PS: Daca vrei doar sa intreci mashinile astea de strada ia-tzi un 911 GT1 shi gata
[/QUOTE]
In primul rand ma bucur f tare ca esti fan Porsche si ma bucur ca ai venit aici pentru a impartasi parerea ta despre acest proiect...
Din pacate sunt prea multe carcoteli aici din partea unora, care dar vad ca s-au mai potolit si ma bucur ca asa putem avea o discutie prin care sa ne impartasim punctele de vedere....
Cine se pricepe la Porsche ar fi trebuit sa inteleaga ce am vrut sa spun, ideea este ca acest bloc format din cele 2 carcase trebuie intarit pentru a rezista la presiunea care se formeaza, pentru a nu crapa si daca esti mai atent la poza o sa vezi unde este intarit...
De asemenea mai sunt mici modificari bloc ( cele 2 carcase ) tocmai pentru a scadeacratio...
pistoanele speciale concepute pentru a ajuta la scaderea ratio de asemenea...
Original masina merge cu ratio 9.4:1 si cu aceste modificari ajunge la 8.5:1...
Deci toate aceste modificari pentru a rezista si a functiona lejer cu presiune mult mai mare... aceste motoare la care noi scadem mult ratio si la care folosim o presiune f mare in turbo le numim MOTOARE RACING...
Pentru a creste capacitatea motorului la 4.0 l , se folosesc pistoane, vibrochen, cilindrii, biele special create doar pentru acest motor- de aici si costurile mari...si cateva secrete
)
De exemplu un vibrochen conceptie absolut noua si folosit doar pentru astfel de proiecte costa extrem de mult. pentru o companie care ti-l construieste dupa desenul tau iti ia f multi bani daca nu se face in multe bucati si nici nu se poate face pentru ca sunt f putini clienti care opteaza pentru astfel de motoare...
Acelasi lucru se poate spune si despre biele sipistoane dar nu la acelasi nivel ca vibrochenul , el fiind piesa cea mai scumpa in productie mica...
De aceea am si spus ca va fi cel mai rapid Porsche din lume, pentru ca este un proiect prototip si nu exista piese pe piata pentru a crea acest motor, totul este conceptie proprie si piesele sunt desenate si special create pentru el.... aici ma refer si la camshaft-urile de intrare si de iesire ca uitasem de ele,
si supapele de asemenea sunt modificate... forma pistonului in capat iarasi este un pic altfel... toate acestea conteaza....
Nu am spus insa ca acest motor nu se va vinde ca si kit in curand, tocmai de asta il construim, pentru a-l putea vinde in masa, ideea este ca sunt f putini clienti care opteaza pentru o putere atat de mare, majoritatea mergand pe kituri de 650, 700, 780 cai putere...
Iarasi diferentele intre sa zicem o putere de 700 si 1000 nu va fi f mare pe acceleratia 0-200 km/h , dar diferenta de la 200- 370-380 este imens de mare, aici se simte cu adevarat puterea....
Iarasi nici viteza maxima nu este cu mult mai mare, avand in vedere ca un motor de 700, 780 cai trece lejer peste 360 370... iar acest motor nu va depasi cu mult 380 poate va merge maxim cu 390...
Pentru a trece pragul de 400km.h s-a conceput o caroserie prototip si care are plafonul mai jos cu 10 cm decat la un 911 turbo si alte prize lateral mult mai putin Wide ca sa zic asa si de asemenea f usoara , din carbon ....
Aceasta masina cu care speram sa trecem de 400lm.h si 99% vom reusi va folosi acelasi motor care va fi pe masina mea, singura diferenta fiind turbinele folosite, care vor fi mai mari ca ale mele si un alt producator....dar exista un mare dar masina va avea un mare mare tubo lag si nu va fi la fel de rapida ca a mea in acceleratie... combinatia folosita 4.0 si turbinele alese credem ca e cea mai buna pentru acceleratie.. dar pentru viteza maxima ai neoie de orice calut in plus!!! si nu conteaza lag-ul!!
Ce vreau sa-ti mai spun este ca folosim 4.0 litri pentru a castiga putere usor ( 7-8% cai in plus fata de blocul standard numai din asta e f bine) dar, un mare
dar si pentru ca ne ajuta la scaderea lagului, motorul fiind mult mai bine exchilibrat!!!
AAA trasmisia... bineinteles ca umblam si la ea... diferentialele vor fi schimbate cu unele speciale si care vor fi un pic modificate una dintre modificari fiind pentru a putea intar pe masina ca sunt f mari!!!... nu pot sa dau chiar f multe date, deoarece sunt si secretele noastre...
Ce vreau sa spun si ca sa demonstrez puterea f mare a motorului voi schimba pentru inceput doar diferentialul de pe spate care cred ca nu rezista nici macar o plecare f tare si cand va ceda fata atunci o voi schimba!!
Cand schimb fata voi avea iarasi un mare mare avantaj pe 400 m deoarece va fi 50 cu 50 si sunt si muilt mai performante ele venind direct din domeniul curselor....
Suspensia este complet schimbata fiind de curse... franale 380 cu 380 fata spate, dar dupa ce vom face cateva curse pentru a nu pierde din timpul de acceleratie, pentru a greutatea la roata este f f importanta...
M-am gandit de asemenea si la frane ceramice, tot pentru acceleratia pe 400 m, dar avand in vedere ca incepem un nou proiect cu o masina special conceputa pentru 400 m , strict de curse am renuntat la aceasta idee...
Cam asta ar fi pentru azi... mai vorbim....
Te rog uita-te atent pe poza si o sa vezi unde este intarit si ti-am dat si unindiciu.... cele 2 carcase inchise trebuie sa reziste unei presiuni mult mai mari.... e ca si la o constructie si e testata varianta si merge excelent....
ASTEPT RASPUNSUL TAU!
Legat de gt1 este o masina de vis si imi dorec tare mult pe viitor sa mi achizitionez una doar pentru a o expune, chiar si noi folosim ceva piese din acea masina.. este incredibila, dar stiind performantele ei pot sa spun ca proiectul masinii mele este mult peste...
Vom vedea si cum va functiona cand va veni...
Toate cele bune....