Revenind la subiect, dupa cateva luni bune si mii de km, cu observatii suplimentare:
Remarc un dezavantaj la sistemul GPS de pe Lexus. Modelul 2008 are navigatia pe dvd-uri spre deosebire de modelul 2010-11 caruia i s-a implementat un hdd (ca la RX de exemplu). Nu reusesc sa inteleg de ce nu s-a mers pe varianta asta de la inceput. Dezavantajul consta in faptul ca Europa e impartita in 4 zone, fiecare pe cate un dvd separat. Spre exemplu sa zicem ca se merge din Romania in... Finlanda. Daca nu schimbam dvd-ul si iesim din zona acoperita de dvd-ul respectiv avem in continuare toate drumurile dar lipsesc PoI (Points Of Interest - hoteluri, benzinarii, uneori chiar si strazi mai mici). Ca sa schimbi dvd-ul trebuie data jos o bucatica din consola centrala cu 2 tije mici, subtiri si al dracu de incomode si asta se face in service. Am incercat de 3 ori pe cont propriu si n-am reusit decat o data, dar era sa zgarii si bordul si sa ma zdrelesc rau de tot in palma. Am zis ca poate imi scapa ceva, dar si baietii din service s-au chinuit vreo 20 minute timp in care au cam transpirat
. Deci ca sa beneficiezi de tot ce iti ofera GPS-ul din RO pana in Finlanda trebuie schimbate 2 discuri, deci 2 opriri in service.. cam aiurea.
Momentan am aprox 30.000 km, timp in care am condus pe toate tipurile de drum inclusiv pe rupturi gen Targu-Jiu - Sadu - care este sub orice critica. Daca facem abstractie de rigiditatea suspensiei, nu am nimic de reprosat din nici un punct de vedere.
Ca fapt divers - schimbat placute fata la 22.000 km - 3200 ron fara manopera...deh Brembo.... Sunt curios cat m-ar fi costat la un M3 ca sa fac o comparatie.
In rest toate bune.