Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Modelele din 2006
Seria 5 142 43.29%
A6 101 30.79%
E-Klasse 85 25.91%
Voters: 328. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-07, 21:01   #106
tratament

Stage 3
 
tratament's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 139
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

desi sunt fan BMW, aleg E pt ca e singura cu care am mers si am ramas placut impresionat de, top speed, demaraj si in special de consum
tratament is offline   Reply With Quote
Old 01-02-07, 00:25   #107
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

Quote:
Originally Posted by tratament View Post
desi sunt fan BMW, aleg E pt ca e singura cu care am mers si am ramas placut impresionat de, top speed, demaraj si in special de consum
dar celelalte cum erau ? Ce motorizari ai testat ?
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 01-02-07, 22:02   #108
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

Quote:
Daca ai spune si de unde anume ai aceste informatii .... pt ca, daca ne luam dupa paginile oficiale, in ceea ce priveste acceleratia 0-100
"Car and Driver" a testat S6,rezultatul fiind 13,8@104 (sfert de mila,secunde@mph).Tot "Car and Driver" a testat si E550 (E500 din Europa) cu rezultatul 13,4@106 si 550i cu rezultatul 13,7@104.Chiar si testul mai putin relevant 0-60 mph a fost pierdut de S6.Ceea ce e perfect explicabil datorita masei mult mai mari fata de celelalte doua,precum si a pierderilor de putere datorate tractiunii integrale.

Quote:
Mercedes 500 are in schimb 5.3 manuala si 5 automata
N-am cea mai vaga idee cine ti-a lasat tie impresia ca poti cumpara un E500 cu cutie manuala,dar te-a mintit cu nerusinare.
Asta face inutila dizertatia ta despre cutii,dar in fine.7G-Tronic NU e mai rapida decat o manula,fiind acelasi cacat ca Tiptronic doar cu alt nume si o treapta in plus.E apreciata pentru ca schimba lin si spre deosebire de alte cutii automate chiar asculta de comenzi.
Daca S6 ar avea si ar face si ar drege poate ar fi mai bun.Deocamdata asta e masina,despre asta se discuta.

Quote:
S6 desi este cel mai rapid model la ora actuala, din aceasta clasa, de la audi, el intotdeauna a concurat cu varfurile de gama de la bmw si mercedes, si anume modelele precizate de tine, lasand ca de amg-uri si m-uri sa se ocupe rs-urile
Am zis eu ceva de M5 sau E63 AMG ?! Era vorba doar de E500 si 550i.
Iar faptul ca S6 e concurent pentru cele doua...sa fim seriosi !
Preturi in Romania:
Audi A6 4.2 350 CP - 54.000 EURO
BMW 550i 367 CP - 54.500 EURO
Mercedes E500 388 CP - 55.100 EURO
Audi S6 435 CP - 75.700 EURO
Explica-mi cum de A6 4.2,care e la acelasi pret,nu e concurent pentru celelalte doua,ci S6 care costa cu 20.000 EURO mai mult ?! Sa inteleg ca Audi are nevoie de un V10 si 20.000 EURO in plus pentru a concura doua V8-uri amarate ?

Last edited by Race; 01-02-07 at 22:04.
Race is offline   Reply With Quote
Old 02-02-07, 01:20   #109
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

Quote:
Originally Posted by Race View Post
"Car and Driver" a testat S6,rezultatul fiind 13,8@104 (sfert de mila,secunde@mph).Tot "Car and Driver" a testat si E550 (E500 din Europa) cu rezultatul 13,4@106 si 550i cu rezultatul 13,7@104.Chiar si testul mai putin relevant 0-60 mph a fost pierdut de S6.Ceea ce e perfect explicabil datorita masei mult mai mari fata de celelalte doua,precum si a pierderilor de putere datorate tractiunii integrale.


N-am cea mai vaga idee cine ti-a lasat tie impresia ca poti cumpara un E500 cu cutie manuala,dar te-a mintit cu nerusinare.
Asta face inutila dizertatia ta despre cutii,dar in fine.7G-Tronic NU e mai rapida decat o manula,fiind acelasi cacat ca Tiptronic doar cu alt nume si o treapta in plus.E apreciata pentru ca schimba lin si spre deosebire de alte cutii automate chiar asculta de comenzi.
Daca S6 ar avea si ar face si ar drege poate ar fi mai bun.Deocamdata asta e masina,despre asta se discuta.


Am zis eu ceva de M5 sau E63 AMG ?! Era vorba doar de E500 si 550i.
Iar faptul ca S6 e concurent pentru cele doua...sa fim seriosi !
Preturi in Romania:
Audi A6 4.2 350 CP - 54.000 EURO
BMW 550i 367 CP - 54.500 EURO
Mercedes E500 388 CP - 55.100 EURO
Audi S6 435 CP - 75.700 EURO
Explica-mi cum de A6 4.2,care e la acelasi pret,nu e concurent pentru celelalte doua,ci S6 care costa cu 20.000 EURO mai mult ?! Sa inteleg ca Audi are nevoie de un V10 si 20.000 EURO in plus pentru a concura doua V8-uri amarate ?
S6 nu e masina de drag, si cum ai spus si tu, pierde pe 400 metri din cauza greutatii si a tractiunii 4x4 ... oricum as fi curios sa vad o comparatie pe un circuit ... poate acolo s-ar duce o parte din acei bani ...
Nu ma pricep la cutiile de la mercedes, nu sunt expert ca altii ... am presupus ca se ofera si o manuala intrucat pe site-ul oficial la performante 0-100 se ofera 2 valori 5.3 (5) ... si am tras gresit concluzia asta ... in loc sa consider ca .... nu stiu exact ce, poate imi spui tu, pt ca asta e concluzia logica. (iar in ceea ce priveste cutia de la mercedes, stiu ca a fost premiata drept cutia anului, poate ma insel, am auzit de la cineva si nu m-a interesat sa verific informatia, asa ca am presupus ca este mai performanta ca dsg-ul ... inseamna ca am gresit)
In privinta concurentei directe cu aceste masini ... recunosc ca a fost o exprimare defectoasa ... am pornit de la faptul ca rs6-le concureaza cu amg si m, S6 fiind sub, fiind o masina sportiva ... dar nu super sportiva ... si ca ... mai curand ar concura cu varfurile de gama. (si nu din pct de vedere al pretului). S6 e modelul sportiv, dar nu varful cum este m-ul.
Oricum ... as fi curios sa vad cum stau pe circuit cele 3.
SFW is offline   Reply With Quote
Old 21-02-07, 20:26   #110
SiretU

Stage 1
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 13
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

nici nu se pune problema mertzu e superb la lux...doar asta e definitia lui : LUX
SiretU is offline   Reply With Quote
Old 21-02-07, 21:50   #111
tratament

Stage 3
 
tratament's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 139
Wink Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

am cautat intr-o lista de masini pe care puteai sa le cumperi din Romania si cea mai rapida era Mercedesul E 55 AMG cu 0-100...4.7s. Lista e de anul trecut din iulie.
tratament is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 07:36   #112
SiretU

Stage 1
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 13
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

dap ai dreptate ... nici la performante nu e rau dar tot la asta sta cel mai bn
SiretU is offline   Reply With Quote
Old 22-02-07, 23:25   #113
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

mie nu mi se pare un v8 amarat un motor de 5000 sau de 5300 fata de un 4,2 care e intr-adevar un v8 amarat...parerea mea e ca audi este cu putin peste bmw si cu putin sub sau poate la acelasi nivel cu mercedes-ul oricum quarter mile-ul mi se pare irelevant...masinile astea au cutie automata totusi...poti aprecia o masina ca asta din 2 puncte de vedere daca te referi la cum merge, daca simti ca ai un motor ca ala sub capota, si daca mai ai cat de cat placerea de a zice asta e o masina care trebuie condusa, nu care te conduce...cum e in cazul mercedes si bmw, oricum eu nu cred ca sunt multi care au postat pe aici si au condus macar una dintre masinile astea, asa ca parerile sunt un pic cam subiective...conduci si dupa vorbesti
__________________
the cars i've owned: audi a4 1.8i, audi a4 2.5 tdi quattro, bmw 316i e46, bmw 323ci e46, bmw 725 tds, fiat brava 1.8 16v, mitsubishi 3000gt mk1, mitsubishi 3000gt mk3, nissan 200sx s14a, opel vectra 2.2dti, peugeot 205 1.3i, peugeot 406 coupe 3.0, peugeot 607 3.0 v6, volvo s60t5 2.3t, clio sport...still here:kia pro ceed, infiniti fx35, bora VR6 4M, audi a3
vladdaman is offline   Reply With Quote
Old 26-02-07, 21:00   #114
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

De cand pana cand BMW e sub Audi? Atata de usor e sa arunci vorbe in vant.

"BMW stim cu totii ca e o firma de rahat, intrebarea e daca Audi e deasupra sau putin sub Ferrari" - exact asa se vorbeste pe 4tuning si in Romania in general.

Scuza-ma, dar trebuie sa iti dau un exemplu:
Audi A6C6 3.2 FSI/ benzina : 255cp - 40.146 euro
BMW 530i 3.0/benzina : 272 - 39.920 euro

Daca e sa vorbim de "cei care le-au condus", reviewurile care le-am citit au spus ca handlingul e mai bun la bmw si comfortul mai mare, consumul mai mic si computer de bord mai bun. Singurele plusuri fiind pe partea de interior, la care s-a spus ca Audi are un bord mai estetic, ma indoiesc ca la fel de functional dar fie.

Deci la pret mai mic si motor mai mic, BMW ofera o masina cu 17 cai mai puternica, cu un handling mai bun, consum mai mic si totusi tu vii si zici ca Audi A6 e deasupra BMWului seria 5.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 26-02-07, 21:45   #115
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

tu mai ai ceva pana o sa iti iei permisul, daca o sa ai ocazia sa mergi cu una dintre masinile astea atunci vei putea spune, intradevar e cum zic cartile, dar atata timp cat tu ma iei pe mine cu cat mai mult are bmw din nfs la manevrabilitate si chestii nu prea cred ca esti in postura sa vorbesti, asa ca te rog frumos mai bine taci si intereseaza-te nu in carti la oameni care chiar au condus asa ceva, si in plus era vorba de motoarele alea postate mai sus, dintre care audi mi se pare cel mai reusit asa ca, ciocul mic si joc de glezne eu am condus a6 cu motorul asta si bmw dar nu cu motorul de 5000, in mercedes am mers si intr-adevar era amg care mi s-a parut fenomenal...dar dintre bmw si audi crede-ma ca audi e mai masina decat bmw, bmw fiind asfixiat de sisteme de control al tractiunii fara de care ar face ca un corvette la plecare... si daca vrei sa o dai pe alte motoare audi din motorul de 1,8 a scos din fabrica 225 cp, bmw cat??? aaa jumatate, sau poate ma insel...
vladdaman is offline   Reply With Quote
Old 26-02-07, 22:02   #116
Bemelo
VW Driver

Stage 5
 
Bemelo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of:
[VW]
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

@vladdaman: nu e asa relevanta puterea litrica (mai ales ca e vb de turbo in leg cu cei 225 de cai ceea ce bmw nu avea)... Un litraj mare iti ofera cuplu si o senzatie care un motor mic oricati cai ar avea nu ti-o poate oferi.. si asta de la un posesor de masina cu motor de litraj mic . A inceput totul sa se masoare in putere litrica.. Incotro se indreapta lumea? )

@gabibyte: ''De cand pana cand BMW e sub Audi?" De foarte mult timp... si da Audi totusi e un pic sub Ferrari (dar il are pe lambo pt asta).. Acum vb serios.. sunt masini f apropiate din toate punctele de vedere. Depinde ce preferi? tractiune spate sau quattro ? Calitate un pic mai ridicata sau putere mai multa ? Eu zic ca e f greu sa compari aceste masini , fiecare are puncte pozitive si negative.. Eu doar am ceva cu fanaticii BMW nu cu marca in sine.
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli.

Last edited by Bemelo; 26-02-07 at 22:04.
Bemelo is offline   Reply With Quote
Old 26-02-07, 22:16   #117
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

Ok deci spune-mi si mie clar daca ai condus urmatoarele masini :
BMW 530i Dynamic Drive + Active steering
Audi A6 3.2 FSI cu Sport suspension
NU compari un 530i cu Dynamic Drive cu un A6 standard si nici viceversa.

Daca nu le-ai condus nu are rost sa imi rerprosezi nimic, ca nu ai cu ce argumente sa vii.
Acuma eu pun pariu ca vei zice ca fix pe astea 2 modele cu suspensii sport le-ai condus numai ca sa te aflii in treaba, pentru ca stiu cum is multi.

Quote:
Originally Posted by vladdaman
bmw fiind asfixiat de sisteme de control al tractiunii fara de care ar face ca un corvette la plecare"
- da stiu, trebe o droaie de sisteme ca sa o faca subviratoare fata de audi care din natura ei tinde sa mearga tot drept pe panta de sarituri la trambulina. Habar n-ai despre Quattro, habar n-ai despre DSC, da nu-i nimic ca ai permis si poti comenta cat incape.
Sa nu comentezi despre Corvette, ca e chiar o masina reusita.

Quote:
Originally Posted by vladdaman
si daca vrei sa o dai pe alte motoare audi din motorul de 1,8 a scos din fabrica 225 cp, bmw cat??? aaa jumatate, sau poate ma insel...
Fiecare producator scoate cat vrea, nu e o chestie de experienta, stai tu linistit. Japonezii au ales sa faca motoare mici cu putere mare, americanii mari cu putere mai mica(nu neaparat mica, sa nu intelegi gresit), iar europenii cand cum. Aici e vorba de "la pret similar, care ofera mai mult?". Fii tu sigur ca nu se baga BMW pe piata de neaccizate(decat cu 318 si 11, prefera sa faca motoare serioase.

Nu te arunca asa in afirmatii pentru ca nici eu nu sunt coptilu care joaca nfs si citeste Top Gear. Si nu imi da PM ca nu acolo se tin discutiile.

Last edited by GabiByte; 26-02-07 at 22:19.
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 26-02-07, 22:18   #118
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

Quote:
Originally Posted by bemelo
Acum vb serios.. sunt masini f apropiate din toate punctele de vedere. Depinde ce preferi? tractiune spate sau quattro ? Calitate un pic mai ridicata sau putere mai multa ? Eu zic ca e f greu sa compari aceste masini , fiecare are puncte pozitive si negative.. Eu doar am ceva cu fanaticii BMW nu cu marca in sine.
Mi se pare foarte corect sa zici asa, pentru ca PARERILE sunt impartite. Dar sa zici ca BMW e deasupra, e o afirmatie care trebuie sustinuta cu niste argumente grele, daca nu financiare atunci tehnice si multe.
GabiByte is offline   Reply With Quote
Old 26-02-07, 22:31   #119
Bemelo
VW Driver

Stage 5
 
Bemelo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 621
Member of:
[VW]
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

Quote:
Originally Posted by GabiByte View Post
Ok deci spune-mi si mie clar daca ai condus urmatoarele masini :
BMW 530i Dynamic Drive + Active steering
Audi A6 3.2 FSI cu Sport suspension
NU compari un 530i cu Dynamic Drive cu un A6 standard si nici viceversa.

Daca nu le-ai condus nu are rost sa imi rerprosezi nimic, ca nu ai cu ce argumente sa vii.
Acuma eu pun pariu ca vei zice ca fix pe astea 2 modele cu suspensii sport le-ai condus numai ca sa te aflii in treaba, pentru ca stiu cum is multi.
O sa te rog sa nu mai arunci cu vb aiurea. Nu ma cunosti , nu sti ce masini am condus deci nu mai presupune ca zic lucruri doar ca sa ma aflu in treaba.Nu cred ca am facut asta niciodata.Ai inteles? Daca erai un pic mai perspicace ai fi obs ca facusem o gluma acolo. Ti-ai fi dat seama din comparatia cu Ferrari ca era o gluma... Tocmai ce am zis ca masinile nu pot fi comparate. and 4 tha record .. am in familie un A6 3.0 TDi cel cu motorul revizuit care il conduc destul de des.. si am mers si cu 530 D al unui prieten.. si.. amandoua sunt masini superbe doar ca mie mi-a placut mai mult Audi. Nu inseamna ca este peste BMW dtpdv sau cine stie ce...Ah si vezi ca la o masina de genu asta nu conteaza numai ce timp a scos pe circuit.
Bemelo is offline   Reply With Quote
Old 26-02-07, 22:41   #120
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: Seria 5 vs. A6 vs. E-Klasse

poti vorbi pana maine mai baiete pe tema asta, am condus noul a6 4,2 quattro, si am fost proprietar de masina quattro un audi a4 2,5 tdi quattro, deci stiu si eu ce inseamna quattro, bmw am condus 540 si sincer nu am avut aceeasi placere la condus, incepand cu faza ca fara control al tractiunii masina pleca prea brutal, ceea ce nu este tocmai o calitate pentru clasa lux a autoturismelor, ca sa nu vorbim de interior, unde audi este complet superior, exterior nu cred ca mai este nevoie de commentarii pentru ca modelul antecedent de 5-ar mie unu imi place de 100 de ori mai tare, iar la motor trage-ti si tu singur concluziile...
apropo de faptul ca fiecare scoate din motor cat vrea chiar crezi ca bmw care se "mandreau" cu sportivitatea lor nu vor sa scoata din 1,8 macar mai la fel cat scotea audi in 95 din el fara turbo??? asa doar asa o intrebare din partea unui necunoscator, si apropo pentru cultura ta generala americanii nu fac masini cu motoare mari si putere mica, dincontra fac motoare mari cu putere foarte mareeeeee compara un motor european de 5 litrii cu unu american si vezi care are mai multi nm...
in legatura cu japonezele...acolo se schimba total treaba ei nu fac motoare mici cu putere mare ei fac toate motoarele puternice...evident motiv pentru care si eu mi-am luat o japoneza...multa putere putini cmc si se simte altfel viteza intr-o japoneza....sper sa fi reusit sa scriu tot ce nu aveai tu clar in cutiuta...
vladdaman is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -