Ernest Mulner:
In sezonul 2009 voi avea acelasi copilot, Eugen Pop, iar despre sponsonsori este greu de vorbit, am un singur sponsor care mi-a confirmat verbal sustinerea. Ma aflu in incertitudine si sper sa gasesc bani si sa am sansa sa merg la fiecare etapa. In ceea ce priveste masina, ea este aceeasi dar a fost imbunatatita. Problemele de anul trecut legate de tractiune au fost sper rezolvate prin montarea unui diferential autoblocant.
Ne dorim podiumul ca si anul trecut.
Formatul raliului suna interesant cu cele 4 probe scurte ca debut de sezon.
Alina Bunica:
Probabil o sa vin la Brasov, desi nu sunt sigura din cauza lipsei sponsorilor. Masina este aceeasi ca si in sezonul trecut, insa despre copilot nu sunt sigura.
Targetul ar fi titlul de campion la N2, asta in cazul in care gasesc sustinere pentru acest sezon, insa e greu de crezut in momentul acesta.
Cred ca e un lucru bun introducerea de probe noi. Ziua finala mi se pare cam scurta, cred ca ar fi fost mai interesanta daca mai erau cateva probe.
Edwin Keleti:
Cu mult noroc, in conditiile actuale de criza si datorita seriozitatii sponsorilor ramanem in aceeasi formula ca si anul trecut, bazandu-ne pe aceeasi sponsori. Vom fi cu siguranta la start in etapele acestui sezon. In context de criza pentru prima etapa nu am reusit sa aducem o masina Renault Clio R3 si vom lua startul la Brasov cu un Clio RS.
Fiind sportivi ne dorim sa invingem, insa asta va depinde de materialul de concurs, atat al nostru cat si al celorlalti. Speram indiferent de masina sa ne clasam pe unul din primele trei locuri la final de sezon la grupa A.
Un format de criza pentru a avea grija si de bugetele competitorilor cred ca este o idee foarte buna. Cu totii trebuie sa intelegem situatia si sper sa nu fie probleme ca cele de anul trecut, care sunt independente de vointa organizatorului.
Titi Aur:
In conditiile bugetare de astazi nu vom lua startul la Brasov. Dar las loc unei eventuale imbunatatiri de situatie, comunicata in timp util. Masina este doar vopsita, ea nu a trecut printr-o revizie din acelasi motiv legat de partea financiara.
Dan Gartofan:
Nu ma aflu in nici o faza a pregatirilor. In afara de faptul ca il am inca alaturi pe Adrian Berghea, nu am nimic sigur.
Obiectivul e sa luam startul.
Este OK. Nu sunt un fan al Superspecialelor care conteaza in clasament. Ele ar trebui facute pentru fani. Este o proba care nu are securitatea necesara si care este plina de borduri.
Daniel Ungur:
Mergem in aceeasi formula ca si anul trecut, cu Subaru N14. Sunt constient de efectele crizei in raliurile din Romania si cred ca va fi un an greu. Sper ca numarul de echipaje sa fie de macar 90% cat anul trecut, cand a fost un sezon foarte bun ca numar de participanti. Eu sunt optimist in ceea ce priveste sezonul care vine, asa cum a spus si Marco.
Datorita crizei raliurile se comaseaza anul acesta, acest lucru fiind vizibil si la Brasov. Ma bucur ca se va alerga proba Babarunca, o proba tehnica, lunga unde se poate decide castigatorul raliului. Strategia noastra este atac de la inceput, intrucat raliul este unul foarte scurt.
Thomas Abraham:
Suntem pregatiti de drum. Masina urmeaza sa ajunga la Varu Nicu Motorsport pentru o revizie finala. Masina este un Mitsubishi Lancer Evo 8 ex Ilina pregatita de grupa H. Motorul este preparat in Ungaria, iar restul mecanicii este facuta la Varu Nicu.
Avem ca target apararea titlului la grupa H.
Este o etapa foarte scurta. Nu este un sport de masa, participarea nu este obligatorie. Eu sunt un fan al raliurilor lungi.
Marius Herascu:
Am schimbat navigatorul, noul navigator este Marius Manea, navigatorul meu de debut. Masina este un Renault Clio R3 gata de start. Din pacate din partea sponsorilor nu am nimic cert. iar prezenta mea la Brasov este in proportie de 70%.
Incercam sa ne adaptam cu masina. Nu am parcurs nici macar un metru de cand am intrat in posesia ei. Ramane de vazut unde ne clasam la grupa A avand in vedere ca nivelul a crescut foarte mult.
Este un raliu ideal, compact. Agreez ideea de a se desfasura sambata si duminica. Astfel o sa fie pe margine mai multi spectatori. Este un eveniment de week-end.
Gunther Graef:
Inca nici nu am inceput pregatirile, astept inca bugetul promis, dar promit ca o sa fim operativi si din momentul in care intram in posesia bugetului o sa achizitionam o Toyota de grupa H. Daca bugetul se aproba vom alinia si o echipa la start. Ea va purta numele Performance + nume sponsor RT si va avea in componenta un echipaj la gr.N, A,H si un echipaj la cupa monomarca.
Dorim titlul la grupa H, de aceea facem curse.
Este un format de criza, pacat ca nu se pot face traseele frumoase.
Horatiu Ionescu Cristea:
Masina am, navigator am, mecanici am si atat. In momentul de fata sansele sa iau startul al Brasov sunt 0.
Nu am nici un target.
Formatul e absolut OK. Cea mai pierdere este Superspeciala care era cea mai faina din campionat.