Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 21-04-14, 08:28   #1186
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
glumetzule ..tu chiar compari calitatea dintr un GT3 cu un Nissan ? he he ..ok, tine tu Nissan ul, ma "sacrific" eu cu Porsche le

Cea mai proasta calitate pe care am vazut o intr o masina a fost la un Lexus RX350 (nou nout, drive test oferit de Lexus la lansarea de atunci) unde bagai degetul mic in gap uri.. plus miros de lipici ca in Logan. .dar hey, e un Lexus, trebuie sa fie masina de lux, nu? ca asa zic americanii si astia s referinta la finete/rafinament ..
JDV se referea la fiabilitatea masinii in general, nu la calitate materialelor din interior, iar din punctul asta de vedere Lexus mictioneaza de 2 decenii pe cele 3 branduri de lux nemtesti.


Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
.. in alta ordine de idei, 911 castiga DIN NOU o cursa de anduranta, de data asta nu in America ci in Europa.. http://www.24h-lemans.com/fr/actuali...707_14898.html

Da' cum isi permit astia ma cu motoru' ala pus gresit, asa cum insusi Clarksonul a spus raspicat de atatea ori ..doar e gresit ! nu se poate ! nu e adevarat ! ..e doar un Beetle de a lu' Hitler ! etc, etc etc.. E cea mai proasta solutie ever sa ai motor in spate. contrazice legile fizicii.. doar fraierii din formula 1 mai au distributie pe punti asemanatoare.. si aia s niste handicapati pe care nu i baga nimeni in seama.. cum, franare de exceptie si tractiune de neegalat, ce vrei sa zici cu asta ?
Sa nu confundam competitia cu masina de serie, Peugeot, Citroen si Aston Martin au avut ani de zile si au performante sportive deosebite in motorsport, iar masinile lor comercializate sunt in coada fiabilitatii.


Referitor la Porsche 991, da, are un design superb atat interior cat su exterior, este mult mai comod, are un sasiu mai bun, dar tot nu vad de unde vine cresterea aia de 20-30% a pretului. Referitor la fiabilitate, inca nu pot sa ma pronunt, prietenul meu nu a avut nicio problema pana acum cu ea, dar nici nu a facut foarte multi km.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 21-04-14, 13:44   #1187
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post

Da' cum isi permit astia ma cu motoru' ala pus gresit, asa cum insusi Clarksonul a spus raspicat de atatea ori ..doar e gresit ! nu se poate ! nu e adevarat ! ..e doar un Beetle de a lu' Hitler ! etc, etc etc.. E cea mai proasta solutie ever sa ai motor in spate. contrazice legile fizicii.. doar fraierii din formula 1 mai au distributie pe punti asemanatoare.. si aia s niste handicapati pe care nu i baga nimeni in seama.. cum, franare de exceptie si tractiune de neegalat, ce vrei sa zici cu asta ?
Degeaba te uiti la Top Gear daca nu intelegi glumele si sarcasmul lui Clarkson...
Ca din cate stiam eu, acel Ford GT pe care l-a cumparat...nu avea motorul in fata
JDV is offline   Reply With Quote
Old 21-04-14, 16:22   #1188
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Cred ca tu nu stii sa faci diferenta intre sarcasmul lui Clarkson si seriozitatea lui.

Nu doar Clarkson a spus ca motorul montat pe puntea spate e o solutie foarte proasta pentru o masina. Lucrul asta il stia si Ferdinand Porsche, dar tocmai pentru ca i-a fost spus ca ce face el e prost l-a ambitionat sa transforme o idee proasta intr-un lucru bun. Foarte bun.

Si Ford GT are motor central, nu spate
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 21-04-14, 16:35   #1189
YouLost20

Stage 3
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 153
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@GTR

Nu stiu de Aston Martin, dar Peugeot este pe la mijlocul clasamentului, cu o tendinta inspre partea superioara, iar Citroen tot pe la mijloc, dar cu tendinta inspre partea inferioara.

Cand ai spus coada fiabilitatii, cred ca te refereai la BMW,Audi si Porsche. Cred ca daca luati la rand toate modele comercializate de ei, toate sunt pe POOR =))

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/8

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/266
YouLost20 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-14, 21:21   #1190
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Clarkson spune ca montarea motorului in spate, distruge distributia greutatii. Porsche a reusit sa treaca peste acest impediment cu biro, si a creat probabil cea mai populara masina sport din lume. In toate review-urile sale, chiar daca facea "haz de necaz" a laudat masinile cu fiecare ocazie.
Ca ii zice mereu "beetle" e adevarat....normal...masina nu si-a schimbat forma din 1900 toamna, doar un fan inrait ar putea sa nu faca glume pe seama acestui aspect.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 09:20   #1191
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Clarkson spune ca montarea motorului in spate, distruge distributia greutatii. Porsche a reusit sa treaca peste acest impediment cu biro, si a creat probabil cea mai populara masina sport din lume. In toate review-urile sale, chiar daca facea "haz de necaz" a laudat masinile cu fiecare ocazie.
Ca ii zice mereu "beetle" e adevarat....normal...masina nu si-a schimbat forma din 1900 toamna, doar un fan inrait ar putea sa nu faca glume pe seama acestui aspect.
Porscne a reusit deloc sa treaca peste impedimentul repartitiei greutatii punti, a reusit sa-l mai diminueze. De fapt acesta este motivul pentru care se chinuie cu GT-R-ul, altfel fiind bine avantajat de raportul CP/Kg.

Da, trebuie sa recunoastem ca a scos totusi foarte mult din repartitia asta proasta (~57/43), pastrand si designul frumos.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 09:31   #1192
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

458 italia are 58-42. Tot prost, nu?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 13:33   #1193
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
458 italia are 58-42. Tot prost, nu?
Tinand conte de asta, da, tot prost!

http://fastestlaps.com/comparisons/n...58_italia.html

Nissan GT-R (Mk 3) - Power to Weight ratio 312 bhp/tonne

Ferrari 458 Italia - Power to Weight ratio 378 bhp/tonne
GTR is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 13:53   #1194
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Dar stii ca Ferrari asa au vrut sa il faca, nu?
"Pentru placerea condusului", nu doar pentru performanta pura.

La Porsche sa zicem ca nu prea au ce sa ii faca pt ca e motorul pe spate, dar la 458 e central.
Nu am auzit pe nimeni plangandu-se ca se conduce naspa 458`ul.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 14:26   #1195
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Dar stii ca Ferrari asa au vrut sa il faca, nu?
"Pentru placerea condusului", nu doar pentru performanta pura.
au zis ei asta?
JDV is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 14:39   #1196
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
au zis ei asta?
Trebuie sa zica ei asta?

Quote:
The rearward weight bias preferred by sports and racing cars results from handling effects during the transition from straight-ahead to cornering. During corner entry the front tires, in addition to generating part of the lateral force required to accelerate the car's center of mass into the turn, also generate a torque about the car's vertical axis that starts the car rotating into the turn. However, the lateral force being generated by the rear tires is acting in the opposite torsional sense, trying to rotate the car out of the turn. For this reason, a car with "50/50" weight distribution will understeer on initial corner entry. To avoid this problem, sports and racing cars often have a more rearward weight distribution. In the case of pure racing cars, this is typically between "40/60" and "35/65".[citation needed] This gives the front tires an advantage in overcoming the car's moment of inertia (yaw angular inertia), thus reducing corner-entry understeer.

Using wheels and tires of different sizes (proportional to the weight carried by each end) is a lever automakers can use to fine tune the resulting over/understeer characteristics.
Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_handling
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 16:03   #1197
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Trebuie sa zica ei asta?



Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_handling
Important e cine o scrie, personal nu cred o iota din ce spun astia aici.

Eu am vazut o emisiune profesional facuta in care spuneau foarte clar ca, calculele de stabilitate se fac dupa greutate, repartitia greutatii pe punti, centrul de greutate al masinii, latimea pneurilor si fortele aerodinamice.

La un monopost este obligatoriu sa fie greutatea mai mare pe spate decat pe fata, pentru ca se folosesc foarte mult de forma masinii si fortele aerodinamice mult mai mari si foarte diferit repartizate pe punti, dar pentru masinile de strada nu este valabil.

La o masina de strada explicau ca pneurile nu pot sa compenseze perfect diferenta raportului de greutate pe punti pentru ca fortele aerodinamice difera foarte mult in functie de viteza si atunci poate aparea usor un dezechilibru in comportamentul masinii.

BMW are o gramada de modele cu raport ~50/50 si NU sunt subviratoare si mai sunt si al naibi de fun!

Pe de alta parte raman la intrebarea, de ce GT-R se bate cot la cot cu 911 Turbo si Ferrari 458, cand raportul de putere/greutate este MULT superior in favoarea celo 2 !?

Putem spune ca Ferrari 458 nu are 4x4, dar nici LFA nu are 4x4, iar Porsche 991 nu mai are dezavantajul sistemului 4x4, fiind cel putin la fel de bun cu cel al GTR-ului!

Deci de unde pierderea de timp pe circuit stiind foarte bine ce amandoua sunt mai usoare, au centrul de greutate mai jos si sunt mai rapide in linie dreapta dect GT-R-ul!?

Last edited by GTR; 22-04-14 at 16:06.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 16:29   #1198
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Explica si asta:
http://fastestlaps.com/comparisons/p...mw_m3_e92.html
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 17:54   #1199
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Trebuie sa zica ei asta?


Pai si daca au vrut sa o faca 50-50, insa nu le-a reusit?
Este si asta o posibilitate.
Aici latram degeaba ca maidanezu la masina sau venim cu niste date oficiale, date direct de producator?
JDV is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 18:11   #1200
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Este foarte simplu, suspensie si centru de greutate, ceea ce nu prea este cazul in comparatia anterioara, suspensia fiind pe acolo si centrul de greutate fiind in favoarea celor 2, 458 si 911!

Iar aici diferenta este oricum mult mai mica, 15 CP/tona.

GT-R vs 458 - diferenta de 66 CP/tona.
GT-R vs 991 Turbo S - diferenta de 32 CP/tona.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -