Gabi,am oferit posibilitatea concurentilor sa conduca fara casca de protectie dupa ce au semnat o declaratie pe propria raspundere in acest sens.
2.Nu stiu,n-am fost acolo si excluzand amenintarea "daca faci asa te elimin din concurs" nu ai cum sa controlezi pilotii
3.Teoretic circulatia e inchisa de la prima intersectie din Bucovat,practic se da drumu la masini spre Palilula (a doua intersectie,cea dinainte de pod) deci suprafata mica de manevra pe care trebuie inghesuite ~40 de masini.
4.Cu rezultatele a fost simplu.Ultima inscriere am facut-o la 9:45 duminica dimineata,dupa care am dat drumul la concurs.Ca sa putem afisa frumos rezultatele,nu doar niste timpi pe o banda corespondenti unui numar de concurs, a trebuit sa bagam in softul d-lui Dragomir din laptop numele fiecarui concurent,numarul de concurs si grupa la care a concurat,dupa care s-a sincronizat modulul de cronometrare cu laptop-ul,s-au downloadat datele si s-au convertit in formatul in care le-am si printat.Printerul l-a adus Gabi de acasa si a trebuit sa instalez driverul pe laptopul d-lui Dragomir si apoi sa facem sincronizarea intre laptop si aparatura de cronometraj pentru download-ul datelor.Chiar eu am insistat sa facem treaba asta cu grija,fara graba pentru ca cele mai mari reprosuri la cursele facute pana acum au fost la cronometrare si nu vruiam sa gresim nici macar un punct. Sunt constient ca a durat un pic,dar rezultatele au iesit frumos,direct clasamente+lista cu timpii fiecarei masini la fiecare urcare.Sa nu existe discutii.Asa ca (zic eu) a meritat asteptarea.
Sper ca data viitoare tu sa vii mai bine pregatit si noi sa ne prezentam cu mai putine greseli.



P.S. pentru cei interesati http://www.gds.ro/Eveniment/2010-11-...los+la+Bucovat cititi articolul si comentariile si poate intelegeti de ce nu suport presa si le intorc spatele la fiecare eveniment cand vin dupa interviuri si etc.Sincer imi doresc o suprafata de concurs pe care sa pot avea controlul asupra accesului spectatorilor si pe ziaristi sa-i las cu dintii la gard.
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 00:09   #40
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

hai sa imi dau si eucu parerea...ca e plictiseala mare.
Liviu.... probabil a fost primul eveniment de genu` la care ai participat. Altfel nu imi explic entuziasmul din prima urcare, maialesca pun pariu ca stiai ca e necronometrata. Inca de la start ai fost croit pe locul 1.... si ai abuzat de acceleratie, sper ca masina nu a patit nimic. Pe filmari se vede ca masina "impinge" bine de tot, deci nu de putere duc lipsa sau de cuplu. De obicei la prima urcare studiezi cat poti de mult traseul....nu te duci blana sa vada spectatorii ce zmeu esti tu, ei o sa te balacareasca.....dar tu te dai pe masina si pe banii tai. Faza cu finisul putea sa se termine urat de tot, e anormal sa ii dai blana pe acolo, dar macar trebuia sa o lasi mai moale ca nu te alerg nimeni. Crede-ma ca nu esti singurul care face/ a facut asa. Vorba ta...mult vor sa scoata parleala pe zona aia . Mai ai d invatat putin pozitia mainilor pe volan, ceva trase si spaiide franare si in rest e ok. Nu conteaza viteza cu cae intrii in viraj....conteaza viteza cu care iesi. Am observt ca totusi dozezi gazu` la iesire din viraj si e un timp casigat. Niciodata sa nu acceleri cu rotile bracate ca accelerezi degaba. Succes la urmatoarele confruntari !
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 00:45   #41
Bass-Evolution
Honda Driver

Stage 5
 
Bass-Evolution's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 610
Member of:
[Honda]
[4Rally]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Daca tot e forum public si ideea acestor forumuri e aceea de a da posibilitatea oricui sa isi dea cu parerea, imi permit si eu o parere, ca o replica la ce a avut de zis liviu_ats. Sunt curios de unde si pana unde, in tara s-a incetatenit ideea cum ca la Craiova se organizeaza curse "aranjate",de unde si pana unde ideea ca la Craiova se " fura " timpi... ? Ii fura... ce dracu sa faca cu ei... ? Nu ii pot da de mancare la copii. Au fost niste evenimente trecute, care pot duce la asemenea deductii "logice", dar, parerea mea e ca a trecut mult timp de atunci. Nu imi pot imagina cat calm au si Sharpe si Gabi care tot aud genul asta de laude "bravo, a fost o cursa corecta".... Pai bineinteles ca a fost, asta e si ideea... Altii au fost organizatorii curselor cu probleme, nu ei. Mi se pare inca un lucru ciudat si daca boby, tot a inceput cu sfaturi am si eu o curiozitate. Vorbeai printre altele de spatiul de incalzit gumele... tu aveai asa cum ai afirmat gume de strada, iar daca nu vorbesti in numele celor cu gume de curse, care e cauza nemultumirii tale ? Just curious.
__________________

'95 Subaru Impreza WRX GC8
'96 Renault Megane Coach
'95 Honda Civic EG9

www.EvolutionDetailing.ro - polish, reconditionari faruri, tratamente interioare si multe altele.

Last edited by Bass-Evolution; 02-11-10 at 00:48.
Bass-Evolution is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 08:46   #42
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Ref la ce s-a scris mai sus imi permit cateva sugestii:
- amplasarea unui panou inainte/in dreptul celulelor de finish - cred ca e o solutie relativ simpla si s-ar elimina fazele de genu' "forja neintentionata dupa finish", cand esti emotionat si infierbantat ai toate sansele sa nu le vezi, mi s-a intamplat si mie in 2009 sa reduc doar cand am ajuns la masinile regrupate. Acu' sa dai acolo ce n-ai dat pe traseu e alta treaba
- in clasamentul introdus si importat era utila o coloana cu grupa fiecarui concurent.
- ref la ziaristi - nu cred ca tinerea lor dincolo de gard e solutia! Mai degraba incercati sa-i atrageti mai aproape de evenimente, eventual oferiti-le locuri in dreapta unor piloti pe o urcare - doua, sportul auto are mare nevoie de mediatizare.

Last edited by john17; 02-11-10 at 08:52.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 09:06   #43
nickydobreanu

Stock
 
nickydobreanu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 8
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Salut tuturor si felicitari organizatorilor!

Bobby, e ok bracaj + acceleratie daca masina este echipata cu LSD (efectele subvirarii sunt diminuare si botul masinii va trage spre interiorul virajului);

Bass, este recomandat ca toate pneurile se pre-incalzeasca in situatii de acest gen, fie ele de strada sau racing. Pe langa incalzirea anvelopelor, este necesara si incalzirea franelor* pentru o mai buna eficienta (ex. Ferodo DS 3000 pads).

John, am vazut si altfel de liste, cel postat este clasamentul general. Existau la eveniment si liste pe grupe. Ar fi o idee buna, intr-adevar, ideea ta.

* frane aftermarket tari (racing), deoarece la cele normale, incalzirea aduce brake fading in loc de optimizari.

Toate bune si cat mai multi participanti pe viitor!
nickydobreanu is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 09:44   #44
alex66six

Stage 5
 
alex66six's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 315
Member of:
[AUDI]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Quote:
Originally Posted by liviu_ats View Post
salutare baieti

eu am alergat pe seatul portocaliu "the orange KIP" al fratelui meu - NICKY - clasat bine printre masini cu tractiune integrala (la mine tragand doar fata). Suprinzator, ma asteptam ca podiumul sa fie al Craiovei conform traditiei de "clonometrare" dar sincer am avut placuta surpriza de a vedea ca de data asta nu s-a furat la timpi. FELICITARI !!! sincer nu ma asteptam, FELICITARI !!!

cum a fost cursa la mine?
pe prima urcare am reusit sa scot curu`n shant la primul viraj de dreapta - dupa care am mers cu emotie pana sus incercand sa o tin intre santuri. Sus, surpriza! nu am vazut celule de finish si m-am dus in 4 plin si un pic de 5 pana la primele masini .... pana am dat de golfu 4 care intorcea masina exact in fundul masinilor regrupate pentru ca "i-au zis sa intoarca" am iesit bine pe shant pe dreapta ... o adevarata placere pe 4 plin.

urcarea 2, 3, si 4 - cele cronometrate ... bune ... cu timpi stransi. fara greseli grave de pilotaj, cu frica, franare devreme si nu cele mai bune trase ... invatam si corectam! mentionez ca alergat pe gume de strada Mich. PS2 de 220 ... ar fi bine sa mai cresc putin aderenta dar cu grija sa nu se rupa planetare !!! compromisuri si iar compromisuri!

