VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
17-12-09, 00:46
|
#31
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Quote:
Originally Posted by Herbas
Bogdan probabil cauciucurile de zapada testate pe pajero sunt unele de off-road si de aici performantele mai bune la franare. Oricum distanta standard de franare la un pajero 100-0
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 50,2m
Mitsubishi Pajero 3500 V6 44,3m
|
La 330 cat si la Passat sunt sub 40m, de aceea mi se pare ciudat. Anaconda sitem-ul 4x4 nu are nici o legatura cu franarea, chiar dimpotriva, fiind mai grea, se opreste mai greu ca si un RWD/FWD.
Ontopic, chiar conteaza anvelopele de iarna, de multe ori reprezinta aceea siguranta care te salveaza din situatii neprevazute.
__________________
|
|
|
17-12-09, 01:04
|
#32
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 78
Member of: [VW]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Din punctul meu de vedere ... lasand cauciucul deoparte nu avem cultura (toti sunt zmei in tara asta) .
On Topic toate testele metionate mai sus au fost facute pe zapada nu ? sa incerce si pe poleiu de acu 2 zile din bucuresti de iti era frica sa treci masina pe langa masina ...
Folosesc niste AllSeason Michelin Energy Saver si o cutie hidramata (imi duce lipsa treapa2 la plecarile de pe loc) in rest sunt multumit de ele
__________________
 Un jenant de 74 kw
|
|
|
17-12-09, 05:53
|
#33
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
AllSeason - Ultima varianta de teapa
|
|
|
17-12-09, 07:23
|
#34
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Vorbeam cu un băiat care-i mare sculă pe la Michellin Romania şi-mi explica o treabă interesantă: deşi se produc şi prin ţări vestice, anvelopele all-season se vând în 90% din cazuri doar în ţari precum România, Bulgaria, R. Moldova, zonele sudice din Grecia etc.
Despre distanţa de frânare pe polei discutată fără a lua în calcul restul comportamentului respectivelor anvelope, precum felul în care reuşeşti să menţii trasa dorită în momentul frânării (sau a apariţiei unei situaţii neprevăzute, nu doar frânare), şi a felului în care te poţi redresa, felului în care te ţin pe şosea după ce ai mers pe zăpadă afânată urmată de zone acoperite cu polei, de exemplu, îl înţeleg doar pe _anaconda_ să discute, că el n-are niciun fel de experienţă practică şi habar n-are cum stau lucrurile acolo afară, departe de tastatură (deşi aici pe versus e expertul absolut, indiferent de subiectul discuţiilor), dar pe voi restul, care aveţi o grămadă de kilometri făcuţi în diverse condiţii şi pe multiple trasee, unii cel puţin, chiar sunt uimit să văd cum vă lăsaţi antrenaţi în discuţii simpliste...
Să-mi fie scuzată mirarea de mai sus, nu vreau să supăr pe nimeni, doar ziceam şi eu...
Last edited by aleks; 17-12-09 at 13:55.
|
|
|
17-12-09, 07:35
|
#35
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
La 330 cat si la Passat sunt sub 40m, de aceea mi se pare ciudat. Anaconda sitem-ul 4x4 nu are nici o legatura cu franarea, chiar dimpotriva, fiind mai grea, se opreste mai greu ca si un RWD/FWD.
Ontopic, chiar conteaza anvelopele de iarna, de multe ori reprezinta aceea siguranta care te salveaza din situatii neprevazute.
|
Greutate mai mare si frane pe masura = distanta mai mica de oprire. Forta de frecare cu solul e mai mare.
Last edited by Lil' D; 17-12-09 at 07:40.
|
|
|
17-12-09, 07:40
|
#36
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 389
Member of: [KIA]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
pai si cu inertia ce facem?
|
|
|
17-12-09, 07:54
|
#37
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Am scris si sistem de franare pe masura, nu doar greutate mai mare.
|
|
|
17-12-09, 13:31
|
#38
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Quote:
Originally Posted by Lil' D
Am scris si sistem de franare pe masura, nu doar greutate mai mare.
|
Dar in nici un caz nu inseamna distanta de oprire mai mica, intodeauna in conditii similare (cauciucuri, sistem de franer, asfalt, entru de greutate, etc.) greutate mai mare inseamna distantra mai mare, este doar fizica aia mecanica din liceu.
|
|
|
17-12-09, 13:42
|
#39
|
Cluj Street Racing Member
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 565
Member of: [Opel] [CSR]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Eu am pe ascona din 88 fara smecherii electronice anvelope de iarna . Strada pe care stau nu e curatata deloc, ca multe alte strazi secundare din cluj. Daca accelerez tare pierde aderenta si in a 3, un motor de 75cai lenesi... Dar cu cauciucuri de vara nu stiu cum as pleca de pe loc.
__________________
I will rest when i am dead.
|
|
|
17-12-09, 14:12
|
#40
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 837
Member of: [Moderators] [Street Gambler] [Suzuki]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
N-ai pleca
|
|
|
17-12-09, 17:43
|
#41
|
Swift Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 557
Member of: [Suzuki]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
...in primul rind,nici pe departe nu e vorba de 2 saptamini de zapada!anul trecut aveam aproape 5 luni setul de iarna pe masina.
exact cum spune CyberCSX(doamne,tre sa admit ca sunt de acord cu el!  ) : 2 seturi,una in garaj si una pe masina.cum coboara sub 7 grade,incep sa urlu sa ma ajute un amic sa desfacem prezoanele si setul de vara se spala si se pune in garaj.
eu,de felul meu sunt radicala.pe vara,merg cu cauciucuri destul de dure si foarte late(205 pe o buburuza).deja pe la 5 grade imi lasa impresia ca umblu cu niste betoane pe roti.pe iarna,ma mut de pe 16 pe 14,de pe 205 pe 165!cauciucul subtire,efectiv "taie" zapada ,iar materialul nici atunci cind sunt -10 grade nu lasa impresia ca e din piatra.
anvelopele "all seasons" nu sunt bune nici vara,nici iarna.sunt ca toate aparatele multifunctionale.oarecum,le poti folosi ,pana ce nu ai nevoie de o functie mai serios.cei care zic,ca sunt bune ,conduc probabil in asa situatii ,incit e totuna pt ei.
__________________
WARNING!!!I have an attitude,and I know how to use it!
|
|
|
17-12-09, 17:46
|
#42
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
da, bună ultima observaţie, şi corectă...
|
|
|
17-12-09, 21:52
|
#43
|
Cluj Street Racing Member
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 565
Member of: [Opel] [CSR]
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Revin cu o patanie... In cluj, in centru, cum intri pe str avram iancu am intrat lejer, ca doar e artera principala si e curatat... Rezultatul e demn de koe drift series... Deci, cum spunea careva, nimic nu te ajuta daca nu conduci preventiv.
|
|
|
17-12-09, 21:59
|
#44
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
vara cauciucuri de vara
iarna cauciucuri de iarna !! ( este diferenta enorma de tractiune )
niciodata cauciucuri all season !!!!!! ( cele mai proaste, nu sunt bune nici vara nici iarna )
|
|
|
18-12-09, 09:16
|
#45
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Anvelope de Vara vs Anvelope de Iarna
Un cauciuc all-season se numeşte astfel fiindcă merge în toate sezoanele la fel de prost
~Nautilus
|
|
|
|
|