Old School Cars Old School Cars - Masini Retro |
18-01-10, 12:50
|
#406
|
Stage 3
Join Date: Oct 2009
Posts: 153
|
Sunt incepator cu forumurile si nu prea stiu cum sa atasez poze, dar invat repede.
O zi buna tuturor
Si inca ceva, toata lumea intreaba puterea, ei bine masina este cit se poate de stock, asa ca motorul nu a primit decat o binemeritata reparatie capitala, o axa sport, un weber dublucorp cu galerie (import Anglia), o pompa benzina electrica, o aprindere electronica (tot Anglia) cu schimbare platina cu montaj optoelectronic si mai nou, nu se vede in poze o evacuare completa inox cu diametrul marit...si cam atat..adica cred ca in jur de 100CP, dar credeti ca trebuie sa merg tare cu masina asta?!
Last edited by kirin; 12-02-10 at 12:43.
|
|
|
18-01-10, 13:48
|
#407
|
Stage 3
Join Date: Jun 2004
Posts: 88
|
Re: Usergroup de masini retro
Super frumoasa masina ! Jantele fac toti banii. In sfarsit vad si eu in Romania o masina clasica cu jante de tipul asta. Arata foarte frumos si sub capota (un plus pentru filtrul de aer si pentru cat de curat e totul p-acolo). Un singur minus, radiatorul ar trebui si el vopsit un pic.
Si in sfarsit vad si eu pe o clasica rotile cum trebuie, adica cu talonul mare. In general, baietii cu tuningul in cap, le pun jante super mari cu anvelope cu talon mic. Niciodata o clasica n-o sa arate bine cu jante de 17, 18, etc ...
Nota 10 pentru o munca bine facuta si in detaliu !
Last edited by kta; 18-01-10 at 13:54.
|
|
|
18-01-10, 14:04
|
#408
|
Stage 3
Join Date: Oct 2009
Posts: 153
|
Re: Usergroup de masini retro
Multumesc de aprecieri kta, intr-adevar asta a fost si ideea mea, multi inca regreta ca nu am luat jante mai mari si mai moderne, dar eu am dorit jantele la disperare.
Imi plac comentariile, ai dreptate si cu radiatorul, dar a fost pus in graba sa plec la montat tobe, oricum radiatorul va fi schimbat cu unul mai mare de aluminiu, tot din Anglia, ei stiu cel mai bine ce inseamna oldschool.
Si mai trebuie sa fac poze cu interiorul am si acolo ceva mici modificari, de fapt toata tapiseria refacuta si aici tot pe stilul clasic, dar mi-am permis sa schimb toate ceasurile cu unele clasice ce au intrat perfect in bord si asta pentru ca nu aveam presiunea de ulei si turometru...acum le am pe toate.
|
|
|
18-01-10, 14:19
|
#409
|
Stage 3
Join Date: Jun 2004
Posts: 88
|
Re: Usergroup de masini retro
Pentru radiator, e o firma in Brasov care face radiatoare (de aluminiu) dupa model. Poate iesi mai ieftin.
Astia sunt: http://radiator-auto.ro/index.php CONRAD TERMIC SRL
Si un model de executie, radiatorul vechi vs cel nou. Intr-o saptamana a fost gata.
Last edited by kta; 18-01-10 at 14:23.
|
|
|
18-01-10, 18:40
|
#410
|
Stage 1
Join Date: Jun 2009
Posts: 14
|
Re: Usergroup de masini retro
frumoasa masina, felicitari!
|
|
|
20-01-10, 23:02
|
#411
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: Usergroup de masini retro
Smekera rau masina...... dar nu ai 100 de cai doar din axa+carburator+aprindere+galerie de admisie.
GTul avea 88 de cai ...si diferenta dintre 1,6 de 72 si el erau: chiulasa (supape mai mari), galeria de admisie (ca cea de 2L), weber 32/36, galeria de evacuare (serpisori).
Fa rost de serpisori si de o chiulasa de GT (in care sa pui axa aia) si o sa ai 100 de cai.
Bafta....dementiala masina
__________________
Ford Power
|
|
|
20-01-10, 23:02
|
#412
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: Usergroup de masini retro
Smekera rau masina...... dar nu ai 100 de cai doar din axa+carburator+aprindere+galerie de admisie.
GTul avea 88 de cai ...si diferenta dintre 1,6 de 72 si el erau: chiulasa (supape mai mari), galeria de admisie (ca cea de 2L), weber 32/36, galeria de evacuare (serpisori).
Fa rost de serpisori si de o chiulasa de GT (in care sa pui axa aia) si o sa ai 100 de cai.
Bafta....dementiala masina
|
|
|
20-01-10, 23:10
|
#413
|
Stage 3
Join Date: Oct 2009
Posts: 153
|
Re: Usergroup de masini retro
S-ar putea sa ai dreptate, dar nu asta am urmarit, daca vroiam putere schimbam motorul sau si mai bine schimb blocul cu unul de 2000, alezat sa intre forjate de 2300, supape admisie parca 43mm, serpi, 2 weber orizontale si uite cum se ajunge pe la vreo 150, fara turbine si prostii, dar ideea a fost de masina frumoasa asa cum a lasat-o mamica ei si cred ca am reusit.
|
|
|
20-01-10, 23:18
|
#414
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: Usergroup de masini retro
Ai reusit.....ai facut super treaba.
Nu lua ceea ce am scris ca pe o critica...ci ca pe un sfat.
Pentru a scapa de omologari sau alte chestii...poti face motorul tau de 2L (fara a schimba blocul motor...ci doar internele)....pastrezi chiulasa de 1,6 (schimbi supapele si axa)...si asa vei avea un motor mai comprimat decat un 2L stock.
Bafta
|
|
|
21-01-10, 16:42
|
#415
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of: [Moderators] [Fiat] [Old School Cars] [Echipa de sprijin]
|
Re: Usergroup de masini retro
james75 fa-ti te rog un thread cu masina ca sa pot muta convorbirile acolo. Incercati sa evitati off-topicul ca sa pot evita si eu "penalizarile".
P.S. Da si join grupului daca vrei sa intri.
|
|
|
26-01-10, 10:28
|
#416
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 550
Member of: [Old School Cars] [Opel]
|
Re: Usergroup de masini retro
bv james.....foarte tare masintza :X si din cate am citit eu............nu ii schimba jentile.....ii da mult mai old school si mult mai muscle car sa ai grija de ea .
|
|
|
26-01-10, 11:27
|
#418
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 415
Member of: [RENAULT] [Old School Cars] [4Rally]
|
Re: Usergroup de masini retro
felicitari! Arata super...sa ai grija de ea
|
|
|
27-01-10, 21:47
|
#419
|
Stage 3
Join Date: Feb 2009
Posts: 145
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Usergroup de masini retro
|
|
|
29-01-10, 14:48
|
#420
|
Stage 3
Join Date: Feb 2009
Posts: 145
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Usergroup de masini retro
Se poate un raspuns?!? Am aplicat iar feedback-ul intarzie sa apara, nu vreau sa fiu insistent dar e de ajuns "Accept" sau "Deny"!
Multumiri anticipate!!!
https://forum.4tuning.ro/120-masina-m...-1-6-80-a.html
|
|
|
|
|