19-02-12, 22:55
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Va salut, cum am ajuns in principiu la sfarsitul modificarilor Loganului meu 1.4 (poreclit Distrigaz) si citind foarte des forumul, am zis sa il prezint pe 4tuning. Totul a inceput de aici... primul "tuning", vopsirea consolei centrale a bordului...
Masina este un Logan 1.4 versiune Laureate din octombrie 2005 care in prezent are aproape 225.000 de kilometri, luata de noua, iar ca dotari principale are aer-conditionat, servo-directie, GPL pus aftermarket de la 100.000 km., geamuri electrice fata, computer de bord, oglinzi electrice si incalzite, proiectoare de ceata, scaun sofer reglabil pe inaltime si lombar. Pentru mine este o masina grea raportat la motorasul acesta destul de plimbat.
|
|
|
19-02-12, 23:07
|
#2
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Am mers cu masina lui Alex si am ramas placut impresionat , pentru km ei mereg bine .....+ ca are si cateva surprize
|
|
|
19-02-12, 23:13
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Intre timp, masina a fost decolantata de tot ce insemna taxi si reclame inutile, inclusiv husele si capacele care au fost aruncate, jantele de tabla revopsite in negru mat, apoi au urmat un set de dungi laterale LoganCup (le aveam si pe cele pentru capote dar erau prea mici si acum nu le mai gasesc oricum), suportii numerelor vopsite in negru, stopurile vopsite in lac cu tenta rosie, cromul de "cocalar by Dacia" eliminat..
|
|
|
19-02-12, 23:17
|
#4
|
Stage 5
Join Date: May 2011
Posts: 513
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Inafara de consumabile ,ai mai bagat un ban in motor?
Ceva probleme importante,ai avut?la partea mecanica ma refer.
Bafta cu ea.
|
|
|
19-02-12, 23:21
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
A urmat un set de huse pentru Logan + o nuca schimbator originala (scaderea cursei schimbatorului de RATB )...
|
|
|
19-02-12, 23:35
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Quote:
Originally Posted by Cata_UNU
Inafara de consumabile ,ai mai bagat un ban in motor?
Ceva probleme importante,ai avut?la partea mecanica ma refer.
Bafta cu ea.
|
Masina a vazut doar consumabile, nicio problema la motor! Sunt foarte multumit de ea si se tine foartee bine. Probleme importante la mecanica au fost cand am iesit de doua ori in decor cu ea caci am abuzat de acceleratie prea mult si a fost nevoie sa schimb capete de bara si amortizoare fata... Multumesc frumos!
Au urmat apoi un set de arcuri sport H&R, doua amortizoare fata pe gaz Monroe, mai scurte decat cele originale + un difuzor pentru spoilerul spate.
|
|
|
19-02-12, 23:46
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
A urmat apoi o toba sport Carub cu intrare de 57mm si tipsul exterior tesit cu diametrul de 120mm am impresia, are silencer + un spoiler fata Pick-Up.
|
|
|
19-02-12, 23:58
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Un set de frane de Logan Pick-Up cu etrieri mari, discuri ventilate de 259mm, aerisire in X facuta intre timp si schimbasem toata iluminarea interioara la Zexstar, alb cu rosu + potentiometru pentru lumina alba de la ceasuri. Atasez si un filmulet cu rolul potentiometrului .
https://www.youtube.com/watch?v=4QkCi0CgY1U
|
|
|
20-02-12, 00:13
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Bieleta anti-cuplu Pick-Up (cea de sub motor), cap schimbator Logan Ph2, short-shifter + scurtat inaltimea levierului, jantele imprumutate de la Ph2 cateva zile .
|
|
|
20-02-12, 00:21
|
#10
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Asta e "Loganul ala periculos" .
Arata foarte bine. Din arcuri ai taiat vreo spira ?
Baga poze si cu jantele de vara.
|
|
|
20-02-12, 00:32
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Desi nu eram fan al jantelor de aliaj, a urmat perversa ca pa' aliaj.. 4 Borbet T cu latimea 9j, diametrul 16", ET 30, dimensiune anvelope 215/40/16 (2 Toyo Proxes T1R tocite, 2 GoodYear Eagle F1 cu carne pe ele si Dot 2001), niste gunoaie toate cauciucurile.
Jantele, mai nou, au fost polishate si urmeaza sa le cumpar 4 cauciucuri.
|
|
|
20-02-12, 00:45
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Quote:
Originally Posted by Devu
Asta e "Loganul ala periculos" .
Arata foarte bine. Din arcuri ai taiat vreo spira ?
Baga poze si cu jantele de vara.
|
As fi vrut sa fie "periculos" insa nu e asa, ar fi putut fi, voi posta unele piese care le-am vandut, nu am vrut sa renunt la aerul-conditionat in ruptul capului. Din arcuri n-am taiat absolut nimic. Sunt H&R de la mama lor cum au fost ele fabricate .
O poza "artistica" cu ambele galbejite, un bad-boy look provizoriu (capota lui Dsign B 48 CUP). Eu unul nu-mi voi face asa ceva, nu e de mine .
|
|
|
20-02-12, 00:56
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Dupa ce am imbunatatit suspensia si franele, am inceput sa modific nitel si performantele. Remapare, serpisori inox de tip 4-2-1, banda izolatoare ThermoTec (se incingea rau compartimentul motor, frigea capota vara iar de admisie nu mai zic, incinsa rau). Foarte multumit de banda aceasta.
|
|
|
20-02-12, 01:13
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 627
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Bravo bai DISTRIGAZ,in sfarsit te-ai hotarat sa apari si pacilishea! Hai mai dai din casaaa jegosulee cu ce iai mai facut!
|
|
|
20-02-12, 01:16
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 314
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan 1.4 ///MPI aka' Distrigaz
Traseu de evacuare de diametru 50mm din teava aluminizata de la Stelco, catalizator eliminat, racord flexibil grupa mare, toba intermediara grupa mare .
Am in vedere schimbarea tevii unde se unesc serpii in 1 si racordul flexibil, are diametrul de 40mm si o gatuie nitel pe ture inalte.
|
|
|
|
|