Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 17-11-05, 03:11   #1
Kos_min

Stage 2
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 30
Default Skyline vs NSX vs RX-7

Care pe care? Ce e mai bun pe CIRCUIT dintre cele 3? Astept pareri. Tunate sau stock, cum vreti.
Kos_min is offline  
Old 17-11-05, 04:14   #2
f1anatic

Stage 3
 
f1anatic's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
Default Re: Skyline vs NSX vs RX-7

Quote:
Originally Posted by \"Kos_min\"
Care pe care? Ce e mai bun pe CIRCUIT dintre cele 3? Astept pareri. Tunate sau stock, cum vreti.
Nu crezi ca depinde ? O comparatzie impicind tuning este irrelevanta pt ca si a presupune tuning similar nu inseamna performantze crescute similare. Stock vorbiind...

Pe uscat...Acura NSX le rezolva. Mid Engine, Rear Wheel Drive...

RX-7 are cuplu de aspirator. E o masina fantastica...am citziva prieteni care au, au avut, si acum au si RX-8. Cu sigurantza handling este partea care iese in evidentza.

Skyline...presupun ca nu e vorba de clonul G-35 Coupe = Nissan 350 Z ci de ceva mai serios gen R-34. Acum depinde daca mai si ploua...Cu AWD, as paria pe el pt. locul 1 iar daca e uscat...un loc 2 solid.
__________________
Schumi drive it like you stole it !
Think.Feel.Drive.
f1anatic is offline  
Old 17-11-05, 15:12   #3
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Skyline e mai rapid decat celelalte oricand.Urmeaza NSX si apoi RX-7.

Toate sunt niste \"rice rockets\" prea scumpe pentru ce ofera.
Race is offline  
Old 17-11-05, 15:30   #4
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default

eu cred ca in functie de tuningul pe care il primeste fiecare dintre masini!
UNLORD is offline  
Old 17-11-05, 15:55   #5
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default

iar la stock pe circuit, cred ca:
1) mazda rx7 e cea mai usoara dintre ele (1260 kg - 283.9 PS),
2) honda nsx (1380 kg - 279.8 PS),
3) skyline r34 (1540 kg - 279.8 PS).
UNLORD is offline  
Old 23-11-05, 10:04   #6
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default

stock skyline gt-r
tunat skyline gt-r
300zxtt is offline  
Old 26-11-05, 20:31   #7
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default

Daca voi credeti ca un Skyline R34 in oricare din variantele stock sau tunate poate sa ocupe alt loc decat locul 1,inseamna ca ..... ,cu parere de rau va anunt ca nu stiti \"nimic\" despre masini.Inainte sa va dati cu parerea uitati-va si voi in clasamentul mondial si veti vedea \"cu stupoare presupun\" ca toate locurile sunt ocupate numai de skyline.Incercati pe site-ul asta www.exvitermini.com ...apropo sunt si niste filme acolo....vedeti-le si dupaia mai vorbiti...0-300 km/h in 13 sec...
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline  
Old 26-11-05, 22:52   #8
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Manevrabilitatea ptr. Rx7 si kilogramele face mazda campioana pe circuit parerea mea
Skma is offline  
Old 27-11-05, 05:08   #9
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default

Daca voi credeti ca un Skyline R34 in oricare din variantele stock sau tunate poate sa ocupe alt loc decat locul 1,inseamna ca ..... ,cu parere de rau va anunt ca nu stiti \"nimic\" despre masini.Inainte sa va dati cu parerea uitati-va si voi in clasamentul mondial si veti vedea \"cu stupoare presupun\" ca toate locurile sunt ocupate numai de skyline.Incercati pe site-ul asta www.exvitermini.com ...apropo sunt si niste filme acolo....vedeti-le si dupaia mai vorbiti...0-300 km/h in 13 sec...
Calimero2003 is offline  
Old 27-11-05, 13:45   #10
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Calimero2003,sa stii ca daca repeti acelasi post de mai multe ori ne dovedesti inteligenta ta deosebita,precum si cunostiintele tale fantastice in domeniul automobilistic.
Ala de acolo banuiesc ca e clasamentul mondial pentru orezarii.Masinile cu adevarat performante,cele care au motorul mai mare decat noua sticla de Coca-Cola oferita ca promotie de Craciun,sunt mai rapide.Ce zici de un Mustang,care in World Ford Challenge la clasa PRO-MOD 5.0 scoate 6,45 secunde pe sfertul de mila ? RWD,apropo...
Race is offline  
Old 27-11-05, 19:55   #11
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default

Din cauza netului a aparut postul meu de 2 ori,deci nu m-am repetat intentionat.Iar referitor la ce spui tu poate nu te-ai uitat ca mai apare si in clasamentul ala si tari ca USA,Australia,Cehia....or fi si astea tot din Asia??Ce spui tu acolo poate e vorba de Drag....desi nici asa ceva nu e prea credibil...in fine aratami si mie site`ul unde e asa ceva.
Calimero2003 is offline  
Old 28-11-05, 12:01   #12
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default

race cred ca nu a auzit sau vazut ce poate un skyline
el e convins sus si tare ca doar americanii si bmw stiu sa faca masini,restul sunt doar carute sau triciclete
300zxtt is offline  
Old 28-11-05, 13:41   #13
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Ma refeream la masini facute in Japonia,nu la campionate tinute in Japonia.
Nu am vazut niciodata un Skyline,dar asta nu e de mirare,tinand seama ca sunt foarte rare in afara granitelor Japoniei.De auzit/citit am auzit destule.De exemplu,Viper cu AC si geamuri electrice care face sfertul sub 9s,Mustang care il face in 6,5s.Skyline stock pierde la drag si pe circuit in fata unor masini mai ieftine.Skyline modificat are dezavantajul motorului stock prea mic.In momentul in care duci totul la extrem,mai multi cmc inseamna mai multa putere.
Race is offline  
Old 28-11-05, 22:53   #14
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Da, deci compari un motor de 12 cilindri cu unul de 6. O iau ca un compliment pentru numele Nissan.

Cand arunci cu cifre, fa bine si arunca si cu link-uri credibile la timeslips, pentru ca altfel nu faci altceva decat sa arunci cu cifre de dragul de a o face.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline  
Old 29-11-05, 11:03   #15
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

www.worldfordchallenge.com este site-ul lor,contine regulile pentru clase si multe altele.
http://www.muscularmustangs.com/wfcfinals.php rezultatele din 2004

Viper are V10,iar Mustang V8...de unde 12 cilindri ?!
Faptul ca japonezii in general,si Nissan in cazul de fata,folosesc motoare la fel de mari ca o sticla de suc nu e decat vina lor.Cand vorbesti de performanta,se aplica sloganul muscle-car-urilor:\"no replacement for displacement\".Mustang de 5 litri supraalimentat si cu nitrous ajunge aproape la 2000 CP...ceea ce e cam mult pentru 2,6 litri.
Daca vorbim de stock,Skyline R32/33/34 sunt batute pe circuit de Corvette C5 Z06 de exemplu.Degeaba cauti scuza \"5,7 l V8 vs 2,6 l I6\"...Corvette costa 45.000 USD,iar Skyline 90.000 USD.
Discutia e off-topic de mult,dar prea laudati toti japonezele si in special Skyline si Supra.
Race is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -