04-05-09, 18:14
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
din cate stiu benzina cu cifra octanica mai mare se aprinde mai greu si este folosita la masinile mai performante ca sa nu apara autoaprinderea, poate asta e cauza
|
|
|
04-05-09, 18:29
|
#122
|
Stage 2
Join Date: Mar 2008
Posts: 32
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
din contra! mult mai rapid se aprinde!
am descoperit problema la scuterul meu.. nu stiu prin ce metoda mi s-a strans culbutorul la admisie si imi tinea supapa impinsa. dar acum am reglat-o si merge perfect. ms pt ajutor!
|
|
|
18-05-09, 20:48
|
#123
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 434
Member of: [2 Roti]
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
poti marii carburatorul ,kitul ,filtru sport,ambreiaj sport,si multe altele ,depinde de buget
|
|
|
19-05-09, 09:14
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
cu o bujie buna se poate face ceva?
|
|
|
16-09-09, 08:19
|
#125
|
Stock
Join Date: Oct 2007
Posts: 4
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Sal all,
Am si eu cateva intrebari am un gilera runner 50,am pus set de 70cc pe el,carburator dellorto 21,filtru sport,ambrejai nou...Fuge mai bine dar eu cred ca ar trebuii sa sare si mai tare.Oare poate sa fie si de la toba ca ii stoc.sau variatoru si rolele.
Si nu pot nici cum sa reglez la carburator ralantiul bine,cum insurubez aerul cu atat im creste turatia la motor cand ii insurubat la maxim atunci am turatia cea mai mare"porneste de pe loc",si surubul de ralantiul mult nu face.si carburatorul ii nou nout.ms ptr reply
|
|
|
16-09-09, 08:24
|
#126
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by thekiller
Sal all,
Am si eu cateva intrebari am un gilera runner 50,am pus set de 70cc pe el,carburator dellorto 21,filtru sport,ambrejai nou...Fuge mai bine dar eu cred ca ar trebuii sa sare si mai tare.Oare poate sa fie si de la toba ca ii stoc.sau variatoru si rolele.
Si nu pot nici cum sa reglez la carburator ralantiul bine,cum insurubez aerul cu atat im creste turatia la motor cand ii insurubat la maxim atunci am turatia cea mai mare"porneste de pe loc",si surubul de ralantiul mult nu face.si carburatorul ii nou nout.ms ptr reply
|
nu crezi asta e sigur ca de la toba si de la variator poate si o curea malossi mhr
si faza cu reglajul la carb daka nu te pricepi lasa frate pe altu, cand strangi la maxim se tureaza pt k ii vine mai multa benzina si mai deloc aer sunt niste reguli nu gata strang ca asa am vazut la vasile k asa a facut si el...........
|
|
|
16-09-09, 08:28
|
#127
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by alexbadea12
cu o bujie buna se poate face ceva?
|
eu am o intrebare, cati ani ai ? ai mai avut scuter?? stii cv mecanika ?
nu se poate face nimik, bujia e importanta pt k ea daka nu da scanteie cand trb nu merge bn motorul
|
|
|
16-09-09, 08:31
|
#128
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by alexbadea12
din cate stiu benzina cu cifra octanica mai mare se aprinde mai greu si este folosita la masinile mai performante ca sa nu apara autoaprinderea, poate asta e cauza
|
deci tu sa presupunem ca ai scuter??? sau nu ai, deci benzina cu cifra octanica mai mare ia foc mai repede pt ca e mai uscata. deci spre exemplu benzina 95 fata de 99 sau 98 e mai ,,grasa" adika se aprinde putin mai greu, iar cea 98-99 ia foc mai repede ca e uscata ba daka nu sti nimik stai in banca ta nu iti mai da cu parerea degeaba
|
|
|
16-09-09, 08:49
|
#129
|
Stock
Join Date: Oct 2007
Posts: 4
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by marik44
nu crezi asta e sigur ca de la toba si de la variator poate si o curea malossi mhr
si faza cu reglajul la carb daka nu te pricepi lasa frate pe altu, cand strangi la maxim se tureaza pt k ii vine mai multa benzina si mai deloc aer sunt niste reguli nu gata strang ca asa am vazut la vasile k asa a facut si el...........
|
dar cand ii insurubat la maxim de ce nu moare motoru...la carburorul vech cand era insurbat la maxim murea motoru la asta ii fix invers.reglajul asta poate afecta si cand ii in mers sau numa ralantiul?
|
|
|
16-09-09, 10:12
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
pai in functie de astea se regleaza raportul aer/benzina deci influenteza mersul si consumul
|
|
|
16-09-09, 10:19
|
#131
|
Stock
Join Date: Oct 2007
Posts: 4
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by alexbadea12
pai in functie de astea se regleaza raportul aer/benzina deci influenteza mersul si consumul
|
bine dar nu stii ceva mai exact si rapoarte ar tre sa fie,
|
|
|
16-09-09, 16:12
|
#132
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
ba deci din cauza la filtru de aer k e prea mare pune pe jumate din filtru o banda adeziva sau acopera cu cv ca are prea mult aer am patito la un sr de 80cc
|
|
|
16-09-09, 18:29
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
mi se pare foarte ciudat sa pui un kit cu capacitatea mai mare si un filtru mai mic
|
|
|
16-09-09, 19:24
|
#134
|
Stock
Join Date: Oct 2007
Posts: 4
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by marik44
ba deci din cauza la filtru de aer k e prea mare pune pe jumate din filtru o banda adeziva sau acopera cu cv ca are prea mult aer am patito la un sr de 80cc
|
am gasit hiba..ccablu de acceleratie care intra in carburator o fost indoit pe la mijloc si tinea accelerat un pic nu statea in ralantiu..dar acuma merge perfect.ms mult
|
|
|
16-09-09, 20:49
|
#135
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by alexbadea12
mi se pare foarte ciudat sa pui un kit cu capacitatea mai mare si un filtru mai mic
|
pai daka motorul nu merge bn ka primeste prea mult aer nu ai alta solutie, pui un carb mai mare o toba si un kit ka sa fuga mai tare dar ii trb benzina mai multa
|
|
|
|
|