CRITICI ?! da, eu am!
1. cu siguranta un concurent care a facut 2 urcari fara casca - probabil sa vada lumea cine conduce.
2. dupa linia de finish unde se recomanda reducerea vitezei copiii alergau de parca puteau sa recupereze timpul pierdut pe traseu.
3. la start ati ingesuit prea mult masinile ... lasati mai mult loc sa iti poti incalzi putin gumele (intre coloana si linia de start).
4. asteptarea de la ACR pentru rezultate ... e buna fierberea in susc propriu, dar nu prea mult timp.
suficiente ...

dupa critica si rasplata! SINCERE FELICITARI! a iesit foarte bine si sper ca data viitoare sa fie SUPERRRR !!!! cu R de la RACHETA!


Multumesc din tot sufletul urmatorilor:
" GJ 4 0 N L Y " - Always and Forever
Aleen Nicky - pentru materialul de concurs
Anei si Ioanei (sotia si fetita) - pentru intelegere si sustinere!


va atasez imagini ne-editate de pe urcarile mele!
urcare antrenament https://www.youtube.com/watch?v=z-K0G4xFO-E
urcarea 1 https://www.youtube.com/watch?v=k93077M4QkU
urcarea 2 https://www.youtube.com/watch?v=pFlxFqcCk0o
nu e frumos cefaci
referitor critica nr.1(daca tu pt asta mergi e problema ta,puteai sa ma intrebi am schimba multe vb dar nu ai zis nimic)
intreaba si ti se va raspunde
probabil esti la prima participare!
spor la treaba in continuare
alex66six is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 10:25   #45
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Old School Racing Ep. 4: Bucovăț, 31 octombrie 2010

Quote:
Originally Posted by nickydobreanu View Post
Salut tuturor si felicitari organizatorilor!

Bobby, e ok bracaj + acceleratie daca masina este echipata cu LSD (efectele subvirarii sunt diminuare si botul masinii va trage spre interiorul virajului);

Bass, este recomandat ca toate pneurile se pre-incalzeasca in situatii de acest gen, fie ele de strada sau racing. Pe langa incalzirea anvelopelor, este necesara si incalzirea franelor* pentru o mai buna eficienta (ex. Ferodo DS 3000 pads).

John, am vazut si altfel de liste, cel postat este clasamentul general. Existau la eveniment si liste pe grupe. Ar fi o idee buna, intr-adevar, ideea ta.

* frane aftermarket tari (racing), deoarece la cele normale, incalzirea aduce brake fading in loc de optimizari.

Toate bune si cat mai multi participanti pe viitor!
De acord cu tine la faza cu lsd...insa e mult pana departe. Sunt convins ca masina vine de fabrica cu un lsd....insa e prea "mic" pt puterea masinii. Un lsd profi va schimba radical comportamentul masinii. ai avut exemplu live pe renaultu` albastru care e ceva de vis, o masina de curse in adevaratul sens al cuvantului cu lsd, cutie, suspensie, frane, cauciucuri etc etc.
Sincer...la faza cu gumele nu are rost sa omori masina....efectele sunt prea mici. Eu am mers mult timp pe marangoni zeta linea, insa am beneficiat de aportul lor 100 % la o coasta de aproximativ 5 km si abia pe final s-au incalzit cum trebuie. Bucovatul e un traseu mai aparte, stiu ca o sa imi pun multi participanti in cap...dar daca iei gresit un viraj doua ai posibilitatea sa recuperezi ceva pe liniile drepte (cu o masina puternica).
Pe acest traseu nu am reusit sa urc mai sus de locul 2 si chiar nu am avut niciodata pretentii la locul 1 pt ca imi vad posibilitatile . Atata timp cat vin la costa cu o masina de strada e greu sa faci fata concurentei, mai ales ca intru la o grupa mare si putere relativ mica fata de cilindreea disponibila. Dar aici e farmecul nu?
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -