VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
17-06-10, 20:13
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by Alejandro
da care ii ideea cu volanta cu masa dubla?
|
Se strica repede si costa o caruta de bani.
|
|
|
17-06-10, 20:14
|
#17
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
dar ce face o volanta cu masa dubla ca producatoru nu de idiot o pune acolo!
desigur daca e asa cum ai zis tu daca se strica repede o fi pus-o din considerente financiare.
__________________
Yamaha FZR 600R biker
ex - Kawasaki biker
Prowd OWNER of a FORD FOCUS MK1 Turnier GHIA
ex-Logan Driver
Pedal to the metal!!!
|
|
|
17-06-10, 21:37
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,097
Member of: [VW] [SEAT]
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
asta cu "se strica repede" e o chestie relativa . depinde f mult si de chestia organica din spatele volanului . nu numai de fier . ai citit si tu pe forum sau ai auzit de nu stiu unde ca e naspa cu volanda bimasica si gata . e de rau .
daca se strica ,aia dual mass faci upgrade la o volanta single mass si gata
majoritatea dieselurilor mai noi de 4-5 ani au volanta dual mass . ( ford , vw , renault , opel , etc )
daca vrei costuri mici la intretinere , iti iei motor de generatie mai veche . vrei masina noua , dai mai multi bani in caz ca pica ceva . cam asa sta treaba .
__________________
|
|
|
18-06-10, 06:09
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by nutzuXXL
asta cu "se strica repede" e o chestie relativa . depinde f mult si de chestia organica din spatele volanului . nu numai de fier . ai citit si tu pe forum sau ai auzit de nu stiu unde ca e naspa cu volanda bimasica si gata . e de rau .
daca se strica ,aia dual mass faci upgrade la o volanta single mass si gata
majoritatea dieselurilor mai noi de 4-5 ani au volanta dual mass . ( ford , vw , renault , opel , etc )
daca vrei costuri mici la intretinere , iti iei motor de generatie mai veche . vrei masina noua , dai mai multi bani in caz ca pica ceva . cam asa sta treaba .
|
N-am citit,am vazut si crede-ma,am vazut multe.
Last edited by MihaiCsl; 18-06-10 at 06:12.
|
|
|
18-06-10, 08:04
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of: [VW]
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by nutzuXXL
eu zic sa nu te mai uiti la desene ca iti polueaza mintea aia care si asa e obosita .
motoarele de 90 respectiv 110 cai au fost puse pe masini din gama vag pana in 2005 .
|
te referi cumva la ce am scris eu?
|
|
|
18-06-10, 09:29
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,097
Member of: [VW] [SEAT]
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
nu , la lord wader .
@ mihai daca esti asa de convins inseamna ca stii tu mai bine ce si cum . nu isi mai au rost recomandarile noastre
|
|
|
18-06-10, 10:28
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 427
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
salut. am condus si tdi cu pompa clasica si tdi Pd si motorul 1.8 de 180cai. daca vrei sa scoti timpi buni, ia-ti motorul 1.8t care este foarte legat si il poti duce f usor peste 230caluti+++. daca vrei sa ai un consum foarte bun, cumpara-ti tdi. nu conteaza ca e tdi pompa clasica de 90 cai sau tdi arl de 150 cai, consumul este punctul forte. 1.8 turbo iti papa oras intre 10-17 % in functie de stilul de condus. la drum consumul variaza(eu am scos bucuresti-brasov 5,4 cel mai putin). daca vrei si performanta si consum, iti recomand 1.9tdi pd arl de 150 cai. poti atinge 100 in 9.0secunde stock. daca faci si o resoftare ajungi la performantele unui 1.8t benzina stock.
|
|
|
18-06-10, 11:07
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by nutzuXXL
nu , la lord wader .
|
Ce ai prietene cu mine? am pus si eu o simpla intrebare daca nu cumva e vorba de motorul SDi(doar asa pentru cultura mea generala) atata tot, de aici si pana la a trage concluzia ca ma uit la desene animate iti trebuie ceva etape de parcurs, nu inteleg cum faci tu aceste deductii si asocieri poate ai baut prea multa cafea sau energizante
|
|
|
18-06-10, 16:12
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,097
Member of: [VW] [SEAT]
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Tu nu cumva te referi la 1.9SDi? ala fara turbo?
|
am crezut ca ma iei la misto cu presupunerea asta . am scris clar 1.9tdi 110 cai . daca ai vb serios insemna ca habar n-ai de tdi
|
|
|
18-06-10, 20:43
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by nutzuXXL
am crezut ca ma iei la misto cu presupunerea asta . am scris clar 1.9tdi 110 cai . daca ai vb serios insemna ca habar n-ai de tdi
|
asa si e, nu am mare tangenta cu motoarele TDi, stiu doar ce stiu marea majoritate a oamenilor interesati de cifre gen consum, Cp, fiabilitate, mers ca pasager si cam atat. Nu am avut niciodata TDi doar Dci.
|
|
|
18-06-10, 21:18
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Daca nu esti liniutar de profesie, clar TDI, adevarul si viata. De la 131 de cai in sus e parfum. E decent si ala de 116 cai, o placere de condus la drum intins, consum infim si in oras si in exterior. Evident, esential e sa fie in stare buna, sa nu il iei cazut in nas sa te apuci sa schimbi pe la el chestii ca e cam costisitor. Evident ca dieselurile au cam de 2 ori mai mult km decat benzinarele din motive lesne de inteles.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
19-06-10, 08:47
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by nutzuXXL
nu , la lord wader .
@ mihai daca esti asa de convins inseamna ca stii tu mai bine ce si cum . nu isi mai au rost recomandarile noastre
|
Crezi ce doresti,doar ti-am zis ca in doi ani de service,am vazut multe volante cu masa dubla picate, astra g,astra h,zafira b etc.
@Daca as lua un 1.8 T, nu l-as lua pentru liniute,cel putin nu acum,l-as lua pentru viitor,pretul mic al taxei in comparatie cu un golf 4 diesel (majoritatea E3).
__________________
If gas gets any higher, i'm cutting a hole through the floor of my car and Flintstoning this bitch.
|
|
|
28-07-10, 15:52
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
TDI in viata de zi cu zi,dar sa stii sa il exploatezi si sa nu mergi subturat..(mai ales la PD,eu am cu pompa clasica)
1.8T =senzatii ceva mai aparte desi nici un PD 130/150 cu un chip nu s-ar face vreodata de ras...
|
|
|
05-08-10, 00:15
|
#29
|
Stock
Join Date: Feb 2010
Posts: 4
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
daca te referi strict la motoarele din titlu si punem in balanta costuri intrtinere/exploatare excluzand satisfactia condusului (e subiectiva !) eu vad cam asa lucrurile: mergi sub sau max 20k km pe an, se preteaza o benzina, daca sari peste 25k km pe an, dute sigur pe disel...
intre 20 si 25k km sunt indecis, liberul arbitru....
|
|
|
05-08-10, 00:19
|
#30
|
Stock
Join Date: Feb 2010
Posts: 4
|
Re: 1.9 TDI PD vs 1.8 T
Quote:
Originally Posted by MihaiCsl
Se strica repede si costa o caruta de bani.
|
masa dubla poti sa ai si pe benzina si pe disel la fel de scumpe...sau poti sa alegi sa renunti la ea si sa pui simpla...mai fiabila un pic pretul fiind comparativ
ps: nu pica asa des pe cat se zice, moartea lor e demarajul violent la turatii joase, sau un/o sofer/ita care foloseste abreajul pe post de acceleratie , sau o cedare de material... etc pica frate asta e, si mecanicii tre sa manace
|
|
|
|
|