Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 30-01-16, 12:26   #1726
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Asta Sigur nu e nici pt carcotasi, nici pt cei care nu stiu sa conduca : http://www.topspeed.com/cars/nissan/...-ar172352.html 2.5k hp
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 09-02-16, 19:28   #1727
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-02-16, 09:30   #1728
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

shadowro is offline   Reply With Quote
Old 17-02-16, 05:08   #1729
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Haters gonna hate! esti singurul care se excita la ce scrie, aici toti iti stim parerea unidirectionala. Grow up up up! Mai bine iti desenezi terapeutic pe tavan cat de multi urasti Nissan, ca asa o sa refulezi mai putin in spatiul electronic. O zi buna, sau o zi, mai buna!
Ma dezamagesti Unilord.. cred ca tu trebuie sa mai cresti.. sau macar sa mai citesti ce am postat cateva pagini mai in urma, cand faceam misto de Audi si BMW cu masinile lor care merg singure pe circuit sau fac drifturi fara pilot..
Inca odata, eu sunt impotriva celor care vor sa ne ia placerea condusului, aici pe primul loc sunt masinile autonome genul Google/Apple, vine tare din urma Tesla cu mixerele lor de bucatarie "de lux" si pe locul 3 Nissan care te face pilot cand tu esti prastie si nu poti tine un Logan iarna pe drum.. si toata gloata cu masini mai destepte decat are nevoie un sofer adevarat, indiferent de nume. Porsche, Lambo si Ferrari si oricine altcineva inclusi daca se apuca de asa ceva ..fara discriminare.
Slava Domnului unii mai cred in proprrile valori si in istoria aia de care rad multi:
http://www.bbc.com/news/technology-35472197 ; sa speram ca o sa i tina, sa reziste cat mai mult presiunii gloatei care vrea masini "eco" si autonome ca sa poata da Like la ultimul video cu pisici de pe net in drum spre munca.
Parca asta era forum de entuziasti auto, nu ? Din fericire masinile vechi sunt tot mai ieftine cu ceva exceptii, si dau mai mult inapoi decat astea noi si "mai repede" ..
hai noroc !
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 17-02-16, 14:01   #1730
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Ma dezamagesti Unilord.. cred ca tu trebuie sa mai cresti.. sau macar sa mai citesti ce am postat cateva pagini mai in urma, cand faceam misto de Audi si BMW cu masinile lor care merg singure pe circuit sau fac drifturi fara pilot..
Inca odata, eu sunt impotriva celor care vor sa ne ia placerea condusului, aici pe primul loc sunt masinile autonome genul Google/Apple, vine tare din urma Tesla cu mixerele lor de bucatarie "de lux" si pe locul 3 Nissan care te face pilot cand tu esti prastie si nu poti tine un Logan iarna pe drum.. si toata gloata cu masini mai destepte decat are nevoie un sofer adevarat, indiferent de nume. Porsche, Lambo si Ferrari si oricine altcineva inclusi daca se apuca de asa ceva ..fara discriminare.
Slava Domnului unii mai cred in proprrile valori si in istoria aia de care rad multi:
http://www.bbc.com/news/technology-35472197 ; sa speram ca o sa i tina, sa reziste cat mai mult presiunii gloatei care vrea masini "eco" si autonome ca sa poata da Like la ultimul video cu pisici de pe net in drum spre munca.
Parca asta era forum de entuziasti auto, nu ? Din fericire masinile vechi sunt tot mai ieftine cu ceva exceptii, si dau mai mult inapoi decat astea noi si "mai repede" ..
hai noroc !
Tot clevetesti la GT-R dar nu ai spune vreodata ceva si despre computerul 918 de la Porsche. Unde e placerea condusului la varful de gama de la Porsche? Ca e super asistata si computerizata masina aia cat toate GT-R-urile la un loc, de ce nu te impotrivesti si in cazul asta? Esti un mare ipocrit si un mare formator de opinii care nu tine cont decat de propriile preferinte.

Last edited by UNLORD; 17-02-16 at 14:04.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 21-02-16, 07:16   #1731
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Tot clevetesti la GT-R dar nu ai spune vreodata ceva si despre computerul 918 de la Porsche. Unde e placerea condusului la varful de gama de la Porsche? Ca e super asistata si computerizata masina aia cat toate GT-R-urile la un loc, de ce nu te impotrivesti si in cazul asta? Esti un mare ipocrit si un mare formator de opinii care nu tine cont decat de propriile preferinte.
lol, ultima data cand am verificat asta era forumul GT-R vs .. daca te surprinde ca unele persoane isi dau cu parerea, negativa uneori, despre GT-R.. well, mai citeste ce inseamna un versus..

Tu confuzi, sau te faci ca le confunzi, tehnologia care inlocuieste soferul cu tehnologia care imbunatateste performanta.. eu nu am nimic cu injectia directa, turbine cu geometrie variabila, pachete aero active, cu anvelope de ultima generatie cu compound super sticky, cu suspensie avansata si reglabila cu dualitate street - track, etc.. eu am probleme cu faptul ca "masinile" o sa vina fara volan in curand ..
Cat despre 918, ca tot iti place sa te iei de Porsche (he he.. te racaie ?) marele miracol si marea realizare computerizata e ca au reusit sa faca cel mai complex tren de rulare din lume sa functioneze liniar, sa se simta ca un supercar clasic, cu toate motoarele si sistemele hibride, franare cu recuperare de energie, directie pe 4 roti etc. Intelegi? Adica s au straduit sa pastreze cat mai bine spiritul si feelingul unei masini normale, care iti poate da bucuria de a conduce, performanta imensa, usurinta in folosirea zilnica si sa fie si Eco /green in acelasi timp. Chiar ceva greu de realizat simultan daca ma intrebi pe mine. Cum am mai spus de atatea ori aici, sa faci un cotet sa mearga repede poate orice "tuner" de la coltul strazii, sa faci o masina completa, performanta, eco,fiabila, cu desing fain si fara sa i tai soferului placerea condusului.. e o arta. 918 nu este urmasul Carrerei GT, este urmasul direct al 959 ului. Alta abordare. Si btw, eu prefer GT ul 918 ului. Chiar daca Carerra GT e mai lenta si mai greu de condus. si consuma mai mult, Si e mai putin valoroasa, etc. Pentru ca imi da mai mult feeling, am avut norocul sa experimentez live cu amandoua, chiar daca doar ca pasager si daca castig maine la loterie Carerra GT scrie pe mine..
Ma doare fix in fund daca formez sau nu opinii, daca cineva apreciaza recomandarile mele sincere pentru placerea condusului bine, daca nu la fel de bine o sa dorm la noapte. Mi ar place insa sa se bucure si altii de adevarata placere a condusului, si nu de pozat pe Magheru. Condu pentru tine, nu ca sa i impresionezi pe altii, nu? Sau poate sunt eu old school ..

hai noroc,
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 23-02-16, 08:54   #1732
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

R8 de la motortrend


http://www.motortrend.com/news/2017-...t-test-review/
specialist is offline   Reply With Quote
Old 23-02-16, 12:18   #1733
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
lol, ultima data cand am verificat asta era forumul GT-R vs .. daca te surprinde ca unele persoane isi dau cu parerea, negativa uneori, despre GT-R.. well, mai citeste ce inseamna un versus..

Tu confuzi, sau te faci ca le confunzi, tehnologia care inlocuieste soferul cu tehnologia care imbunatateste performanta.. eu nu am nimic cu injectia directa, turbine cu geometrie variabila, pachete aero active, cu anvelope de ultima generatie cu compound super sticky, cu suspensie avansata si reglabila cu dualitate street - track, etc.. eu am probleme cu faptul ca "masinile" o sa vina fara volan in curand ..
Cat despre 918, ca tot iti place sa te iei de Porsche (he he.. te racaie ?) marele miracol si marea realizare computerizata e ca au reusit sa faca cel mai complex tren de rulare din lume sa functioneze liniar, sa se simta ca un supercar clasic, cu toate motoarele si sistemele hibride, franare cu recuperare de energie, directie pe 4 roti etc. Intelegi? Adica s au straduit sa pastreze cat mai bine spiritul si feelingul unei masini normale, care iti poate da bucuria de a conduce, performanta imensa, usurinta in folosirea zilnica si sa fie si Eco /green in acelasi timp. Chiar ceva greu de realizat simultan daca ma intrebi pe mine. Cum am mai spus de atatea ori aici, sa faci un cotet sa mearga repede poate orice "tuner" de la coltul strazii, sa faci o masina completa, performanta, eco,fiabila, cu desing fain si fara sa i tai soferului placerea condusului.. e o arta. 918 nu este urmasul Carrerei GT, este urmasul direct al 959 ului. Alta abordare. Si btw, eu prefer GT ul 918 ului. Chiar daca Carerra GT e mai lenta si mai greu de condus. si consuma mai mult, Si e mai putin valoroasa, etc. Pentru ca imi da mai mult feeling, am avut norocul sa experimentez live cu amandoua, chiar daca doar ca pasager si daca castig maine la loterie Carerra GT scrie pe mine..
Ma doare fix in fund daca formez sau nu opinii, daca cineva apreciaza recomandarile mele sincere pentru placerea condusului bine, daca nu la fel de bine o sa dorm la noapte. Mi ar place insa sa se bucure si altii de adevarata placere a condusului, si nu de pozat pe Magheru. Condu pentru tine, nu ca sa i impresionezi pe altii, nu? Sau poate sunt eu old school ..

hai noroc,

Daca vrei intr-adevar sa simti placerea condusului iti iei o masina clasica. Gtr e o masina ieftina pentru ce stie sa faca daca o compari cu rivalii ei si oricat de fanboy ai fi, nu ai cum sa zici ca nu e asa.

Auzi la el,e old school )
giubau_v8 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-16, 18:37   #1734
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Huracan X - 2200 hp

shadowro is offline   Reply With Quote
Old 26-02-16, 19:45   #1735
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
lol, ultima data cand am verificat asta era forumul GT-R vs .. daca te surprinde ca unele persoane isi dau cu parerea, negativa uneori, despre GT-R.. well, mai citeste ce inseamna un versus..

Tu confuzi, sau te faci ca le confunzi, tehnologia care inlocuieste soferul cu tehnologia care imbunatateste performanta.. eu nu am nimic cu injectia directa, turbine cu geometrie variabila, pachete aero active, cu anvelope de ultima generatie cu compound super sticky, cu suspensie avansata si reglabila cu dualitate street - track, etc.. eu am probleme cu faptul ca "masinile" o sa vina fara volan in curand ..
Cat despre 918, ca tot iti place sa te iei de Porsche (he he.. te racaie ?) marele miracol si marea realizare computerizata e ca au reusit sa faca cel mai complex tren de rulare din lume sa functioneze liniar, sa se simta ca un supercar clasic, cu toate motoarele si sistemele hibride, franare cu recuperare de energie, directie pe 4 roti etc. Intelegi? Adica s au straduit sa pastreze cat mai bine spiritul si feelingul unei masini normale, care iti poate da bucuria de a conduce, performanta imensa, usurinta in folosirea zilnica si sa fie si Eco /green in acelasi timp. Chiar ceva greu de realizat simultan daca ma intrebi pe mine. Cum am mai spus de atatea ori aici, sa faci un cotet sa mearga repede poate orice "tuner" de la coltul strazii, sa faci o masina completa, performanta, eco,fiabila, cu desing fain si fara sa i tai soferului placerea condusului.. e o arta. 918 nu este urmasul Carrerei GT, este urmasul direct al 959 ului. Alta abordare. Si btw, eu prefer GT ul 918 ului. Chiar daca Carerra GT e mai lenta si mai greu de condus. si consuma mai mult, Si e mai putin valoroasa, etc. Pentru ca imi da mai mult feeling, am avut norocul sa experimentez live cu amandoua, chiar daca doar ca pasager si daca castig maine la loterie Carerra GT scrie pe mine..
Ma doare fix in fund daca formez sau nu opinii, daca cineva apreciaza recomandarile mele sincere pentru placerea condusului bine, daca nu la fel de bine o sa dorm la noapte. Mi ar place insa sa se bucure si altii de adevarata placere a condusului, si nu de pozat pe Magheru. Condu pentru tine, nu ca sa i impresionezi pe altii, nu? Sau poate sunt eu old school ..

hai noroc,
Salut! Ai scris frumos de 918, ai dreptate de tehnologia rafinata si craftmanship si etc, chiar nu ma racaie Porsche, cum dracu sa nu imi placa Porsche, sa zica cineva de pe treadul asta ca nu ii place Porsche, eu zic ca nu se baga nimeni ... daca eram milionar poate aveam si eu alte viziuni, dar nu sunt si cred ca la 96K cat dai in 2016 pe un GT-R cred ca e best deal daca vrei ceva f. performant pt banii aia. Eu am fost recent cu un GT-R stock si pot sa spun ca mi-a placut mult si nu am simtit absolut deloc acea tehnologie care iti inlocuieste soferul. Sunt mai simplutz, nu am pretentii de mare pilot. Si poate sunt multi asa. Poate ca sunt unii care vor awd la masina. Poate vrei sa te dai pe Nurburgring si ti-e frica de un rwd/fwd sau esti mai noob etc. La capitolul fun factor normal ca nu ajunge la nivelul unui Corvette Z06 sau Mustang GT350R dar nici nu te faci de cacao complet cum sustii tu. Nici eu nu mi-as lua o masina awd daca as avea 96K, pt ca nu sunt ahtiat dupa performanta, grip, liniute, mers la limita etc. si m-as multumii cu ceva mai putin performant dar pot sa spun ca la fel de bine l-am inteles si pe proprietarul GT-R-ului. La fel poti se extrapolezi la 918, cu care oricat de old-school o dai, e departe de P1 & Laferrari. Sa nu mai spun ca un Radical RXC Turbo 500, ii papa pe toti 3 pe circuit si e la un sfert din pretul Porscheului. Dar da, 918 este o minune tehnologica, nu am ce sa comentez, iar eu cum nu sunt cel mai impatimit pilot old-school de pe pamant, as prefera-o celor 3. Oink.

Last edited by UNLORD; 26-02-16 at 19:55.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 29-02-16, 18:38   #1736
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Tartorul Chiron (Video):
http://www.motortrend.com/news/2017-...t-look-review/
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-03-16, 23:07   #1737
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 14-03-16, 03:25   #1738
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by DanSGH View Post
Perfect. Antidotul la masinile care te conduc pe tine. Si ca bonus, pentru ca nu arata mai special decat 911 cu pret la jumate si e manuala o sa fim scutiti de poseri de 65 de ani si juniori imbogatiti peste noapte care vor sa etapeze. Uite aici si un pic de miscare
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 14-03-16, 03:47   #1739
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Salut! ... as prefera-o celor 3. Oink.
OK, cum am zis de multe ori, fiecare e liber sa aleaga ce i place, daca o anume masina te face fericit .. e bine, aia e. Pot doar sa recomand sa incerci cat ami mult, ca sofer, si pe un drum cat mai adecvat, chiar si fara sa ramai fara carnet se pot incerca senzatii super, fara un supercar si fara circuit. Si asta imi aduce aminte de faza cu "slow car fast" adica de multe ori e mai fun sa te dai cu o masina mai lenta dar sa tragi de ea decat o supermasina pe un drum care te obliga sa folosesti 10 % din performante. Nu inseamana ca un GT3 RS nu si are locul in lume, sau un P1, sau un Radical sau Caparo. Dar limitele masinilor astea sunt asa de mari incat doar pe un circuit vei putea sa le atingi limitele si sa traiesti senzatii tari, pe strada esti limitat la cateva secunde de acceleratie la trei sferturi de pedala si cam atat, poate niste franari mai violente si rampe de autostrada luate la 3 X viteza normala. Eu am avut parte de niste zile de milioane cu Miata aia de la Eurocars acum ceva ani, am traversat muntii nord sus de 6 ori in 2 zile si am niste amintiri super. Daca as gasi ceva la un pret decent poate as lua ceva mai sus un pic, dar nu prea ma vad dand 500 EUR /zi pentru un 430 pe care nu prea ai unde sa l duci la maxim pe strada decat daca esti cu capul.. Sunt multe optiuni bune, un Evo, un STi, un Toyobaru, Miata mai sus mentionata, un MiniCooper Works, GTI uri, Megane Sport, Leon Cupra, masini care ,mai ales second hand sunt accesibile.
La vara ma gasiti prin munti intr un hot hatch !

hai noroc si la cat mai multe masini generatoare de zambete.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 18-03-16, 21:07   #1740
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -