Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-12, 17:28   #331
L3on

Stage 4
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 208
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
cindva cind motorina era mult mai ieftina ca si benzina - DA era mai rentabil sa-ti i-ei dizel. dar acuma cind motorina e mai scumpa ca si benzina - nu se mai merita. la benzinar ai poti da gaz pina la 6000 rpm care te ajuta la depasiri, da la dizel ai dai pina la 4500 rpm. deci dizelu ai facut pt forta si nu pt viteza. si si benzinaru consuma putin daca mergi cu motoru subturat si mergi cu 90 max 100 la ora. diferenta e de un litru si acuma ca motorina e mai scumpa - deci cam acolo bat amindoua. dizel a-si cumpara ala care vrea sa faca transport persoane sau transport marfa ca acolo ai nevoie de forta. eu mi-am luat benzinar pt ca nu vreau sa trasnport nici persoane nici marfa. si ca ma enerveaza zgomotu de la motoru dizel, ca nu e silentios ca si un benzinar. si nici nu porneste asa repede ca si un benzinar. plus ca bujiile , bateria, si restu sint mai ieftine ca la dizel. deci eu nu vad nici un avantaj la dizel, inafara de un consum putin mai mic. a-mi cumpar dizel ca consuma cu un litru sau unu jumate mai putin, dar ai dau pe baterii, bujii, care sint poate de doua ori mai scumpe, plus reparatii turbina si alte chestii. deci nu vad nici un avantaj. si in fond si la urma urmei NOI nu de aia ne luam masina ca sa ne laudam care cit consuma, ca asta nu inseamna economie. si eu prefer sa-mi consume masina mai mult, dar cind ai dau gaz, atunci sa mearga nene, sa simt si eu viteza sau puterea aia , adrenalina , ca si femeia cind are orgasm, ca altfel n-are farmec. vorba aia : cum consuma o masina - asa si merge. si cine se gindeste la economie, ala nu-si cumpara masina, mai ales noua, ca numa in pierdere iesi. o cumperi cu 10 mii de euro si peste 4 sau 5 ani o vinzi cu 5 mii euroi. deci asta da economie. a-mi cumpar logan dizel cu 8000 euroi, pt ca consuma cu un litru jumate mai putin, la care motorina si restu pieselor sint mai scumpe, decit un logan benzina care face 6000 euroi si benzina si piesele sint mai ieftine. asta numa a economie nu arata. da asa-i romanu, se uita la un leu, e zgarcit. si daca pe autoban vedeti un bmw sau stiu eu corvet, lamborghinii, ferarii si asa mai departe, care trece pe linga voi ca o racheta, sa nu va mirati, pt ca alea nu consuma 5 litrii ca masinile voastre. dar sa nu deraiez de la subiect, scurt : cine vrea sa transporte ceva cu masina? adica logan ? a-si cumpara dizel. in rest nu are rost. na sper ca nu va-ti suparat pe mine.
DE unde apareti mah frate...mai pune si tu mana pe o carte de limba romana....cu greu am inteles ce vrei sa zici.
L3on is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 18:27   #332
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by cristi_timidu View Post
ce am observat mai nou este ca multi care au diesel de la diverse marci si motoare sa bage ulei 2T in motorina pentru o ungere pe motiv ca aditivi bagati in motorina o fac prea uscata si am auzit ca unii mecanici chiar recomanda acest lucru. raportul este 200-250ml la 50-60l.
printre loganisti acest fenomen a luat amploare dar vad ca s-a extins si la alte marci
eu zic ca din contra, cei care au logan s-au luat dupa altii mai ales ca loganul diesel a aparut practic printre forumisti pe la sfarsitul lui 2006, deci destul de tarziu, timp pana la care pe forumuri se vehicula aceasta metoda.
Insa sunt si care nu agreaza acesta treaba.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 19:04   #333
ovimiha

Stage 1
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 12
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Nimeni nu citeste ce am scris.
Nu mi-am luat logan dci sa-l vand ci mi-am luat sa-l tin cat duce, si inca duce de 6 ani sper sa mai duca inca pe atat, daca in 12 ani il dau la fier vechi tot merita pierderea de 600 si ceva de e pe an.

Bujiile alea de mpi sigur nu erau originale, dar ce-i drept si eu am dat niste preturi pt piese alternative ce am schimbat, asa ca daca nu pui original piesele sunt apropiate ca pret mpi si dci. Pe original dacia bujile sunt ceva mai scumpe paote nu 100 am un coleg care a facut de curand revizia si le-a schimbat la reprezentanta si m-a uimit pretul.

Acum depinde si de preferinte la km putini, personal imi place cum suna dci-ul, bateria la dci e cu max 50 de lei mai scumpa, am schimabt-o la 5 ani banii deja mi i-am scos pe dif fata de mpi si anomalia pe care eu am constatat-o conducand dci si mpi 1,4 logan e ca 1,4 mpi il simt mai lenes o leaca, pare sugrumat parca din cutie. Drept merge motorul mai fin, dar cand pui 3-4 oameni in masina si bagaje te rogi de el, la o panta ceva zbor pe langa el. Va repet vad asta cand facem drumuri in familie impreuna cu cumnatul care are 1,4. Sibiu - Balea am timp sa fac un gratar pana ma ajunge daca ma duc cat pot.

In rest nici eu nu sunt adeptul unui comportament brutal de stil cocalar la volan, dar un pic de rezerva nu strica pt depasiri.

Pierderea e mare daca vrei sa dai masina in 2-3 ani, dar daca v rei sa o tii cum e cazul meu zic ca e ok. Am prieteni care sunt adeptii sh le schimba la 2-3 ani dar la fiecare schimbare mai baga 3-4 mii in noua masina si pierderea e mai mare pe 10 ani de ex.

E si o chestie de mandrie poate de a nu conduce dacie, dar eu am cautat o masina inalta la pret acceptabil. Stau intr-o zona unde si masini 4x4 au pb cand vin prima data, pt cei ce cnu stiu zona, deal destul de abrupt, drum denivelat, vecinii mei toti au straineze, opel, seat, WV se tot roaga de mine sa mai punem ceva pe drum ca se taraie cu ele pe jos si io n-am nici o treaba, masina isi face datoria cu brio atat acolo pe drumul ala cat si pe asfalt.

Last edited by ovimiha; 04-01-12 at 19:12.
ovimiha is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 23:11   #334
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
cindva cind motorina era mult mai ieftina ca si benzina - DA era mai rentabil sa-ti i-ei dizel. dar acuma cind motorina e mai scumpa ca si benzina - nu se mai merita. la benzinar ai poti da gaz pina la 6000 rpm care te ajuta la depasiri, da la dizel ai dai pina la 4500 rpm. deci dizelu ai facut pt forta si nu pt viteza. si si benzinaru consuma putin daca mergi cu motoru subturat si mergi cu 90 max 100 la ora. diferenta e de un litru si acuma ca motorina e mai scumpa - deci cam acolo bat amindoua. dizel a-si cumpara ala care vrea sa faca transport persoane sau transport marfa ca acolo ai nevoie de forta. eu mi-am luat benzinar pt ca nu vreau sa trasnport nici persoane nici marfa. si ca ma enerveaza zgomotu de la motoru dizel, ca nu e silentios ca si un benzinar. si nici nu porneste asa repede ca si un benzinar. plus ca bujiile , bateria, si restu sint mai ieftine ca la dizel. deci eu nu vad nici un avantaj la dizel, inafara de un consum putin mai mic. a-mi cumpar dizel ca consuma cu un litru sau unu jumate mai putin, dar ai dau pe baterii, bujii, care sint poate de doua ori mai scumpe, plus reparatii turbina si alte chestii. deci nu vad nici un avantaj. si in fond si la urma urmei NOI nu de aia ne luam masina ca sa ne laudam care cit consuma, ca asta nu inseamna economie. si eu prefer sa-mi consume masina mai mult, dar cind ai dau gaz, atunci sa mearga nene, sa simt si eu viteza sau puterea aia , adrenalina , ca si femeia cind are orgasm, ca altfel n-are farmec. vorba aia : cum consuma o masina - asa si merge. si cine se gindeste la economie, ala nu-si cumpara masina, mai ales noua, ca numa in pierdere iesi. o cumperi cu 10 mii de euro si peste 4 sau 5 ani o vinzi cu 5 mii euroi. deci asta da economie. a-mi cumpar logan dizel cu 8000 euroi, pt ca consuma cu un litru jumate mai putin, la care motorina si restu pieselor sint mai scumpe, decit un logan benzina care face 6000 euroi si benzina si piesele sint mai ieftine. asta numa a economie nu arata. da asa-i romanu, se uita la un leu, e zgarcit. si daca pe autoban vedeti un bmw sau stiu eu corvet, lamborghinii, ferarii si asa mai departe, care trece pe linga voi ca o racheta, sa nu va mirati, pt ca alea nu consuma 5 litrii ca masinile voastre. dar sa nu deraiez de la subiect, scurt : cine vrea sa transporte ceva cu masina? adica logan ? a-si cumpara dizel. in rest nu are rost. na sper ca nu va-ti suparat pe mine.
Nu te supara dar ce masina ai tu de vrei sa simti asa ca merge?
Daca pentru tine conteaza cateva zeci de roni o data la cativa ani (bateria ), mai bine luai diesel.
Bujiile te asigur ca sunt mai ieftine per total, adica eu in 320d nu am bagat bani in bujii cat a bagat tata in 1.4mpi
Daca ii dai cu turatiile (de pe foaie ), garantat nu ai condus diesel ~modern sau de macar 100cp/tona.
Iti mai repet o data motorina e mai scumpa (o idee) , la un turism mediu consumul e de ~7 la 160, ~10 la 200, cat consuma a ta? (ca ai ocolit raspunsul)

Repet pentru a nu stiu cata oara: dieselul e preferabil pentru cei care vor economie dar sunt gata sa suporte "socuri" financiare pe drum - in final vor iesi mai castigati decat cu otto. Sunt si exceptii - daca de exemplu se vor face foarte putini km sau se va vinde foarte repede in timp.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 11:37   #335
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Asta cu uleiul se practica la motoarele diesel clasice si era functie de motorina. Cei ce recomanda metoda asta sigur au facut scoala pe U650 sau similare. Nu sunt de acord cu metoda, preferabil aditiv de motorina (nu prostiile din statiile peco).
RVL - iote aici tind sa iti dau dreptate. O concluzie corecta. Numai ca depinde cat tii masina si cati km faci cu ea. Daca insa acele "socuri financiare" de pe parcurs sunt mai mari decat estimate, cam belea. Asta este insa riscul unei masini SH.
E la fel ca si la BMW 525tds la care pica pompa si turbina la 250000. Cel putin asa suntin multi propietari si ca urmare tinzi sa crezi ca e panarama de masina sau defect de fabricatie. Nimeni nu sta insa sa se intrebe cum cucu meu toate BMW astea diesel au 170000 in urma celor peste 10 ani de folosinta ? Care e neamtul ala nebun sa dea atatia bani pe o asa masina, de noua, ca sa faca <20.000km pe an cu ea ? Exceptie fac .... exceptiile
Si ca sa pice pompa si turbina la peste 500000 sau mai mult, e chiar normal.

La masinile care au traditie in motoare diesel, si care au ceva varsta (adica se cam stie ce e de capul la acele motoare), recomanda dieselul. Dar la ceva intre doua varste, cum e loganul SH, recmomand benzina. Daca e diesel, atunci sa fie nou.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 13:19   #336
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Nu te supara dar ce masina ai tu de vrei sa simti asa ca merge?
Daca pentru tine conteaza cateva zeci de roni o data la cativa ani (bateria ), mai bine luai diesel.
Bujiile te asigur ca sunt mai ieftine per total, adica eu in 320d nu am bagat bani in bujii cat a bagat tata in 1.4mpi
Daca ii dai cu turatiile (de pe foaie ), garantat nu ai condus diesel ~modern sau de macar 100cp/tona.
Iti mai repet o data motorina e mai scumpa (o idee) , la un turism mediu consumul e de ~7 la 160, ~10 la 200, cat consuma a ta? (ca ai ocolit raspunsul)

Repet pentru a nu stiu cata oara: dieselul e preferabil pentru cei care vor economie dar sunt gata sa suporte "socuri" financiare pe drum - in final vor iesi mai castigati decat cu otto. Sunt si exceptii - daca de exemplu se vor face foarte putini km sau se va vinde foarte repede in timp.
deci domnuuu - am un 318 ti, 140 de cai. am mai zis ca am condus amindoua loganuri. dizel si benzina. si benzinaru a fost mai sprintena si fugea mai repede ca dizelu. aici mai sus tu scrii ca bujiile la dizelu tau e mai ieftin ca la un benzinar. bujii incandescente deci. ia mai intereseazate. si pt toti - eu nu vorbeam numai de baterie care sint de doua ori mai scumpe ca la un benzinar. mai sint si bujiile incandescente, turbina, filtre si asa mai departe. orice e mai scump la un dizel. deci fiti antena aici. inainte sa-mi i-au 318 ti compactu, vroiam sa-mi cumpar dizelar. si am incercat 325 tds 150 de cai. un opel dizel, un audi dizel cu cip tuning, un mertan dizel . toate peste 110 cai. si toate erau puturoase mai ales la depasiri. plus ca bmw-u si opelu n-au vrut sa porneasca. eu traiesc in viena si masinile care le-am enumerat le-am luat de pe net. bmw-u 325 tds ce l-am incercat era al unui roman din bucuresti care vroia sa-mi traga teapa. la telefon toate cele faine. pina am ajuns sa ne intilnim. si surpriza. masina n-a vrut sa porneasca. pai cica ai trebe o baterie. l-am trimis stiti voi unde. si ia-m zis dute tu si cumpara o baterie la masina. ca pe dizelu de 325 tds nu poti pune o baterie de 44 amperi ce are bmw-u meu 318 ti. am incercat multe dizeluri si nu mi-a convenit niciuna. asa ca am zis. ami bag picioru in ea consum si ami i-au benzinar. ala macar stiu ca nu-mi face figuri si mai si fuge. nu ca putorile astea de dizeluri. am incercat si mertan CDI din 2003. care vreau sa spun ca fugea mai tare ca un mertan TDI. la aceasi cai putere. acuma sa-mi ziceti voi ca n-ati inteles nimic din ce am scris aici. ca stau prost cu gramatica sasmd. am un prieten aici care are un mertan dizel cu 116 cai cred. nu stiu daca e tdi sau cdi. si se lauda ca masina lui consuma 5 litri si vrajeli din astea. i-am zis ca nu cred si am mers la o proba. apoi sa vedeti. conducea incet si nu putea depasii camioanele. cind i-am zis sa depaseasca camionu asta, o zis ca nu poate ca tot vin din fata masini. apoi am asteptat pina am avut ocazia sa-l depasim. si asta saracu ai dadea talpa ca am crezut ca ma tai tat. intre timp venea unu din fata care ai facea semn cu faza lunga. apoi i-am zis. po-ti sa-ti vinzi masina asta ca nu-i buna de nimica. poti sa-ti bagi picioru in ea consum. bine ca mi-am luat 318 ti-u cu 140 de cai. la asta cind ai dau talpa la depasit camioane si alte masini, nu transpir tot, de frica ca n-o sa-l pot depasi. dupa cum am mai spus. asa cum consuma o masina - asa si merge. asa cum a mai zis cineva de mai sus. dizel merita sa-ti iei de nou. altfel ati i-ei benzinar. un prieten de al meu are un logan dci 65 de cai de 3 ani. l-a cumparat de nou. l-am incercat si m-am lamurit de ea. o dat pe ea 8000 de euro si amu o vinde cu 3000. are 100 de mii de km in bord. la urma urmei toti va vindeti loganurile sa va luati straine. sa nu uitam ca si loganu e tot dacie. si nu sint facute sa tina ca o straina. sa mai treaca inca vreo 5 ani si o sa vedeti ca o sa dispara loganurile ca si tico-urile. din ce in ce mai multe masini straine la noi in tara si mai putine DACII. nimeni nu pastreaza loganu mai mult de 10 ani. mai ales ca un logan de 5 ani e facuta praf. cat e nou e bun. sa dau 8000 de euro pe un logan ? da ce am picat in cap ? teoretic loganurile consuma putin. dar practic nui mai asa. cica 4 litrii jumate. asta-i vrajeala. cand ai dai talpa - consuma si dizelu ca un benzinar. nimeni nu merge cu loganu incet ca sa-i consume putin cum scrie cartea. repet. NIMENI. la toti va place sa-i dati talpa. ca doara no sa stati umili la volan de fiecare data. poate vreau si eu sa-mi iau dizel. spuneti-mi inafara de consum. ce alte avantaje are ?
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 15:58   #337
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Sa stii ca nu e chiar asa. Nu orice logan peste 5 ani e praf. Un vecin il are din 2004 deci merge pe 8 ani. Arata ff bine, ca nou, nu are rugina, nu e zgariat, are km putini, nu troncane, nu trepideza si sincer daca ar fi sa il vanda cu 2500-3000E cel care l-ar lua nu cred ca l-ar da pe un golf cu 150mii km in bord sau pe un opel din 2002 de exemplu. Tot acest vecin al meu a avut o dacie 1310 care in vreo 8ani avea doar 20.000km. A vandut-o cand a luat loganul ,dacia aia functioneaza si acum dupa 16ani. Si loganul cand o sa il vanda va mai merge lejer 6-7ani fara nici o reparatie daca o sa aiba grija noul proprietar de ea.
Eu unul nu prea am vazut loganuri cazaturi pe cate dacii 1310 am vazut, este alta calitate pur si simplu. Sa asteptam si sa vedem, dar eu pariez ca vor rezista mai bine ca daciile 1310 de dupa Revolutie. Uite la solenza, e mai "batrana" cu un an, eu nu am vazut sa stea pe dreapta cu probleme tehnice severe. Merg f bine. Pun pariu ca multi vor prinde 15ani cu ele inca functionale.
Nu ma intelege gresit, visul meu suprem nu este o Dacie, dar sa spui ca sunt praf dupa 5ani....esti depasit total de realitate. Nici macar taxiurile cu 300mii in bord nu arata groaznic, asa cum ar fi normal dupa logica ta.

Referitor la tico, cred ca si-au facut treaba cu brio, au strans unele atitia km (si inca mai merg) cat nu o sa vezi tu in 30 de ani cu bmw-ul tau. La fel si Cielo.

Last edited by lord_wader; 05-01-12 at 16:02.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 16:19   #338
ovimiha

Stage 1
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 12
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

franz34sm - acum eu nu sic ca-i perfect loganul, dar chiar te-as invita cu bmw-ul pe unde am eu de intrat cu loganul, si in general una din distractiile mele este sa stau vara pe terasa casei sa vad cum se chinuie masinile joase la mine pe strada. Fiecare masina are avantajele si dezavantajele ei. O am de 6 ani, inca merge ca noua, pb mai merge inca atat daca nu mai mult. Avem 5 loganuri in familie. Acum dupa parerea ta cat ar trebui sa tina o masina ca sa zici ca merita?

Oricum, nu se discuta aci dacia vs alte marci ci dci vs mpi, la care eu unu mi-am scos banii in cei 6 ani de cand am masina si sper sa nu apara pb sa ma duca undeva la 200k km si sunt super multumit.

Acum legat de consum. Am facut cev a poze la indicatiile de la cb.
271 km cu 17,2 l motorina da un 6,34 %. Real e un pic mai mare cam 6,5%
Viteza medie e de 27km/h

Traseul a fost parcurs in Sibiu, mai putin un drum de Paltinis (la munte) de 60 km dus intors. La paltinis in urcare am cam tras de ea, la fel si la coborare deci consum mai mult decat decant pt iarna cu un mpi in acest regim/traseu nu scazi sub 10%

Legat de "fuga" loganului n-ai cum sa-l compari cu masini de 150cp, motorul dci de 85 cp e ceva decent pt greutatea masinii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC02006.JPG
Views:	26
Size:	202.9 KB
ID:	2283080   Click image for larger version

Name:	DSC02008.JPG
Views:	31
Size:	171.8 KB
ID:	2283082   Click image for larger version

Name:	DSC02009.JPG
Views:	32
Size:	250.8 KB
ID:	2283083  

Click image for larger version

Name:	DSC02010.JPG
Views:	30
Size:	181.2 KB
ID:	2283085   Click image for larger version

Name:	DSC02011.JPG
Views:	31
Size:	164.6 KB
ID:	2283086  
ovimiha is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 16:35   #339
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

nu rugina, nu troncane, nu trepideaza, nu pica turbina, nu au probleme cu injectoarele. deja ma-ti convins. mai unblu cu bmw-u asta inca vreo 3 ani si o vind. ca sa-mi cumpar dizel ca consuma foarte foarte putin. asta-i cel mai important la o masina sa consume putin. as vrea sa-mi i-au logan dizel 65 de cai. da mai astept inca 3 ani sa vad ce o sa se intimple. ca am auzit ca dacia se muta din tara. poate o sa dispara ca tico-urile. sau de nu o sa fie logan , atunci orice, numa dizel sa fie. ca o sa-mi convina si mie sa-mi consume 7 litrii in oras decit 14 ca bmw-u. HAI TRAIASCA DIZELARII. deja nu-s mai fan benzinar. gata. mi-au trecut pasaricile din cap. DIZEL ma tata ca cosuma putin. bmw motor mare, consum mare, asigurare mare, piese scumpe. deci nu se merita sa va luati bmw-u. LOGAN DIZEL fratilor. motor mic, consum mic, piese mai ieftine, asigurare mica, nu e asa joasa ca o straina, deci e cea mai buna alegere din toate punctele de vedere. e mare, spatioasa, portbagaj mare, motor renault, caroserie usoara, deci mai mult nici ca nu-ti trebuie. poate mai vad pe unu ca se plinge de loganuri.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 16:53   #340
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Eu nu am auzit pe nimeni sa se planga de logan, are succes si in tara si in strainatate, este o masina destul de ieftina la achizitie si economica, gandita pentru o tara cu oameni saraci si drumuri lipsa. Nu stiu ce este atat de greu de inteles si mai ales ce cauti tu cu bmw pe threadul asta despre logan diesel vs logan benzina.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 19:19   #341
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Eu nu am auzit pe nimeni sa se planga de logan, are succes si in tara si in strainatate, este o masina destul de ieftina la achizitie si economica, gandita pentru o tara cu oameni saraci si drumuri lipsa. Nu stiu ce este atat de greu de inteles si mai ales ce cauti tu cu bmw pe threadul asta despre logan diesel vs logan benzina.
pai tu ai parca matiz. tu ce cauti aici ? si mai e si alalalt cu 320 dizel. ala ce cauta aici ?
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 19:56   #342
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Ei cel putin au niste pareri pertinente si realiste. Tu vorbesti din auzite.

Acum serios, daca BMW ar fabrica in 2012 o masina in 4 usi, motor 1.6, si ar vindeo noua in Romania cu 8.000E(pret la care ei sa iasa cu profit deci nu vreo campanie publicitara sau editii limitate) ti-ai cumpara-o? sa presupunem ca ar face BMW aceasta blasfemie, ia zi tu ce ai face? si mai ales cam cum crezi tu ca ar fi acea masina.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 20:40   #343
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Ei cel putin au niste pareri pertinente si realiste. Tu vorbesti din auzite.

Acum serios, daca BMW ar fabrica in 2012 o masina in 4 usi, motor 1.6, si ar vindeo noua in Romania cu 8.000E(pret la care ei sa iasa cu profit deci nu vreo campanie publicitara sau editii limitate) ti-ai cumpara-o? sa presupunem ca ar face BMW aceasta blasfemie, ia zi tu ce ai face? si mai ales cam cum crezi tu ca ar fi acea masina.
eu vorbesc din auzite ? sau te roade invidia ? si sincer nu tin cu o anumita marca. ca-i bmw sau cai vw sau cai opel. nu conteaza marca pt mine. pt mine conteaza sa simt cum merge masina si sa fie in stare buna. inainte am avut dacie 1300 ce era cea mai spurcata masina, apoi vw polo, apoi ford fiesta, apoi audi 100 cc, apoi opel vectra, apoi golf 3, si amu o pisica de bmw. peste 3 ani o vind si pe asta si-mi iau mertan dizel sau logan dizel o sa vad. da DIZEL sa fie ca consuma putin ce drec. si sa nu uit si de restu 100 de masini cu care faceam o tura sau doua ture cu ele. ca sa vad si eu diferenta. si dupa cum am mai spus am mers cu amindoua loganuri si dizel si benzina. deci am ceva habar. amu daca nu simt diferentele intre masini, inseamna ca-s nesimtit.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 23:08   #344
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
deci domnuuu - am un 318 ti, 140 de cai. am mai zis ca am condus amindoua loganuri. dizel si benzina. si benzinaru a fost mai sprintena si fugea mai repede ca dizelu. aici mai sus tu scrii ca bujiile la dizelu tau e mai ieftin ca la un benzinar. bujii incandescente deci. ia mai intereseazate. si pt toti - eu nu vorbeam numai de baterie care sint de doua ori mai scumpe ca la un benzinar. mai sint si bujiile incandescente, turbina, filtre si asa mai departe. orice e mai scump la un dizel. deci fiti antena aici. inainte sa-mi i-au 318 ti compactu, vroiam sa-mi cumpar dizelar. si am incercat 325 tds 150 de cai. un opel dizel, un audi dizel cu cip tuning, un mertan dizel . toate peste 110 cai. si toate erau puturoase mai ales la depasiri.
Oooo, atunci respectele mele!
Cand mai compari tu otto-ul tau de ~100cp/tona, compara cu un diesel tot de 100cp/tona nu cu 116cp/1.5tone si nu din 1900 si ceva, de la 325tds pana azi, bmw a schimbat fundamental dieselul de 2 ori plus ceva imbunatatiri mai mici, a.i 320d dupa 2001 este net superior bolidului tau la orice capitol.
Esti superficial, eu am zis per total: adica in 100kkm s-au schimbat bujii de mai putini bani (zero mai exact) decat la mpi (care se schimba cam la 25-30kkm)
Mai uita-te pe cifre si o sa vezi ca 318i-ul tau este in urma fata de orice diesel cu geometrie variabila si 100cp/t.

Repet: daca tu iei in considerare 50euro/5ani (bateria), diesel trebuia sa-ti iei.

Tu ai incercat dieseluri de 110cp/1.4-1.6 tone vechi de minim 15 ani, treci de 2000, la common rail si ai sa simti diferenta, eu nu sunt pro orice diesel, dimpotriva nu mi-as lua decat CR, si cu unele rezerve PD, in nici un caz tds sau tdi clasic.


Daca la mine te referi ( ala cu 320d), imi dau cu parerea pentru ca
1. am condus logan mpi 10kkm legati si inca vreo cateva pe apucate
2. Tata care are 54 de ani si o viata de benzinar convins, ~100kkm cu mpi-ul imi spune ca i-ar placea diesel
3. Intretin un motor diesel comparabil cu cel de logan (ca nivel tehnologic) dar destul de vechi (2004)

Daca ai dat cateva ture nu inseamna ca stii tot despre o masina, repet incearca un bmw din secolul nostru si mai vorbim.

Ca sa fiu si de partea ta: da la nivel de ~1995 e de preferat benzina, daca vorbim de CR si PD , prefer diesel.

Nu te supara dar si eu tind sa cred ca vorbesti din auzite pentru ca se vede de departe, dupa clisee, ca "plagiezi'


Chiar daca mai faci greseli (toti facem), baga si tu niste paragrafe ca e incomod sa-ti urmarim ideile.

Last edited by RVL 2000; 05-01-12 at 23:20.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-12, 13:11   #345
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Dacia Logan(benzina) vs Dacia Logan(diesel)

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
eu vorbesc din auzite ? sau te roade invidia ?

Clar vorbesti din auzite (sau nu esti "pe treaba ta") daca spui despre logan ca o sa dispara in 10ani precum tico. In primul rand tico nu a disparut, sunt f multe functionale si au atatia km de nu iti vine a crede. La fel si matizul. Iar taxi tico nu mai sunt asa multe pentru ca lumea vrea mai mult confort si siguranta. Si-au facut treaba vreo 10ani, acum au aparut masini berlina la fel de fiabile si la acelasi pret la care se vindea un tico. Deci de ce sa ramana taximetristii tot cu ele?
Ti-am spus, fie ca vrei fie ca nu vrei, asa proaste cum sunt considerate aceste masini(loganuri) nu o sa dispara mai devreme de 15ani de folosinta fiecare.Si nici solenzele, nici supernovele si nici cielo nu or sa dispara. Deci pregateste-ti nervii, antreneaza-te in fiecare zi ca mai ai de asteptat!

Last edited by lord_wader; 06-01-12 at 13:13.
lord_wader is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -