VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Care sunt preferatele tale?
|
1. Japoneze
|
|
246 |
56.29% |
2. Europene
|
|
191 |
43.71% |
17-01-06, 23:20
|
#166
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
pt ca...si cu cei 280cp ar matura multe supercaruri de puteri mult mai mari.pacat ca a existat aceea limitare de putere.
pt tine supercaruri sunt masini cu motoare de jdemii cp?
|
|
|
17-01-06, 23:42
|
#167
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
|
un supercar e o combinatie de performante extreme din fabrica, design deosebit si pret exclusivist. ah, si aproape deloc practica.
just objects of desire...
eu asa le vad, poate va dati seama ca descrierea mea nu poate include nici o japoneza asa ca va dati seama si de alegerea mea, nu?
|
|
|
20-01-06, 17:35
|
#168
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of: [Moderators]
|
Japonezii nu fac supercar-uri nu pentru ca nu pot, ci pentru ca nu prea exista piata pentru asa ceva.
|
|
|
11-02-06, 13:04
|
#169
|
Stage 3
Join Date: Oct 2004
Posts: 87
|
Europene... nu as renunta la Porsche, Ferrari, BMW(M3,M5) pt nici o alta masina de la japonezi(in ordinea in care am scris).
Nimic de zis... cand ma gandesc la masinile japoneze parca vad turometul la 9000rpm, totusi nu ma atrag.:P.
|
|
|
11-02-06, 16:44
|
#170
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of: [4Tuning International]
|
Marinica , dar la ferrari unde vezi turometrul? La 3000 de ture ca si la diesel? Uita-te pe un bord de ferrari. Si a scoate caii putere din turatii mari nu cred ca este un lucru de condamnat. Mi-e imi place la nebunie sa aud motoarele turate la 7-8000 de ture si cand schimbi sa coboare la 5000.
__________________
|
|
|
13-02-06, 23:02
|
#171
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Ferrari la modelele 355 si 430 cel putin, le-au tras 5 valve/cilindru. Rezultatul e ca merg pana in 8500rpm.
Japonezele in multe cazuri in afara de honda is turbo. Turbourile au cuplu mare si turatii mai mici.
E drept ca exista si S2000 si RX-8 care merg la turatii haotice, dar tot europenele castiga detasat.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
|
|
|
13-02-06, 23:11
|
#172
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
M3 si M5 nu sunt super-car-uri.Nici S2000 si RX-8.Nu au ce cauta in discutia asta.
|
|
|
14-02-06, 01:07
|
#173
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of: [4Tuning International]
|
Caspita Jiotto! Una din putinele supercars Japoneze, s-a produs din 89 in 94 in serie foarte mica.
3497 cmc
60 supape
12 cilindri boxer
450 hp la 10.000 rm
320 kmh
6 viteze
1240 kg
tractiune spate, bineinteles
|
|
|
14-02-06, 01:53
|
#174
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of: [4Tuning International]
|
Facand o cautare ampla pe net am descoperit urmatoarele masini \"supercars\" cred ca pot fii catalogate. Produse in serie:
1.Honda Nsx-t, dopata, produsa 1995 in 300 exemplare, 400 hp , twin turbo 140.000 $
2. Nissan Jakari , produs in 1990 , 2968 cmc , 530 hp , 589 nm , 325 kmh , 160.000 usd. Un 300zx vitaminizat.
|
|
|
14-02-06, 06:47
|
#175
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Ce usor le clasificati voi si nici macar nu stiti toate masinile.
|
|
|
14-02-06, 09:35
|
#176
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of: [4Tuning International]
|
Sebastian , de ce nu pot fi bagate la categoria supercars?
Caspita Jiotto a fost produsa in serie mica, nu cred ca mai mica ca si pagani zonda. Nu au avut poate o strategie buna de piata si un nume , cred ca de asta Caspita nu a facut vanzari si sa ajunga prin europa. Ce Vector a ajuns prin Europa?
Iar cele 2, nsx-t si Nissan Jakari, e adevarat , sunt derivate din masini de serie, dar totusi , nu a fost produsa doar un exemplar , nu au ramas la stadiul de concept car , au fost produse in serie mica , au pret aproape proibitiv pentru aceea vreme cand toate supercarurile ajungeau maxim la 180.000(mi-i se pare).
|
|
|
14-02-06, 19:06
|
#177
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Raspunsul meu e mult prea complex sa-l dau in doua randuri si sa fie si inteles, oricum ai inteles altceva.
|
|
|
14-02-06, 19:42
|
#178
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 54
|
Haı ca ma bag shı eu.....doar un sıngur nume...McLaren F1...este un supercar nu?.....shı are shı o frumusetze de motor BMW....shı cred ca deja s-a taıat fılmul pt japonezele voastre....sa nu maı amıntesc de restul ...Ferrarı and companıa......
__________________
Burn Tyres Not Your Soul
|
|
|
14-02-06, 20:45
|
#179
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of: [4Tuning International]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"CRYZA_CSL\"
Haı ca ma bag shı eu.....doar un sıngur nume...McLaren F1...este un supercar nu?.....shı are shı o frumusetze de motor BMW....shı cred ca deja s-a taıat fılmul pt japonezele voastre....sa nu maı amıntesc de restul ...Ferrarı and companıa......
|
CRYZA_CSL , ai inteles total altceva.
Eu nu ziceam ca sunt mai tari supercarurile japoneze, oricum sunt f putine, raspuneam cuiva care postase mai inainte pe undeva si zicea ca japonezii nu au supercars.
|
|
|
14-02-06, 21:02
|
#180
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 54
|
Re:
CRYZA_CSL , ai inteles total altceva.
Eu nu ziceam ca sunt mai tari supercarurile japoneze, oricum sunt f putine, raspuneam cuiva care postase mai inainte pe undeva si zicea ca japonezii nu au supercars.[/quote]
Hmmm ...........eu nu ma refream la dıscutzıa ta cu sebastıan ...eu doar am postat la subıectul topıculuı.....
|
|
|
|
|