Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 11-07-06, 10:39   #1
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Unichip vs E-Manage

http://www.mastertuner.ro/detalii.ph...ichip&act=prod
http://www.unichip.us/
http://www.dastek.co.uk/unichip.htm
http://www.airpowersystems.com.au/un...lications.html



https://forum.4tuning.ro/154-subaru-tuning/12849-ecu-remapping-subaru-sti.html (asta e tot ce am gasit, sigur e ca se poate si la noi si asta e important)
http://www.greddy.com/
http://www.rx7store.net/product_p/emanageultimate.htm


as vrea ca fiecare sa aduca argumente pro si contra fiecarei solutii

Unichip | E-Manage
----------------------------------------------------
2 versiuni
? | E-Manage Blue
? | E-Manage Ultimate
am pus "?" pt ca nu stiu cum se numesc versinile respective de unichip

as prefera sa se faca comparatia luand ca reper ultimile versiuni ale fiecarui dispozitiv

ambele au posibilitatea de a salva si a permite schimbul intre diverse setari street/racing

ambele se incadreaza in grupa de sisteme piggy back (se interconecteaza intre ECU si diversi senzori, sau se ocupa individula de diversi senzori/solenoizi)

E-Manage mi s-a parut un pic mai scump decat Unichip

pentru ambele exista posibilitatea configurarii/setarii la nivel profesional in Romania

ambele au posibilitatea de a oferii control suplimentar pentru siteme gen , NOS, NX , Venom ....


Astept pareri pro si contra, de la ce ofera una sistem si nu ofera celalalt pana la preturi.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 11:30   #2
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Ceva pareri de pe forumurile de pe afara

http://toyotaownersclub.com/forums/i...howtopic=31909
http://forums.genvibe.com/zerothread?id=20250&page=2
http://www.team-integra.net/forum/di...1&ThreadPage=2
http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=140471
200SX is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 12:05   #3
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

In general, cum ti-am zis deja ... nu piggy back contaza, dar persona, care face setari. Piggy back e "white piece of paper" ... deci eu as alege optiuna pentru care exsita specialist, service etc
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 12:28   #4
Soty

Stage 2
 
Soty's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 62
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Eu sunt multumit de unichipul meu (si setarile aferente). Sunt de acord cu zetemte - din moment ce ambele sunt setate live, conteaza f mult experienta tunerului. Acum ar fi foarte interesant sa vedem ce s-ar intampla intre mine si Bogdan Rusea - el are e-manage pe 350. Asta cred ca ar fi cel mai elocvent raspuns.
__________________
IF-01-STY -Z POWER!!!-
Soty is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 12:58   #5
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

pai te pomenesti ca stati departe rau unu de altu....sincer ca sa faci o diferenta intre cele 2 ar trebui aprofundata partea electronica propriu-zisa...si asta deoarece ambele fac acelasi lucru, pe aceleasi principii
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 13:38   #6
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Quote:
Originally Posted by Soty
Eu sunt multumit de unichipul meu (si setarile aferente). Sunt de acord cu zetemte - din moment ce ambele sunt setate live, conteaza f mult experienta tunerului. Acum ar fi foarte interesant sa vedem ce s-ar intampla intre mine si Bogdan Rusea - el are e-manage pe 350. Asta cred ca ar fi cel mai elocvent raspuns.

asta e irelevant parerea mea aicea o sa se vada soferul si tunerul,

eu ma refer din punct de vedere al optiunilor care il ofera?
cum de exemplu
E-Manage ofera softul cu care poti sa-ti faci singur ajustarile,
poti sa incarci setarile de baza pentru motoarele suportate by default
poti sa faci data logging
se poate autoseta pe baza unii unui indicator bun de AFR

sau ca Unichip poate fi folosit impreuna cu NX...

e vorba de ce poate sa faca un dispozitiv fata de celalalt ce functii are in plus, care ofera mai multa flexibilitate in setari (gen setarea independenta a fiecarui injector pt fiecare piston)

usurinta de montaj instalare, manual cat mai cuprinzator si lamuritor,

pret

numar de masini suportate...
200SX is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 16:02   #7
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Unichip vs E-Manage

vad ca amandoua au dual maps, rev limit adjust, launch control, ...
unichip - are in plus treaba cu NOS, care sincer pe mine nu ma prea incanta, si din cate am vazut acum la mare moda in US e sa alerge la drag cu pump gas, no nos-putere curata.
emanage ultimate e tatic, poti sa umbli si sa iti faci tu ajustarile asa cum spui tu pe fiecare injector, iar treaba cu afr e f tare sa faca singur treaba asta (dar cu un sensor f bun), knock monitor,. poti sa faci datalogin si poate inregistra si in el, mai mult este primul care are usb.

Emanage ultimate este cel mai apropiat de un ems, si cred ca mai bine intrebai care isi merita bani un ems sau un piggy back performant cum e ultimate. pentru ca amandoua necesita "ingrijiri speciale" este normal sa iti dea la achizitia lui setarile de baza, la fel cum fac si la ems-uri pentru ca vb. unui amic de-al meu "fara ele nu o sa pot sa pornesc masina". din cate stiu piggy back normal nu face asa de multe lucruri, cu atatea harti si modalitati de a te conecta la el - Port serial & usb, usb pe care nu il au nici ems-urile.
__________________
www.ToolMan.ro

Vanzari si Service la standarde ridicate
Husqvarna|Makita|Benza|Oregon|Fronius|Unior

tel: 0244 347414 / 0721 991892
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 16:42   #8
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Treaba cu NX, Nos... cred ca poate si E-Manage Ultimate sa o faca, dar pana la EMS cred ca mai e cale lunga si ca ce poate sa faca si ca bani

revenind: ce nu am vazut daca poate vreuna din unitati sa faca e functia de boost control care mi se pare destul de importanta

Last edited by 200SX; 11-07-06 at 16:44.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 16:54   #9
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Unichip vs E-Manage

Quote:
Originally Posted by 200SX
Treaba cu NX, Nos... cred ca poate si E-Manage Ultimate sa o faca, dar pana la EMS cred ca mai e cale lunga si ca ce poate sa faca si ca bani

revenind: ce nu am vazut daca poate vreuna din unitati sa faca e functia de boost control care mi se pare destul de importanta
profec face asta impreuna cu emanage din cate stiu eu.
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 16:59   #10
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Quote:
Originally Posted by stealth r/t tt
profec face asta impreuna cu emanage din cate stiu eu.
Quote:
Controller: GReddy PRofec-A
Pro: Integrated boost gauge, over-boost warning, compact unit.
Con: Fuzzy logic is picky, stupid small controls, dated design.
Cost: $595, Optional Remote Switch $128.
Source:
GReddy Performance Products Inc.
(949) 588-8300
www.greddy.com


sau GReddy PRofec e-01
la vreo $500

dap dar mai dai o caruta de bani, si in cazul asta deja incepi sa te apropii de pretul EMS-ului, caz in care te gandesti serios la acesta optiune
200SX is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 18:08   #11
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Unichip vs E-Manage

asa e. da in general putere multa = $$$$
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 12-07-06, 08:44   #12
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Quote:
Originally Posted by Soty
Eu sunt multumit de unichipul meu (si setarile aferente). Sunt de acord cu zetemte - din moment ce ambele sunt setate live, conteaza f mult experienta tunerului. Acum ar fi foarte interesant sa vedem ce s-ar intampla intre mine si Bogdan Rusea - el are e-manage pe 350. Asta cred ca ar fi cel mai elocvent raspuns.

Cred ca Bogdan are mai multe modificari decit tu. La motor ma refer.
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 13-07-06, 21:13   #13
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of:
[Moderators]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Domnilor, uniQ, asa cum se cheama ultimul UNICHIP, face:
-7 seturi de harti care contin fiecare:
-harta avans
-harta amestec
-alte patru extrafunctii ca:
- boost control (inclusiv close loop boost)
-control progresiv NX
-launch control, adica limitarea turatiei si mod avansului asa incat sa ai boost cu masina pe loc, ceea ce auziti la WRC-uri la start)
-simularea sondei lambda la scoaterea catului
-anularea limitatorului de viteza
-controlul extrainjectoarelor
-tinerea deschisa a injectoarelor stock mai mult timp decat maximumul din harta.
-modificarea functiei sarcina-pozitie a acceleratiei
-evitarea erorii de debitmetru la debite in afara scalei(boost mult mai mare sau turbo/compresor pe aspirate)
-functie de "pompa de spritz" +-

Si multe altele.
Probabil ca nimeni nu a folosit mai mult de 30% din toate acestea pe o singura aplicatie, insa ele sunt in primul rand acolo ca sa nu existe echivoc in genul acesta de comparatii. Noi romanii nu suntem inca atat de avizati incat sa ne trebuiasca modificari ale parametrilor de catre user. Asta cu tot respectul pentru strabuni, cu exceptia celor cativa de pe aici nu poate insemna altceva decat pistoane moi asezonate cu pale. Pretul la care comercializez eu Unichip e unul care e mult sub ce cer pe acelasi lucru toti ceilalti dealeri UNICHIP, deci nu vad o concurenta serioasa din partea lui E-manage. Pe de alta parte Unichip e pe departe cel mai versatil piggy back.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 13-07-06, 22:36   #14
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Unichip vs E-Manage

CE zici tu despre lunch control este de fapt ALS: anti lag sistem ,care nu este tot una cu luch control.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-06, 22:47   #15
Gaby B
Hyundai Driver

Stage 5
 
Gaby B's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 449
Member of:
[Hyundai]
Default Re: Unichip vs E-Manage

Dar garantzia pt fiecare sistem cat este ? Sau cand e vb d tuning nu mai conteaza....Nush..intreb shi yo....sa nu zicetzi k ma bag ca musca in lapte
Gaby B is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -