17-09-09, 11:54
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
mie mi se logic sa traga si aer si benzina mai multa daca are capacitatea mai mare
|
|
|
18-09-09, 08:38
|
#137
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by alexbadea12
mie mi se logic sa traga si aer si benzina mai multa daca are capacitatea mai mare
|
deci lui ii trb mai multa benzina pt ca are camera de ardere mai mare si daka are aer mult nu trage ce e asa de greu ?
|
|
|
18-09-09, 12:17
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
pai daca volumul cilindrului e mai mare automat trage o cantitate de aer mai mare
|
|
|
18-09-09, 12:48
|
#139
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
|
|
|
20-09-09, 20:56
|
#140
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
bai baiatule sa ne intelegem
noi ne contrazicem pana la anu
cel mai bn ar fi sa ne zica cineva care stie mai bn ca noi
o intrebare totusi:de ce s-a inventat filtru sport?nu cred ca s-a inventat ca sa traga aer mai putin
|
|
|
20-09-09, 21:04
|
#141
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
ma blolovanule sunt mecanic esti prost la cap ??? ce nu intelegi ??? crezi ca eu citesc d p forumuri si vin aici "???? )) ma nu ai o treaba dute si gata, ai o chinezarie, vino in bacau si iti demonstrez pe loc care e trb daka esti copil tanc si nu sti nimik pa
|
|
|
20-09-09, 21:12
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
in primul rand nu mi-ai raspuns la intrebare
in al doilea rand am zis sa spuna mecanicii parera
in al treilea rand fi mai calm ca faci riduri
|
|
|
20-09-09, 21:19
|
#143
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
ba s-a inventat pt sunet si sa traga mai mult aer pt motoare mari handi, nu fac riduri ca am 20 ani si fata de tn 12 ani cu o chinezarie in beci mai bn as tace din gura, care mecanici vezi tu aici ma ?? esti un parlit de soarec ambulant shhttt ca ma pun sa dorm pa
|
|
|
20-09-09, 21:30
|
#144
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
ba intoxicatie alimentara uite aici scuteru an actiune: https://www.youtube.com/watch?v=mPxxxkkSeIY
si atuncia de ce nu asi pune toata lumea banda pe filtru??? ca tu susti ca ar trage mai bine, sau e lumea proasta, aaa???
|
|
|
27-09-09, 13:36
|
#145
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,028
Member of: [2 Roti] [Old School Cars] [VW]
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Copii jucati-va afara marik un motor merge si cu benzina .. dar si cu aer. In carburator (la cele pe carburatie) se produce amestecul carburant (benzina-aer). Mai multe detalii pe http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_c...e_intern%C4%83
__________________
Burn rubber, not your soul
|
|
|
27-09-09, 13:41
|
#146
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,028
Member of: [2 Roti] [Old School Cars] [VW]
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by marik44
pai daka motorul nu merge bn ka primeste prea mult aer nu ai alta solutie, pui un carb mai mare o toba si un kit ka sa fuga mai tare dar ii trb benzina mai multa
|
Aerul se poate regla din carburator, cat de mult sa 'intre'.
Si oricum .. la un motor in 2 timpi de 50 cm3 ce vrei vere .. sa fugi cu vreo 200 km/h? Tocmai de aia lasa toti copii sa mearga cu ele, ca nu sunt periculoase (vorba vine). Ai rabdare daca nu ai varsta si dai pt A .. si iti iei un 'miar' (ca deh ai fi tu incepator, dar ai experienta de pe scuter), dar nu inainte de-a cumpara un loc de veci la cimitir
Last edited by Scarto; 27-09-09 at 13:44.
|
|
|
27-09-09, 20:23
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 602
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by Scarto
Aerul se poate regla din carburator, cat de mult sa 'intre'.
Si oricum .. la un motor in 2 timpi de 50 cm3 ce vrei vere .. sa fugi cu vreo 200 km/h? Tocmai de aia lasa toti copii sa mearga cu ele, ca nu sunt periculoase (vorba vine). Ai rabdare daca nu ai varsta si dai pt A .. si iti iei un 'miar' (ca deh ai fi tu incepator, dar ai experienta de pe scuter), dar nu inainte de-a cumpara un loc de veci la cimitir
|
nu vreau sa modific scuterul fuge destul pentru 50cc pe care ii are, doar ma contraziceam cu marik, si nu ma pasioneza motorul imi place mai mult pe 4 roti
|
|
|
11-10-09, 12:42
|
#148
|
Stock
Join Date: Oct 2009
Posts: 1
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by itzi177
care esti din braila sau galati si stii unde gasesc sa cumpar un kit de 75, 80 sau 85 cm ?
|
Io`s din braila..Da Un add la jaguarul_deladrept si`ti pot spune unde gasesti..
|
|
|
01-11-09, 21:54
|
#149
|
Stock
Join Date: Nov 2009
Posts: 1
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
FRATILOR AM O INTREBARE ! am un scuter marca Piaggio Free de 49 totul original pe el inafara de un filtru sport pe care l-am atasat dar problema este ca filtrul este de 70 si cand ajung pe la 60 km/h cade in bot scuterul (nu mai vrea sa traga) si am umblat si la jiglier! ce ar putea avea?! trage prea mult aer oare? ca sa nu mai tot scrii pe site imi poti scrie pe idul: king_of_the_nebunii ori cum mai am multe intrebari
|
|
|
02-12-09, 16:14
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 401
Member of: [2 Roti]
|
Re: TUNING LA SCUTERE?CE SE POATE FACE LA MOTOR?
Quote:
Originally Posted by Sc0OTeR
Ok, deci poti pune Kit Malossi de 47 mm, toba tecnigas sau proma ghost. variator Malossi, Delta Clutch sau Fly Clutch, corector de cuplu, speed ring, plus alte accesori.
Oferta este mare, trebuie sa ai bani si sa poti sa comanzi din Elvetia de unde este catalogul meu. Nu mai intreba ce e fiecare ca nici eu nu stiu la toate de mai sus, am citat din catalog
|
Sc0OTeR prin kit malossi de 47 cred ca te referi la diametrul pistonului nu ?
Ca sa modifici un scuter,sa fuga tare iti trebuie destul de multi bani..Pentru inceput se poate umbla la transmisie..zic eu un variator racing, un ambreaj racing, o curea kevlar(nu numai decat kevlar dar sa fie teapana) apoi se poate umbla pe la carburator...un carburator mai mare eventual jiglere marite, un filtru de aer sport, apoi o toba sport si apoi "inima" adica cilindrul pe acolo ai de modificat ambielajul...Se poate sa reziste si cel stock insa nu la turatii prea mari..si cilindrul..iti poti cumpara un cilindru nou sau poti sa il alizezi pe cel vechi insa varianta asta nu prea este folosita zic eu sper ca ti-am fost de ajutor cat de cat
__________________
My Scooter
Malaguti F12 Phantom LC 50
Burn rubber,not your soul !
|
|
|
|
|