Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-10, 21:37   #76
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

Ma tot uitam si mi se parea cunoascuta intrebarea.
Am mai raspuns la ea, dar cineva a facut curatenie deoarece era o clona care ne bruia.
Sigur ca este umblat mecanic inclusiv la motor si la transmisie.
Sa nu se astepte cineva sa vina la RacingCode si cu un soft sa ii traga masina asa.
Am prelucrat chiulasa, dar folosesc axe de serie, toate compatibile cu grupa N. Exceptie fac admisia si evacuarea.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 31-07-10 at 21:57.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-08-10, 22:09   #77
madmaxtata

Stage 3
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 160
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

Salutare,

Are cineva filmare cu ultima coborare?
Cand a facut cerculer Titi Aur.
madmaxtata is offline   Reply With Quote
Old 05-08-10, 09:15   #78
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

[QUOTE=SEBASTIAN;3555626
Sigur ca este umblat mecanic inclusiv la motor si la transmisie.
Am prelucrat chiulasa, dar folosesc axe de serie, toate compatibile cu grupa N. Exceptie fac admisia si evacuarea.[/QUOTE]


Si ce este de N pana la urma pe masina?!? Conform fisei, la chiulasa se poate face cel mult o planare, sectiunea conductelor de aspiratie si evacuare e limitata, galeriile tre' sa fie stock, transmisia idem (sunt 2 variante omologate, aia de serie si una ceva mai scurta)... Iar daca tot e cu usi + capote de fibra (asta inseamna grupa H clar) de ce sa mai mentii niste repere de serie pe care daca le-ai inlocui ai putea creste performantele?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-10, 00:02   #79
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

Piesele de tabla sunt bine pastrate si conversial la grupa N ia cateva ore.
Sper ca la un moment dat v-a fi posibila o competitie de genul celor de circuit din Germania. Poate chiar dau o fuga pana acolo. Acesta e motivul.
Altfel cea mai ieftina conversie este motorul de 16v care din start are +19cp.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-08-10, 17:22   #80
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Am prelucrat chiulasa, dar folosesc axe de serie, toate compatibile cu grupa N. Exceptie fac admisia si evacuarea.
notiunea de prelucrare este interzisa in cadrul grupei N. cititi regulamentul inainte sa aruncati cu sfaturi care induc in eroare alti indivizi.
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 17-08-10, 17:32   #81
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

Rog cititi fisa de omologare FIA. In baza acelei fise exista stipulate toate dimensiunile, rapoartele...
Sunt anumite cote care trebuiesc respectate si nu numai. La raportul de compresie este una din aceste probleme.
Daca scurtezi chiulasa la cota admisa raportul de compresie creste peste limita admisa.
Trebuie calculat cu chiulasa pe masa cat de mult trebuie luat din ea.
Daca cumva din exces de zel s-a planat la limita si volumul iese mai mic se poate remedia scufundand usoe scaunul de supapa.
In fisa FIA sunt date cotele, volumele si raporturile admise de regulament.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 11:24   #82
CaLiN_1

Stage 3
 
CaLiN_1's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 154
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

Unde gasesc fisa de omologare fia pentru logan?Mersi
CaLiN_1 is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 11:33   #83
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

Cel mai bine este sa faci o vizita la FRAS si sa o cumperi.
Logan are fisa de omologare de N pentru 1.4 si 1.6l.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 03:43   #84
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Sinaia se aliniaza din nou la startul competitiilor automobilistice

ti-a luat ceva sa compui asta
skn fiind o firma,ii poti da in judecata,poti merge la opc...nu vad ce rezolvi cu postul de mai sus
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -