va rog eu mult NU mai aberati cu acceleratiile astea.
presupunand acelasi sofer ca testeaza cele 3 modele TREBUIE sa stie ca fiecare are un regim diferit deci sa STIE sa conduca adecvat fiecare morotizare (nu voi face atacuri la persoana, ci generaliste de intelegere a procesului)
daca pleci de pe loc cu 1500rpm normal ca dci e avantajat de caracteristicile motorului. un benzinar aspirat lucreaza in ture mai mari, si deci trebuie ca si plecarile de pe loc, sau depasirile, sau orice presupune acceleratie sa fie realizate mai sus. multi au condus dacii berline normal in stilul batranesc, cum au fost dresati de instructori la scoala. ajunsi pe logan ei tot asa o tin cu 2000rpm si se intreaba de ce merge asa de prost. {mai aud pe langa mine replici "ca moama merge cu 4000rpm vrea sa explodeze motorul"
(la logan o fi posibil sa lezeze motorul datorita lipsei masilor la pistoane)}
deci un test concludent de acceleratie presupune un CUNOSCATOR al acondusului sportiv cu ambele motorizari. si din moment ce datele oficiale de la dacia prezinta aceeasi eroare la date tot dci e ultimul....
totusi are 65cp. cuplul are si el rolul lui, dar...