Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 29-11-10, 19:43   #1
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default FRAS se pregateste de alegeri

FRAS se pregateste de alegeri
La finele sezonului sportiv 2010 in Federatia Romana de Automobilism Sportiv a inceput "competitia" pentru alegerea noi conduceri dupa ce actuala echipa isi va incheia misiunea - dupa un mandat de 2 ani, sambata 4 decembrie ac.
Dupa ce lista de candidati a fost definitivata si upgradata de catre Comisia Electorala, de azi 29 noiembrie se intra pe linie dreapta in ceea ce priveste campania electorala a candidatiilor.
Ca de fiecare data echipa autorally va va tine la curent cu desfasrarea "cursei" pentru presidentia forului national al automobilismului romanesc.
Alegeri FRAS - ultimele stiri (sursa: www.fras.ro)

Candidatul la functia de presedinte d-l Ovidiu Mazilu si-a prezentat astazi echipa
Ieri, 28 noiembrie 2010 la Secretariatul FRAS a fost inregistrata cererea de retragere a candidatului Bela Stoica din ambele functii-de vicepresedinte si consilier federal-cererea fiind validata de Comisia Electorala. Deasemenea Comisia Electorala a validat candidatura in echipa, conform articolului 24.2 lit.c) din Statut ,a domnului Ovidiu Mazilu.Va prezentam mai jos aceasta echipa.
Stefan Vasile - vicepresedinte
Emanuel Ilina - vicepresedinte
Bogdan Militaru - consilier
Lucian Filip - consilier
Radu Dumitriu - consilier
Rasty Petzalis - consilier
Silviu Moraru - consilier





Candidatul la functia de presedinte d-l Thomas Abraham si-a prezentat optiunea electorala printr-un comunicat de presa:
"Stimati colegi,
Pentru inceput vreau sa ii felicit pe ceilalti doi contracandidati, dl. Ovidiu Mazilu si dl. Dacian Banca, odata pentru depunerea candidaturilor si in al doilea rand pentru faptul ca nu au optat pentru formula candidaturii in echipa. Si, dupa parerea mea, situatia actuala cu care ne confruntam in automobilismul romanesc se datoreaza in parte si falimentului ideii de a candida in echipa pentru organele de conducere ale Federatiei Romane de Automobilism Sportiv. O echipa fara initiativa, care este in consens permanent cu presedintele, nu poate sa duca la progres. Nu am luat la cunostinta in acesti doi ani de nici o initiativa pornita din partea celor subordonati presedintelui. Unul dintre motivele pentru care a luat nastere aceasta federatie, o federatie a tuturor sportivilor, a fost acela de a exista democratie, de a exista posibilitatea ca sportivii sa isi exercite dreptul la vot si sa isi urmareasca interesul principal: desfasurarea in conditii optime si legale a sportului automobilistic.
De aceea, consider ca a candida independent, si in masura in care voi fi ales sa las Adunarea Generala sa hotarasca componenta Consiliului Federal si pe cei doi vicepresedinti, prin vot uninominal, este o optiune democratica si singura care ar trebui luata in calcul, fiind ferm convins ca voi putea lucra cu toti cei care vor fi implicati, indiferent de ramura sportiva pe care o reprezinta. Bineinteles, am si eu afinitatile mele vis-a-vis de oamenii cu care mi-ar placea sa lucrez: Valentin Porcisteanu, Nistor Duval, Lucien Hora, Dorin Toma, Emanuel Ilina, Horatiu Savu, Justinian Plesa, George Morar, etc. Sunt oameni cu care sunt convins ca pot sa lucrez, dar nu exclud din start nicio alta colaborare. Imi pare rau ca presedintele in exercitiu nu candideaza si la alte functii de conducere, personal fiind ferm convins ca are abilitati deosebite pentru a pune umarul la dezvoltarea si ridicarea sportului cu motor romanesc la nivel european.
O zicala din batrani spune ca “omul sfinteste locul” si nu invers. Doresc sa le urez succes tuturor candidatilor si fie ca acestia sa isi indeplineasca toate promisiunile din campania electorala."

Thomas ABRAHAM

PS.
"Stimati colegi,
Din pacate, la ora la care am dat comunicatul anterior (29.11.2010, ora 13.00), informatia referitoare la echipa dl. presedinte Mazilu, nu era facuta publica, fapt pentru care am crezut pentru moment ca si dl. Mazilu impartaseste aceleasi principii democratice ca si mine.
In rest, tot ceea ce am afirmat in acel prim comunicat ramane valabil din punct de vedere al principiilor exprimate.
Salutari sportive"

Thomas ABRAHAM
__________________
www.ono41.ro (NOU)
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-10, 19:58   #2
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: FRAS se pregateste de alegeri

Programul electoral al candidatului la presedentia FRAS, Thomas Abraham .


OBIECTIVE PROPUSE PENTRU CANDIDATURA LA PRESEDINTIA FRAS DE DL. THOMAS ABRAHAM

1. Generale

a. Imbunatatirea securitatii in competitiile automobilistice

Respectarea cu strictete a normelor de securitate impuse de FIA .
Realizarea unui parteneriat FRAS-SMURD (sau o alta entitate medicala) pentru asigurarea asistentei medicale de urgenta la competitiile din calendarul national, alaturi de punerea la dispozitie in cazul situatiilor de urgenta a unui elicopter.
Realizarea unui parteneriat privind monitorizarea GPS prin satelit a automobilelor participante la competitii.(sistem existent la ora actuala la colegii nostri de la off-road)


b. Arbitri si oficiali

Atragerea si scolarizarea de voluntari, gen http://www.volunteersinmotorsport.co.uk/, pentru a deveni arbitri cu drepturi depline.Scolarizare, perfectionare, examene anuale pe post, promovare si retrogradare, acordarea de sanctiuni.


c. Comisia tehnica

Delegarea unui comisar tehnic strain la fiecare etapa a CNR si realizarea unui contract ferm cu acesta pentru scolarizarea si formarea unui corp de comisari tehnici nationali competenti.
Participarea comisarilor tehnici romani la seminarii FIA.


d. Promovare

Realizarea unui parteneriat cu o agentie de PR care sa se ocupe de promovarea sportului auto si de imaginea FRAS.
Organizarea de evenimente pentru mass-media avand ca obiectiv apropierea si familiarizarea acesteia cu sportul auto si terminologia acestuia.
Crearea unui spot publicitar comun pentru promovarea campionatelor FRAS.
Organizarea unor conferinte de presa cel putin lunare in perioada desfasurarii campionatelor FRAS pentru informarea mass-media.
Realizarea unor contracte ferme cu toti distribuitorii acreditati de informatii despre campionatele FRAS prin care acestia sunt obligati sa relateze cu obiectivitate evenimentele, alaturi de mentionarea tuturor echipajelor clasate in puncte in cadrul Clasamentului general si primii trei clasati la Grupe al competitiei respective.
Monitorizarea actiunilor promotionale rezultate in urma aplicarii suprataxei, dupa un caiet de sarcini stabilit de PR-ul federatiei pentru fiecare etapa in parte.


e. Implicarea FRAS in sustinerea tinerilor

Reinfiintarea categoriei „debutanti” in CNR la care se pot inscrie concurenti cu varsta de pana la 25 de ani, care beneficiaza de taxe de inscriere si licentiere 0, dar doar pentru primul an competitional, indiferent de numarul de etape la care s-a inscris, cu automobile avand puterea maxima de 180 CP si 2 roti motrice.
Casigatorul categoriei „debutanti” de la Slalom Paralel si Viteza in Coasta, beneficiaza automat de un program de promovare in cupe monomarca, cu echipament de concurs pus la dispozitie de FRAS in parteneriat cu organizatorul cupei respective, astfel:
- castigatorul la categoria debutanti din cadrul Campionatului de Slalom Paralel beneficiaza de un program in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta.

- castigatorul la categoria debutanti din cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta beneficiaza de un program in cadrul Campionatului de Raliuri Divizia 2.

In cazul refuzului, locul castigatorului este ocupat de urmatorul clasat in ierarhia finala a campionatului respectiv.
Aceasta masura se aplica cel tarziu din sezonul competitional 2012.


f. Integrarea FRAS sub jurisdictia FIA.


2. Specifice

Raliuri

Aplicarea imediata a regulamentelor FIA in vigoare.
Utilizarea unui singur tip de combustibil pe parcursul unui an competitional, pus la dispozitie de catre FRAS, in parteneriat cu o firma furnizoare, castigatoare a unei licitatii publice.
Obligativitatea folosirii combustbilului unic se refera la masinile din categoria N4,la restul concurentilor fiind la libera alegere.
Crearea Diviziei 2 la raliuri, formata din etapele de Rally Sprint actuale impreuna cu etape care se desfasoara in cadrul unor raliuri din Divizia 1 (nationala). Acestea din urma nu trebuie sa depaseasca jumatate din distanta totala de kilometri de PS din raliul de Divizia 1. Un concurent inscris in cadrul raliului de Divizia 1 nu poate puncta si in cel de Divizia 2. In cadrul diviziei secunde se constituie clasament open, grupe, clase si se acorda titlul de castigator. Taxa de inscriere la aceste competitii nu poate sa depaseasca suma de 100 euro/echipaj, dar poate fi mai redusa, la latitudinea organizatorului. Organizarea diviziei 2 in cadrul unui raliu de divizia 1 este, de asemenea, la latitudinea organizatorului.
Datorita constatarii lipsei concurentilor din cadrul Grupelor H si K, propunem unificarea acestora pentru urmatorii 2 ani si divizarea Grupei H in clase, ramanand la optiunea fiecarui concurent inscrierea intr-o grupa (A,N,H), indiferent de materialul sportiv. Dupa aceasta perioada de gratie, in urma discutiilor cu concurentii interesati, in lumina alinierii la regulamentele internationale, se va lua o hotarare privind aceste grupe.
Reducerea taxei de licenta pentru echipe de la 1000 euro la 300 euro.
Obligativitatea participarii pilotilor nerezidenti in Romania de a participa la cel putin jumatate + unu din etapele campionatelor FRAS, pentru a conta in clasamentele finale de la sfarsit de an.
Organizarea unor probe superspeciale cu expunere maxima, acces facil, si in conditii de egalitate pentru toti concurentii, atata vreme cat conteaza in clasamentele competitiei.
Se recomanda organizatorului crearea unor evenimente conexe pentru cresterea vizibilitatii competitiei (concerte, concursuri, karting, automobile istorice, after rally party etc.)
Obligarea organizatorului de a pune la dispozita spectatorilor un autoturism dotat cu portavoce pentru informare si securizare pe probele speciale.


CNVC

Restrangerea etapelor duble, datorita costurilor ridicate si a lipsei spectatorilor in zilele de joi si vineri, astfel incat etapa sa se desfasoare strict in week-end, astfel:
- sambata - inscrieri, validari administrative si verificari tehnice

- 2 manse de recunoastere

- 3 antrenamente cronometrate (calificari)

- duminica - 1 mansa de recunoastere

- 2 manse de concurs, cu timp cumulat

- festivitatea de premiere la maximum 30 minute de la sosire, urmand ca validarea rezultatelor sa se faca in martea urmatoare concursului.

Securizarea punctelor cheie de pe traseu cu baloti de paie sau cauciucuri montate in bloc.
Cresterea taxei de participare de la 75 de euro la 100 euro/etapa.




OFF-ROAD

Realizarea unor contracte cu institutii de genul Romsilva, respectiv Ocolul Silvic din anumite judete, primarii locale, pentru utilizarea legala a infrastructurii.
Cresterea gradului de securitate in cadrul competitiilor de off-road.


CURSE DE ACCELERARE SI DRIFT

Atragerea participantilor din cadrul curselor ilegale de masini intr-un cadru organizat, cu posibilitatea organizarii unor campionate judetene in cadrul acestei discipline si atragerea treptata a sportivilor catre CNVC, respectiv CNR.
Cooptarea participantilor de la categoria drift la etape de CNVC sau superspeciale din cadrul raliurilor in vederea cresterii gradului de spectaculozitate a acestor competitii si de a atrage treptat spectatori si sportivi din cadrul acestei nise catre aceste discipline.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 29-11-10, 22:04   #3
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: FRAS se pregateste de alegeri

Totusi e nevoie de o schimbare si programul lui Tomi promite multe sper sa nu fie in spate jocuri de culise....
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-12-10, 15:42   #4
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: FRAS se pregateste de alegeri

Tomi Abraham, Dacian Banca, oricare dintre ei e binevenit
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 18-12-10, 16:39   #5
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: FRAS se pregateste de alegeri

nesimtire.. pacat
26WRC is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -