Salutare...am o mica problema cu un scuter malaguti phantom...si am apelat la voi pentru ca habar nu am ce sa ii mai fac...deci am un phantom din 2000,pot sa spun ca full tuning...set de 80cc malossi,carburator 21 dellorto,toba sport polini,variator polini,ambreiaj polini,si rolele de la variator au in jur de 5 g...sunt mai mult pentru viteza...nu prea mai stiu cum era catalogul cu role...in fine...si lam reglat acum ceva timp,mergea foarte bine,pot sa spun ca am ajuns cu el la 140km/h...singur...dupa care mam gandit sa il mai fortez umpic...si am schimbat jiglerul daca nu ma insel,cel prin care trage benzina...am modificat si filtru de aer cu unu sport,si am pus niste role mai grele...pe la 7 grame...odata ce am modificat filtru cu jiglerul ala...trebuie sa modific si aerul pe care il trage...si am inceput sa il reglez dupa cum am citit intro carte...ceva de genul ca atunci cand il reglezi il lasi la relanteu,si incepi sa reglezi aerul pana se ambaleaza cel mai tare,dupa care ii micsorezi relanteul,am facut asta...totul a mers perfect...am ajuns la 150...oglinda langa oglinda cu o gilera de 180...dar acum incepe problema...mia bubuit setul,pistonul zop,cilindru crapat,si cam atat...am fost sa iau alt set...si cand am pus setul nou a mers perfect,si am inceput eu ca prostul
sa umblu la carburator...si sa dus...nu se mai ridica pe o roata...nu mai avea acelasi demaraj...am fost la un mecanic bun care le are cu motoarele,si mia spus ca trebuie sa ii reglez carburatorul,dar acum nu imi mai iese...ce as putea sa fac?sau ar fi alte probleme?nu prea vreau sa apelez la mecanicul ala pentru ca le buleste,adica daca nu e obiectul lui nu il intereseaza,in rest pentru el le face perfect,are 10 motoare cred,si toate facute si modificate de el...si as vrea un sfat de la voi in speranta ca ma puteti ajuta...mentionez ca am 17 ani si nu prea sunt "avansat" in mecanica...doar "lectiile de baza"...astept un raspuns,multumesc mult.