VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
03-02-06, 01:08
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Din punctul meu de vedere nu e nevoie sa deschidem un nou topic BMW 130i vs VW Golf R32. E simplu:
-BMW-ul e mai urat;
-BMW-ul are un interior mult mai slab finisat;
-BMW-ul nu mai are acea diferenta impresionanta la motor fata de acest 3.2FSi;
-BMW-ul e ridicol de scump, si toata lumea stie asta;
-BMW-ul e bun doar pe uscat;
-BMW-ul pierde si pe unele circuite din lipsa de eficienta, VW e 4x4;
In final totusi 130i e unul dintre etaloanele clasei din mai multe motive si asta e un adevar.
__________________
Cool
|
|
|
03-02-06, 01:26
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
ca tot am dat-o in off-topic,etalon la ce?Exista Alfa 147 Gta,Audi A3 3.2,Vw R32
|
|
|
03-02-06, 01:33
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
LA Driving FUN .
|
|
|
03-02-06, 01:37
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
Io nu mi-as lua masina sa fac drifturi cu ea pe stefan cel mare asta in cazul in care are esp off
|
|
|
03-02-06, 01:45
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Quote:
In final totusi 130i e unul dintre etaloanele clasei din mai multe motive si asta e un adevar.
|
lowrider are dreptate aici.R32 e mai mult decat restul hot-hatch-ruilor.Iar super-hatch-uri sunt doar cele 3 enumerate...desi Alfa nu e acolo decat ca putere si pret.Deci,cam restransa clasa...
In general eu as prefera masina cu tractiune spate in loc de cea cu tractiune integrala,mai ales ca 4Motion nu e tocmai stralucit...insa si mie R32 mi-a lasat o impresie mai buna ca aspect la interior vazut pe viu.In plus,culmea dar e mai rapid pe circuit in ciuda tractiunii integrale.
|
|
|
03-02-06, 02:01
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Pana una alta o dam iar in polemici si in OFFTOPIC. Desi fan BMW nu mai polemizez, VW R32 imi place enorm.
|
|
|
03-02-06, 06:16
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"sandumrs\"
Din punctul meu de vedere nu e nevoie sa deschidem un nou topic BMW 130i vs VW Golf R32. E simplu:
-BMW-ul e mai urat;
-BMW-ul are un interior mult mai slab finisat;
-BMW-ul nu mai are acea diferenta impresionanta la motor fata de acest 3.2FSi;
-BMW-ul e ridicol de scump, si toata lumea stie asta;
-BMW-ul e bun doar pe uscat;
-BMW-ul pierde si pe unele circuite din lipsa de eficienta, VW e 4x4;
In final totusi 130i e unul dintre etaloanele clasei din mai multe motive si asta e un adevar.
|
Ce spui tu e problema de gust si de stil de condus, chiar daca trage spatele pe ud fenomenal. Motorul de 3000 de la BMW ia de vreo 4 ani locul 1 in clasa lui.
Este o masina echilibrata si f rapida un veritabil GTI de clasa.
Pt alegerea din acest topic prefer R32 desi nu e o masina chiar pe gustul meu insa functioneaza.
|
|
|
03-02-06, 08:23
|
#23
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of: [Crazy Drivers]
|
R32 a fost laudat in nenumarate prin revistele de profil si prin review-uri pe net. GTI, nu chiar. Personal tind tot spre R32, deoarece performantele, designul, finisarea etc vorbesc de la sine.
|
|
|
04-02-06, 02:15
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
Stiu ce inseamna motorul de 3.0, 6 in linie si ce premii castiga de cativa ani buni si mai stiu ca si cutia in 6 trepte manuala care insoceste acest agregat e foarte reusita. Deci ansamblul motor cutie este foarte bine acordat. Dar 130i e urat(parerea mea) si e mai slab finisat ca VW Golf R32.
|
|
|
04-02-06, 15:13
|
#25
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
Referitor la topic : Comparatie nu-si are rostul pt ca R32 e din alta clasa,sau macar are alt target decat GTI.Diferentele sunt clare.
Cat despre 130 vs R32...e problema de gust.Nu am mers cu R32,desi sunt fan ,dar am condus 330 de la bmw si va spun ca e un motor extrem de performant + ca mi se pare ca re si 8 cai in plus fata de R32, si in - tractieune spate ...si apropo astea nu-s masini de incepatori..
__________________
Bmw 525i E39 6cyl in Line Full M Optic
|
|
|
04-02-06, 16:08
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"nikkon_kde\"
,dar am condus 330 de la bmw si va spun ca e un motor extrem de performant + ca mi se pare ca re si 8 cai in plus fata de R32, si in - tractieune spate ...si apropo astea nu-s masini de incepatori..
|
are chiar 15cp in plus si acceleratia mai buna dar tot R32 as lua
|
|
|
04-02-06, 18:23
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
130 nu e pentru un novice.
E o masina de o calitate impresionanta si sigur poate nu e cea mai frumoasa caroserie dar are tractiune spate, iar placerea la condus nu poate fi egalata.
|
|
|
04-02-06, 22:04
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 542
|
R32 mi se pare mai omogen, mai point-to-point car.
|
|
|
05-02-06, 11:16
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,588
Member of: [Xtreme Club Emotion] [Hyundai] [VW] [SKODA]
|
R32 e facut pentru a simtii viteza....e altfel conceputa..exterior..interior...
|
|
|
05-02-06, 13:55
|
#30
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 975
Member of: [Crazy Drivers]
|
R32 este strict o masina de care sa te bucuri la limita. Nu este facuta sa mergi la piatza, sau sa-ti iei copii de la gradinita. GTI poate face asta. Si 130.
|
|
|
|
|