Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 29-11-05, 15:37   #16
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Da, sa fiu iertat, deci V10 nu V12.
Desi vroiam sa elaborez, nu prea am chef si timp asa ca o tin scurt. In Europa/Asia voi platiti pe 1 litru de benzina cat platim noi pentru 4. Te mai miri ca se practica alte politici la constructii de masini? Stoc vs stoc, eu ma simt mandru ca ma dau cu un V8, Mustang GT pre-2005, cu un \"motoras\" doar in 6 cilindri. Deci hai totusi sa nu o dam in off-topic si sa ramanem la jap vs jap.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline  
Old 29-11-05, 18:07   #17
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Mustang de 5 litri supraalimentat si cu nitrous ajunge aproape la 2000 CP...ceea ce e cam mult pentru 2,6 litri.
Vedeti, cam asta e motivul pentru care ma feresc de forumuri de tuning in general. 2k cp numai cu nitros si supercharger. Sa mori tu. How many shots? Stock block? Stock pistons? Hai ma lasi?
Sa zicem ca sunt de acord cu ce ai scris. Nu uita ca acei cai putere sunt ceva temporar, prezenti doar atunci cand stai cu mana pe butonul pe care scrie NOS.
Pe langa asta, compari niste motoare care sunt de capacitati diferite deci din start comparatia e cam nula. O faci de dragul de a o face si eventual sa-ti intaresti argumentul de partea ta. Nu te mira daca de-acum in colo nu vei mai fi luat foarte in serios.
fishbone is offline  
Old 29-11-05, 22:20   #18
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Ca te dai cu un Mustang GT din generatia anterioara e una.Ca il si faci,indiferent ca e vorba de cel de 5 sau 4,6 litri,e cu totul alta poveste...
Evident ca Mustangul ala de 2.000 CP are foarte multe modificari.Nu e street-legal,si merge pe platforma in afara de curse.Dar crezi ca Skyline-urile de 7.xx secunde pot circula pe strada,sau ca au modificari \"minore\" ? Nu am comparat Mustang tunat cu Skyline stock.Am luat extreme de la ambele masini.
Ce relevanta are ca masinile au capacitatile diferite ? Era vorba de recorduri mondiale.E evident ca masinile de cilindree mai mare sunt avantajate...de asta sunt in general impotriva masinilor japoneze.Ei par sa nu realizeze acest lucru.In plus,la comparatia stock vs stock am luat ca exemplu o masina mai ieftina.Cand iti iei o masina,dispui de o anumita suma de bani,nu de oricati bani pentru o anumita capacitate cilindrica.
Race is offline  
Old 30-11-05, 03:22   #19
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Uite care e diferenta. Pur si simplu mentalitati diferite si atat. Un motor de import este mult mai rafinat. Unul domestic tinde sa fie fortza bruta si atat. Spun domestic si import din punctul de vedere al meu, locuind in SUA. Am purtat o discutie facand pe avocatul diavolului cu niste baieti iar eu evident eram de partea japonezilor iar ei de partea domesticelor.
Daca esti curios si stapanesti bine engleza, uita-te aici si ia aminte ca baietii care au argumentat pentru domestice totusi se dau pe forum Nissan:
http://www.nissanclub.com/forums/sho...d.php?t=206184

Pareri ai acolo direct din gura americanilor tuneri, atat pe domestice cat si pe cele de import si s-au tras concluzii.
Cu alte cuvinte cam comparam mere cu pere si mentalitati diferite. Unii prefera sa-si rafineze motoarele, altii prefera cilindree mari si forte enorme. Eu inca odata iti spun tie ca tu dai pe 1 litru de benzina cat dau eu pe 4. Tu chiar crezi ca exista piata pentru motoarele de aici in Europa si Asia? Uita-te in jurul tau. Nu exista. Nici un producator de masini nu e nebun sa investeasca milioane in R&D intr-o masina care sa o vanda la 1% din consumatori sau numai la cei care se dau cu ea la drag. Oricine poate scoate cai putere multi din capacitati mari. Arta e de a scoate forta multa din cat mai putin!

V8-urile e clar ca e domeniul americanilor. Tot ce tine mai putin de V8 inca e in mana europenilor si japonezilor. Nissan acum are un motor V8 din care se scot lejer 700cp pe bloc stoc. Si te rog sa-mi dai link catre acel Mustang cu 2 mii de cai putere.

In orice caz inca odata iti spun ca acest topic nu e cel potrivit pentru aceasta discutie.

PS: orice tine de Mustang GT inainte de 2001 nu are nici o sansa impotriva mea. Nu ti-ar fi rusine sa ti-o iei de la un V6 tu stand pe un V8 cica muscle car? Stang-ul GT din 2001 pana in 2004 auto vs auto e o cursa egala, uneori inving, uneori pierd cu cel mult o jumatate de masina. Din nou, nu ti-ar fi rusine sa nu reusesti sa pleci de langa un motor de 3.5 litri V6 tu cu un V8 de 4.6 litri si cu un cuplu de 302lb-ft vs 260?
fishbone is offline  
Old 30-11-05, 11:13   #20
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Daca tu imi arati un concurent japonez,european,african,australian,de pe Marte sau Venus,care sa bata stock vs stock SRT-4 pe circuit sau la drag,il mananc pana la ultima piulita.Prin concurent inteleg clasa compacta si pret nu cu mult mai mare.
Cauta prin arhiva Car&Driver.O sa vezi cum Camaro SS bate pe circuit Honda S2000 si Porsche Boxster S,desi costa mai putin decat ele.
Singurul merit e ca sunt ieftine ?! Pai asta e principalul criteriu dupa parerea mea.Tu de ce conduci Altima si nu E55 AMG (nu ma intelege gresit,nu am nimic cu masina ta,e buna pentru banii ei) ? Repet,daca nu iti masori averea in sute de milioane de dolari,ai un buget limitat pentru o masina.Pentru banii de care dispui,vrei cat mai mult.E un mare merit al masinilor americane ca ofera atata valoare pentru bani.
Ai dreptate,Corvette nu e cea mai rapida masina.Insa pentru 45.000 USD si 66.000 USD pentru Z06,te astepti sa bati Ferrari-uri de 650.000 EURO ? E de ajuns ca le egalezi/bati pe alea de 200.000 USD.
De ce ai vrea un S2000 in loc de Camaro SS ? Camaro cu toate optiunile posibile e cu cateva mii de dolari mai ieftin decat S2000.Camaro e mai rapid in linie dreapta si pe circuit.Deci,de ce ?
De ce te intereseaza cilindreea sau puterea litrica ? Un V6 DOHC e mai greu decat un V8 OHV,si are costuri de productie mai mari.
Un Corvette C5 consuma aproximativ cat un M3.Care e avantajul I6 vs V8 la faza asta ?
Race is offline  
Old 30-11-05, 14:35   #21
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default

Ma baiatule \"Racer\" tu defapt la ce fel de competitie te referi?Accelerare pe 400 m ,circuit de curse ,drag....fi mai explicit ca sa inteleg si eu.Dupa ce o sa inteleg la ce fel de competitie te referi o sa vin si eu cu argumente...de masina aia de 2000 hp .... nu e mult daca avea motor de 5.L.....uitate la japonezi pe saitul ala si o sa vezi o SUPRA cu motor modificat(capacitate tot de 5.L) care are nu mai putin de 2800 hp fara NOS...deci cu nos ar avea 2800 X 1,3....asa ca lasai pe american ca in domeniul asta sunt departe...sunt cei mai tari numai la consum....acolo rup ....deocamdata lupta este Japonia Vs. Restul lumii......poate trebuie sa-ti mai aduc aminte si de Subaru....sau de Lancer Evo..si de Supra...toate masini Japoneze care fac sa se cutremure Lumea la aparitia lor pe piste si pe starzi....si masinile astea fara modificari enorme bat Ferari,etc....uitate la masina lui Sebastian,ONO,Andrei,Tom sau la Supra lui Virgil(DZ1)....astea nu sut povesti...asa ca mai lasama cu Americanele ca deocamdata nu au dovedit nimika.
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline  
Old 30-11-05, 15:39   #22
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Racer, deci ce-ai scris tu despre masinile americane vs cele europene, daca te uiti la alte topicuri am sustinut si eu exact aceleasi argumente ca si tine. Cu alte cuvinte sunt perfect de acord. Uita-te la ultimele 2 pagini de pe topicul Dodge SRT8 vs Mercedes si te vei lamuri. Dar eu inca odata iti spun ca noi comparam filosofii diferite. Fiecare are meritele lui dar eu nu pot inghiti modul la care americanii le-a dat in cap motoarelor si comercializat. Vezi ce-am scris mai sus de Mustang.

Calimero: daca te simti coplesit sa postezi de dragul de a posta, te rog nu o fa. Ai fost vreodata in viata ta la vreun dragstrip in Statele Unite? Aici la curse bolizii de 10 secunde in sfertul de mila sunt o banalitate. Cand mai apare cate o masina de import pe circuit si e lasata in praf, nu e nici macar amuzant cat de in urma sunt astia. Par a fi cu ani in urma tehnologiei iar uneori vezi alergand cot la cot o masina din anii 70 cu una noua. WTF?
La orice super-masina europeana exista o replica americana. Daca nu tu le cunosti este cu totul altceva. Un Chevy Camaro SS poate fi tunat si atinge suta in 3 secunde. Asta e cifra de Ferrari pe o masina care nu costa nici un sfert.
Americanii fac motoare mari si puternice la preturi de nimic. Europenii fac masini mici cu forta considerabila, rafinate si elegante. Inca odata stresez faptul ca pur si simplu este vorba de filosofii diferite, lucru care Racer se incapataneaza sa nu priceapa.
fishbone is offline  
Old 30-11-05, 15:40   #23
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Tu ai postat link-urile cu skyline de 7s,deci ghici la ce competitii ma refer (atunci cand nu specific in mod explicit CIRCUIT).
Presupunand ca Supra aia are 2800 CP,de ce i-au marit capacitatea cilindrica ?! Poate au ajuns si japonezii la concluzia ca exista o limita la cata putere poti scoate din 2l/17434534 bari/8700000 rpm ?
Evo si Impreza sunt doua exceptii in masa de japoneze,singurele care isi merita banii.In general,cand vad preturi la masini japoneze,de la Skyline si NSX pana la Corolla si Yaris imi vine sa vars...atata nesimtire e exasperanta.
Eu zic sa-ti iei in serios semnatura,ca ti se cam potriveste.Americanele nu au dovedit nimic ?! Uita-te la review-uri si teste comparative (Road&Treack,Evo,TopGear,Car&Driver),si timpii pe care le scot masinile americane pe diferite circuite,printre care si Nurburgring.Am zis mai devreme,magnificul Skyline e batut de un amarat de C5 Z06,pentru jumatate din bani...nu ti se pare ca asta dovedeste ceva ? Camaro SS/Firebird Trans-Am sunt mai rapide decat Boxster S,care e Porsche si are motor central.
Tu pari sa ai idei preconcepute,care nu au nimic de-a face cu realitatea.Ai gasit site-ul ala,ti-am aratat ca se poate mai bine cu masini americane.Ti-am zis unde sa te uiti la diferite teste,citeste-le si o sa vezi.
Race is offline  
Old 30-11-05, 15:50   #24
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Race, un rahat de Chevy Impala cel imediat de sub SS costa cat cea mai scumpa Altima. Compara cele 2 masini si vei trage concluzia ca americanii au un tupeu de tupeu. Altima are mai multe optiuni, e mai performanta si e si de import. Asta e doar un exemplu.
fishbone is offline  
Old 01-12-05, 00:57   #25
nikkon_kde

Stage 4
 
nikkon_kde's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
Default

eu zic asa:
1.nsx
2.skyline
3.rx 7

asta stock.in momentul in care apare tuning-ul deja se fac diferente si nu se mai poate judeca la fel intrucat nu poti sa le duci la aceleasi performante dat fiind faptul ca au potentiale diferite de tuning.
__________________
Bmw 525i E39 6cyl in Line Full M Optic
nikkon_kde is offline  
Old 01-12-05, 16:11   #26
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Nissan Altima SE-R - 29.550 USD
Chevrolet Impala SS - 27.790 USD
Deci cel mai scump Impala costa mai putin decat cel mai scump Altima.Nu stiu de ce Impala LTZ costa atat de mult.Insa daca vorbim de varfurile de gama,nu vad de ce ti se pare ca Impala SS costa prea mult...e un pret foarte bun pentru o masina de peste 5 metri lungime cu V8 de 303 CP.
Race is offline  
Old 01-12-05, 20:12   #27
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default

fishbone eu cred ca tu esti compexat ma omule...masinile de care zici tu sunt Drag`uri ...alea nu mai au nimika din masina de la care s-a plecat...tot e schimbat la ele..au motoare imense pe ele...alea nu se mai numesc masini ci Drag`uri.Nu trebuie sa vad ce ai vazut tu....poate sigur nu ai vazut nici tu ce am vazut eu...si cel mai mult detest sa vorbesc cu persoane care posteaza numai tampenii...asa de dragul de a posta .... daca te uiti la topic,ai sa vezi ca nu e vorba nicaieri de Drag`uri asa ca nu mai fii offtopic ca nu are rost....eu unu nu o sa mai postez pe acest topic ca deja ajung sa ma enervez pt ca vb cu niste persoane care stiu una si buna....pacat ca o stiu numai ei...daca esti acolo unde esti asta nu inseamna ca ai fii vru-n intelept....asa ca toate cele bune si ramai tu cu nasinile alea tari ale tale....si lasane pe noi sa murim cu astea mai proaste.
Calimero2003 is offline  
Old 02-12-05, 03:14   #28
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Racer: acele cifre sunt preturile fabricantului. SE-R mai ieftin de 31 de mii nu gasesti. SS mai ieftin de 33 de mii la fel, nu gasesti. De 33 de mii imi iau in 350Z cu aceasi putere ca acel SS si cu un motor/consum mai mic, mai elegant, mai finutz si cu mai multe optiuni.

Calimero: umm, daca nu ma insel, nu tot tu ai postat de Supra cu peste 2 mii de cai putere? Atunci nu vad de ce postul meu e diferit de al tau. Deci tu ai adus in joc masini modificate si ai spus ca americanii sunt lasati in urma. Eu am venit cu o replica pe aceasi tema, nu vad unde am gresit.
Eu sunt de acord cu tine dar in momentul in care i-ai discreditat pe americani complet, mi-ai pierdut partea si am trecut in defensiva sa-ti arat ca nu e numai cum postezi tu si ca privesti doar o parte a monedei. Te inseli in legatura cu faptul ca acei dragsteri de care zic eu sunt modificate de nu mai pot fi considerate masini. Sunt \"simple\" muscle cars cu turbine, superchargere, admisie/emisie modificata si asa mai departe. \"Chestia\" aia din The Fast and The Furious e street legal si o vezi pe la circuite. Acelea sunt mai putin modificate decat Supra pe care o pomenesti tu si zici ca americanii n-au replica.
Nu contest faptul ca pe faze de genul circuit si drifting europenii si mai ales japonezii ies fruntasi, dar la restul competitia nu este asa de one-sided cum incerci tu sa argumentezi. Nascar si alte aberatii de genul asta nu se compara cu F1 ce avem \"noi\" europenii si vesnic voi face misto de rednecsii fani inraiti Nascar. Dar totusi, inca odata, tu o dai in extreme te rog sa ma ierti. Adevarul, ca de obicei, e undeva la mijloc.
Iti mai spun un lucru. O masina domestica e MULT mai ieftina de tunat si raspunde MULT mai bine la modificari si pe langa asta obtii MULT mai multa fortza, asta toti tunerii experimentati sunt de acord. Vorbim de masini care fara modificari majore bat Ferrari si ai dat exemplu STi. Te inseli amarnic. Motorul STi-ului nu suporta o capacitate marita foarte mult la turbina fara sa ai probleme cu pistoanele. In schimb, un Camaro Z28 SS poate fi tunat relativ ieftin si usor si atinge si el suta in 3 secunde [iarasi ma repet ca un papagal].

Numai bine
fishbone is offline  
Old 02-12-05, 15:01   #29
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Eu nu pricep cum Impala e mai ieftin cu 2.000 USD la producator,dar mai scump cu 2.000 USD la dealer...poate ma lamuresti tu.
Un M3 costa cu 10.000 EURO CIP mai putin decat un 730i.M3 e mai puternic,mai usor,mai rapid in linie dreapta,mult mai rapid pe circuit,arata mai bine...deci Seria 7 nu are sens si toti care isi cumpara asa ceva sunt batuti in cap.Sau ar mai fi o varianta:e stupid sa compari un coupe de clasa medie cu o limuzina de clasa de lux.De cand e 350Z concurent pentru Impala ?!

Quote:
Nu contest faptul ca pe faze de genul circuit si drifting europenii si mai ales japonezii ies fruntasi
Driftingul e un rahat,nu comentez despre el pentru ca ma lasa rece.Pe circuit japonezii sunt cei mai tari ?! Poate daca faci comparatii bazate pe cilindree,ca altfel nici gand.In afara de Evo si Impreza,care sunt masini extraordinare pentru banii lor,masinile japoneze \"performante\" au un raport valoare/bani execrabil.Iar cand e vorba de performante extreme (adica super-car-uri),pa-pa Japonia.
Masinile americane sunt mai proaste daca mergi pe ideea \"un Camaro SS are 5,7 litri,la fel si Carrera GT,deci sunt concurenti directi,Camaro pierde,deci masinile americane sunt de rahat\".Daca insa iei in calcul clasa masinii si mai ales pretul,se schimba situatia.Vedeti testul ala C&D,sau cat de rusinos bat C6 si C6 Z06 masinile europene la ele acasa,adica pe Nurburgring.Un C6 scoate cat 360 CS.Lupta inegala pentru saracul Ferrari,6 litri vs 3,6 litri...cum e totusi 45.000 USD vs 190.000 USD ?
Race is offline  
Old 02-12-05, 15:43   #30
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Eu nu pricep cum Impala e mai ieftin cu 2.000 USD la producator,dar mai scump cu 2.000 USD la dealer...poate ma lamuresti tu.
Heh, de asta dealerii sunt zisi stealeri. Iti iau ochii cu prostii si nu uita ca e si comisionul lor, middlemen, taxa de transport pana acolo, etc. Niciodata nu vei gasi in SUA o masina nou-nouta cu pretul sugerat de fabricant.
Quote:
De cand e 350Z concurent pentru Impala ?!
Dintotdeauna. Puterile sunt similare, uita-te la cifre. Z alearga linistit chiar si cu un GTO la 400cp si un pic. E vorba de Z touring, cel de 300cp. A da, inca un exemplu de masina tare si ieftina. Pontiac GTO, care costa mai putin decat un M3.

Quote:
Driftingul e un rahat,nu comentez despre el pentru ca ma lasa rece.Pe circuit japonezii sunt cei mai tari ?!
Anul asta japonezii au castigat in fata americanilor la drifting.

Quote:
In afara de Evo si Impreza,care sunt masini extraordinare pentru banii lor,masinile japoneze \"performante\" au un raport valoare/bani execrabil
Aici sunt 100% de acord. DAR, masinile japoneze ofera si lux/optiuni si o eleganta pe care cele domestice nu o prea au. Motorul VQ35DE al lui Nissan accelereaza mult mai fin decat multe motoare in 8 cilindri domestice. Nu degeaba e in topul 10 al motoarelor aici, al 10-le an consecutiv.

Quote:
Masinile americane sunt mai proaste daca mergi pe ideea \"un Camaro SS are 5,7 litri,la fel si Carrera GT,deci sunt concurenti directi,Camaro pierde,deci masinile americane sunt de rahat\".Daca insa iei in calcul clasa masinii si mai ales pretul,se schimba situatia.Vedeti testul ala C&D,sau cat de rusinos bat C6 si C6 Z06 masinile europene la ele acasa,adica pe Nurburgring.Un C6 scoate cat 360 CS.Lupta inegala pentru saracul Ferrari,6 litri vs 3,6 litri...cum e totusi 45.000 USD vs 190.000 USD ?
Aici sunt intru totul de acord cu tine. Prea multa lume nu ia in calcul si pretul. Totusi un C6 e catre 55, nu chiar 45 mii dar asta e un detaliu minuscul cand il pui la bataie cu aproape 200 de mii de dolari.
fishbone is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -