VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
27-09-10, 21:06
|
#226
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
dciu pe mcv de 70 cai este cam mort..1.4 intr-adevar trebuie turat calumea ca sa se duca.Uitati-va pe siteul Dacia inainte sa ziceti ca dci de 70 e peste 1.4 la demaraj....e doar impresia aia de cuplu care ti-o da turbina de la dci.SI da am mers cu Logan 1.4,am mers si cu dci.Cu 1310 nu am mers decat cu 1.4.Dupa cum spuneam MCV DCI 70:0-100 17.7..Logan "normal" 1.4:0-100 13-13.1.Faceti diferenta.
|
|
|
27-09-10, 21:56
|
#227
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Foarte corect, la diesel doar ai senzatia in general ca iti trage masina, cuplul ala jos iti da senzatia ca masina e mult mai rea decat este de fapt. De aici si vine placerea dieselului la condus, senzatia de putere n shit .
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
28-09-10, 10:49
|
#228
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
mda..mai mult putere de impins..tractor racing ) pe reprize are sanse un dci de 70 cu 1.4..in rest nu.Poate doar ala de 85cp sa il faca.Subscriu cu partea de placere la condus.Dar sa fie un dieselar de 1.9,2.0 macar ca alea noi commonrail de 1.4 si 1.5 mi se par foarte anemice sub 1750 rpm
Last edited by golf3diesel; 28-09-10 at 10:52.
|
|
|
28-09-10, 12:42
|
#229
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by golf3diesel
Dar sa fie un dieselar de 1.9,2.0 macar ca alea noi commonrail de 1.4 si 1.5 mi se par foarte anemice sub 1750 rpm
|
De curiozitate , la ce te referi prin anemice sub 1750 ? la plecarile de pe loc sau tu chiar vrei sa tii un turbo diesel intr-o astfel de turatie ?
|
|
|
28-09-10, 15:03
|
#230
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by AnDrEiCa
Vb in calitate de fost posesor de Logan 1.4 si actual posesor de logan 1.5
Iti garantez eu ca diesul de 1.5 se misca mult mai bine decat putoarea aia de 1.4 care deabia pleaca de pe loc.Eu cu 1.5 actual ma inteleg destul de bine ,si trage binisor pentru puterea lui ,si greutatea masinii(logan mcv)
|
Pai e o diferenta intre a se misca mai bine si a fi mai performanta, mai rapida , intradevar asa cum zicea si Golf3Diesel pe reprize se misca mai bine dieselul decat 1.4Mpi dar cu plecare de pe loc nu are nici o sansa(decat daca ii dai tu ocazia schimband treptele la Mpi pe la 2500-3000). Iar MCV-ul de 70 e lent de-a dreptul 17.70s pana la suta e cam multisor, mi se pare normal sa fie "facut" de o dacie 1.6. Nu ca MCV-ul 1.4Mpi ar fi mai stralucit(15.60s) dar cine spune ca MCV/berlina de 70 e mai rapid decat 1.4Mpi berlina are doar o falsa impresie, ori nu a condus 1.4mpi cum trebuie.
*paulikrlzdaciabreak incerca cu berlina de 70Cp ca sa fie cat de cat corecta intrecerea
Last edited by lord_wader; 28-09-10 at 15:09.
|
|
|
28-09-10, 15:44
|
#231
|
Stock
Join Date: Jun 2008
Posts: 5
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by lord_wader
*paulikrlzdaciabreak incerca cu berlina de 70Cp ca sa fie cat de cat corecta intrecerea
|
Dar de ce? Eu am Break.
|
|
|
28-09-10, 15:56
|
#232
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
da..mare diferenta de demaraj intre 1310 break si berlina..Lord_wader se refera sa incerci vs Logan berlina.Pentru ca e mai usor decat MCV cu destule kg......
@Denver,in Bucuresti nu poti sa stai tot timpul turat..crede-ma stiu cum e si uneori decat sa te dea in gat masina in treapta intai mai bine a 2-a cu 1500 rpm.Aici ar prinde mai bine un diesel aspirat stiu.SI da ma refeream ca daca nu tii DCIul de 1.5,sau TDCIul de 1.4 de exemplu, in 1750 rpm sau mai mult masina nu trage pentru ca turbina creeaza presiune foarte mica...
Last edited by golf3diesel; 28-09-10 at 16:01.
|
|
|
28-09-10, 16:11
|
#233
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Dude diesel am condus per total mai mult decat benzina , treptele 1-2 la orice diesel sunt treptele de exceptie sa zicem , adica pleci din ambreiaj si poti sa-i dai a 2 a subturata , dar mai departe nici gand sa tii masina sub 2000 si turatia de croaziera trebuie sa fie pe la 2000 , la dci stiu si de pe megane si de pe logan ca poti sa schimbi subturat si nu prea o simti sa faca urat , dar daca vrei sa cresti in viteza si nu o iei treptat rau de tot se simte toata greutatea in cutie si cu timpul o faci varza , plus catalizatoare infundate si alte cele , la 1.9 sau 2.0-uri face si mai urat daca e subturata , ceea ce este logic avand treptele ceva mai lungi , chiar si cu diferente minore , imi mai spunea cineva ca mai toate diesel-urile au cuplu max in 1800 si el asa schimba treptele ))
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
29-09-10, 02:14
|
#234
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by AnDrEiCa
Vb in calitate de fost posesor de Logan 1.4 si actual posesor de logan 1.5
Iti garantez eu ca diesul de 1.5 se misca mult mai bine decat putoarea aia de 1.4 care deabia pleaca de pe loc.Eu cu 1.5 actual ma inteleg destul de bine ,si trage binisor pentru puterea lui ,si greutatea masinii(logan mcv)
|
Vei ramane foarte dezamagit daca te dai cu Logan berlina 1.4 (al meu e 1.4 cu aer-conditionat, servo-directie si gpl). Am umilit un MCV dci de 70 acum ceva vreme. Cuplul ala iti da senzatia ca trage super dar nu-i asa, mesteci in cutie o gramada pana la 100 km/h sa zicem.
A lui tata e berlina dci de 85 si fata de 1.4 standard cu aer si servo-directie trage cam la fel pe 0-400 m, am batut un 1.4 de-asta cu o masina distanta dar am plecat amandoi foaaarte prost, ca doua rate bete. Faza la 1.4 e sa nu ai mila de ea cand ii dai, multi se sperie sa ii dea cat poate ca vezi-Doamne, poate cade ceva, nu cade nimic, e tanc. Un prieten are 1.4 si cand se da schimba in 4800-5000 rpm., ii e frica sa-i dea mai sus, de-aia "nu trage" 1.4 fata de un dci.
|
|
|
29-09-10, 08:50
|
#235
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Denver ,incearca o Fiesta de 1.4 tdci stock pe serpentine..vei intelege de ce nu trage masina,si nu ma refer cand nu trage aer ci pur si simplu sub 1750 rpm vibreaza si nu trage ca de la 1750 in sus.Si eu nu fac parte din categoria care schimba in 1800.Decat in oras din 1 in 2.In rest schimb la 2500-3000
|
|
|
29-09-10, 10:38
|
#236
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Dude pe serpentine n-are ce cauta in 1750 , pe serpentine tragi de a 2 a la motoare diesel mici , ma rog depinde de caz .
@aleXpeed e tanc nu ? daca o arzi in limitare e si mai tanc , fuge de mananca pamantu si motorasu ala chinuit nefiind conceput pentru circuit rezista saracu , mai ceva ca o motocicleta , merge relaxat pe la 8000 .
|
|
|
29-09-10, 12:16
|
#237
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by denver
Dude pe serpentine n-are ce cauta in 1750 , pe serpentine tragi de a 2 a la motoare diesel mici , ma rog depinde de caz .
@aleXpeed e tanc nu ? daca o arzi in limitare e si mai tanc , fuge de mananca pamantu si motorasu ala chinuit nefiind conceput pentru circuit rezista saracu , mai ceva ca o motocicleta , merge relaxat pe la 8000 .
|
ba are ce cauta la 1750 in a 2-a daca nu ai unde sa depasesc ca aia merg ca mosii cu 25-30 la ora pe linie dreapta
|
|
|
29-09-10, 12:51
|
#238
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by golf3diesel
ba are ce cauta la 1750 in a 2-a daca nu ai unde sa depasesc ca aia merg ca mosii cu 25-30 la ora pe linie dreapta
|
Se intampla si asta adevarat , dar intotdeauna ai cate o scapare , eu am invatat serpentinele cu masina de marfa ca asta mi-e meseria si la un moment dat ajungi de te opresti si dai a 1 a ca asta e , insa gasesti intotdeauna o scapare daca o jonglezi din ambreiaj la turism ma refer , mai multe sanse ai sa te chinuie un motor mai mare la o astfel de turatie , doar sa fie ceva in 6 trepte si sa fie mai scurte per total , iar trepidatiile nici gand sa fie din cauza motorului si plajelor de puteri , ci din cauza cutiei , mai exact a rapoartelor , oricum am facut off-topic aici . Handel nu video nimic ? asteptam cu sufletul la gura acea liniuta .
|
|
|
29-09-10, 13:42
|
#239
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
Quote:
Originally Posted by golf3diesel
ba are ce cauta la 1750 in a 2-a daca nu ai unde sa depasesc ca aia merg ca mosii cu 25-30 la ora pe linie dreapta
|
Mergi tu subturat pe urcare, sa vezi ce consum misto ai.
|
|
|
29-09-10, 16:02
|
#240
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Dacia 1310 1.4 vs logan 1.4 ( 0-100 km/h ) stock
nu am mers subturat pe urcare...1750-2000 rpm nu este subturat..este chiar punctul unde incepe sa traga bine motorul.Ii dadeam la nevoie 3000 in viteza intai si in a 2-a,depinde de conditiile de drum ;oricum stiu ce riscuri exista...
ON: Honda hai cu clipurile "UP" ))
Last edited by golf3diesel; 29-09-10 at 16:04.
|
|
|
|
|