Quote:
Originally Posted by naka66vio
la gti 30 ai 5 cai in plus o turbina mai mare si o posibilitate de tuning mult mai mare.nu e vb doar de plastic e vb de orice piesa de pe masina de la mocheta la ultimul surubel,e vb de zgomotele din auntru,de felul cum este inghegata masina.parerea mea si nu mio poate schimba nimeni GTI.cei 25 de cai in minus ii poti recupera f usor prin soft si mult altele f simplu pe cand plasticul de pe bord cum ai zis u s restul nu prea mai ai ce sa le faci.amundoua au avantaje si dezavantaje
|
Gti 30 costa mult...mult mai mult decat RS-ul, deci nici nu prea poti compara, poate cu F1.
Degeaba faci chip la GTI...castigi 25-30 cai, tot atata e castigul la RS...tot e in fata cu 25-30 cai...in rest la ambele trebue facute aceasi modificari pentru mai multi cai, numa la lowbudget conteaza cati cai e castigat din chip.
La renault este inca ceva in plus, poti comanda cutie RS, la un pret relativ ok, facut supa specificatiile tale, semiautomatic (un fel de secvential dar mai simplasi ieftina, ai ambreajul, dar numai la pornire trebue) si LDS.
Diferenta cea mai mare, ce multira remarca este suspensia, setarea suspensiei la RS e cel mai bun din segment, fie Clio, fie Megane. Si asta e foarte greu de intrecut, un arc sport sau telescoape mai teri nu pre te ajuta, trebue schimbat geometria suspensiei la celalalte masini ca sa aiba aceasi specificatii favorabile...
Eu asi lua un Megane cu motorul modificat (oricum garantia un ar acoperi ce ai face eu cu ea
) si nu ma refer la chip, impreuna cu cutiea de viteze mentinut mai sus si scaunele sport si frane Brembo de 911...parerea mea ca ar fi cea mai buna varianta...Cam pana la 300 cai nu ai probleme cu internele, numai o racire mai buna trebue facut daca este folosit in exces.