VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
11-02-06, 14:24
|
#46
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
uite aici despre ce vbeam
|
|
|
15-02-06, 17:12
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
daca ar fi sa aleg iar dintre gti si r32..
consum...as alege gti.. consuma si asa un pic cam mult, dar nu cred k se compara cu un v6 insetat desi sunetul unui r32 e mult pre tare
performante...
stabilitate...aici castiga r32 pt ca are 4motion
liniuta ... gti ... pret de remap sa zicem 500 euro + evacuare 1500-2000 + altele... sa zicem 3000... si ai facut gti'ul sa ii zica pa pa lui r32 in linie dreapta.. mai adaugam suspensie,frane... sa fim pretentiosi... inca 4000.... deci cam 7000 fata de 11000 diferenta dintre un gti si r32 ,amandoua stock
design...personal imi place mai mult designul gti decat cel de r32...
ar mai fi altele dar ideea e k as alege gti iar sa zicem cu jumatate din diferenta dintre un gti cu ceva optiuni si un r32 cu aceleasi optiuni...well, gti'ul sta in fata r32'ului
__________________
Mk5 GTI
Speed is nothing without style
|
|
|
16-02-06, 07:46
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
R32 este o masina mult mai bine studiata, pe langa sportivitate ofera si putin lux calitatea lui fiind peste media VW.
Motorul r32 este f pretabil la tuning, cu o evacuare completa, o admisie si un soft domescit sare de 300cp la un cuplu liniar de V6.
Este si velsatila, vara iarna merge bine cu 4-mottion.
Daca vrei kompresor sau turbo se pot monta usor si deppinde de varianta si pruducator sau unde vrei sa duci masina daca schimbi sau nu internele.
R32 e o baza de lucru spectaculoasa.
Golf GTI pentru mine e o mare deceptie, nu cunosc masina din clasa apropiata nu identica atat de lenta in fapt ca si cei 200cp ai lui Golf.
R32
|
|
|
16-02-06, 19:04
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re:
Quote:
Motorul r32 este f pretabil la tuning, cu o evacuare completa, o admisie si un soft domescit sare de 300cp la un cuplu liniar de V6
|
si motorul de pe gti, cu o resoftare,de la Revo sa zicem, o ducem in 270 cai, evacuar de la milttek, inca 20... si la liniuta bate un r32
akum nu luam in calcul faptul ca ar mai trebui schimbate si franele si suspensia
Quote:
Golf GTI pentru mine e o mare deceptie, nu cunosc masina din clasa apropiata nu identica atat de lenta in fapt ca si cei 200cp ai lui Golf
|
nu prea am inteles bine, dar nu e chiar atat de inceata
suta in 7.1 sau 6.8(dsg) pentru o masina de 1400kg zic ca este destul de bine..
daca am scoate de pe un gti toate echipamentele de siguranta, de confort ar slabi mult ...
+ k are motorul anului 2005 la categoria 1.8-2.0 cm3 si a fost votata de mai multe reviste auto,emisiuni auto,incluzand top gear, ca masina anului 2005
|
|
|
16-02-06, 19:11
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SpeedeR\"
Quote:
Motorul r32 este f pretabil la tuning, cu o evacuare completa, o admisie si un soft domescit sare de 300cp la un cuplu liniar de V6
|
si motorul de pe gti, cu o resoftare,de la Revo sa zicem, o ducem in 270 cai, evacuar de la milttek, inca 20... si la liniuta bate un r32
akum nu luam in calcul faptul ca ar mai trebui schimbate si franele si suspensia
Quote:
Golf GTI pentru mine e o mare deceptie, nu cunosc masina din clasa apropiata nu identica atat de lenta in fapt ca si cei 200cp ai lui Golf
|
nu prea am inteles bine, dar nu e chiar atat de inceata
suta in 7.1 sau 6.8(dsg) pentru o masina de 1400kg zic ca este destul de bine..
daca am scoate de pe un gti toate echipamentele de siguranta, de confort ar slabi mult ...
+ k are motorul anului 2005 la categoria 1.8-2.0 cm3 si a fost votata de mai multe reviste auto,emisiuni auto,incluzand top gear, ca masina anului 2005
|
Cacat, tu arunci un tuning in fata lui R32 sau o liniuta e totul?
Tuneaza si un R32 vezi unde te duce.
Ce ai, pai cum sa ... compari un GTI cu un R32 care e alta clasa mult superioara si fabricantul iti spune asta.
Mie nu-mi place cum misca gti nou il suspectez ca e fizic mai lent ca un GTi golf 4 de 180cai, oricum diferenta nu prea este mare.
Nu se justifica cei 200cp, a pus cineva vre unul de curiozitate pe stand?
|
|
|
16-02-06, 20:19
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
da.. cu 10000 ii pui o turbina si gata
am scris mai sus ca un gti modificat il face pe liniuta.. pe circuit e alta poveste
vroiam sa subliniez ca folosind diferenta de pret dintre ele 2 , poti face gtiul sa fie un pic mai bun din anumite puncte de vedere...
cat despre gti 5 si gti 4.. ....
gti as spune la golf 1 si golf 2... 3 si 4 numai gti nu au fost
si am avut ocazia sa prind intro seara un 4 gti.. si iar zic... g1 si g2 au fost gti
eu sunt multumit de ea... am facut cateva masini p care nu ma asteptam sa le fac... dintre ele ar fi megane rs si a3 2.0tfsi quattro... consuma ea cam multicel, dar merge
oricum.. k sa nu ajungem intro continua discutie contradictorie, knd vom avea ocazia t invit la un drive test
|
|
|
16-02-06, 20:22
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of: [Insomnia] [Honda] [SUBARU]
|
sebi sunt curios...unde ai mers tu cu golf 4 1.8T de 180? ca ala e editie limitata...25th Anniversary si eu (si nu numai eu) n-am auzit de/vazut nici unul in ro ... oricum clar nu e mai slab decat orice 1.8T de 180 de cai
gti e masina buna...dar clar r32 isi merita surplusul de bani...e o masina dementiala r32ul nou
|
|
|
16-02-06, 22:12
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"zGb\"
sebi sunt curios...unde ai mers tu cu golf 4 1.8T de 180? ca ala e editie limitata...25th Anniversary si eu (si nu numai eu) n-am auzit de/vazut nici unul in ro ... oricum clar nu e mai slab decat orice 1.8T de 180 de cai
gti e masina buna...dar clar r32 isi merita surplusul de bani...e o masina dementiala r32ul nou
|
Ultima transa, de vw gti 4, au fost toate de 180cp, aniversa de care vorbesti sa nu fie dieselul.
http://www.amag.ch/amag/new_detail.j...&source=global
sunt ceva date aici, interesante iar gti 180 benzina e o masina comuna, poate au existat si aniversare dar aveau ceva in plus la accesorii.
|
|
|
16-02-06, 22:45
|
#55
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
in filmul de mai sus,clarkson a zis ca Golf 4 GTI scoate timp mai prost decat Octavia diesel la 0-100km/h.
pe toata lumea am auzit ca Golf 3 si 4 GTI sunt un esec total fata de celelalte
|
|
|
16-02-06, 22:58
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"george_smiley05\"
in filmul de mai sus,clarkson a zis ca Golf 4 GTI scoate timp mai prost decat Octavia diesel la 0-100km/h.
pe toata lumea am auzit ca Golf 3 si 4 GTI sunt un esec total fata de celelalte
|
3 8v e prost 16v e f bun
|
|
|
17-02-06, 00:28
|
#57
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
4 GTI-ul care e mai slab la acceleratie ca Octavia TDI e cel de 2l/115 CP,care a purtat si el insigna de GTI din motive care imi scapa total.
|
|
|
17-02-06, 06:53
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Race\"
4 GTI-ul care e mai slab la acceleratie ca Octavia TDI e cel de 2l/115 CP,care a purtat si el insigna de GTI din motive care imi scapa total.
|
Cred ca si lor! Probabil look.
|
|
|
17-02-06, 12:53
|
#59
|
Stage 4
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
|
Nu mai comparati masini tunate cu stock...ca iar intram in universul tuningului in care orice masina poate sa fie facuta avion... remapare a gti-ului rahat la tava...STOCK TATA STOCK !!! R32 este o masina dementiala si isi merita fiecare banutz, GTi e frumos si el dar nu se poate compara cu R32...
Cat despre intrebarea R32 sau 130i BMW!! nu se compara nimic cu adrenalina pe care o ai intr-o asemenea masinutza ( cunoscatorii stiu).Nu mai ziceti ca nu a plecat bine de la start R32-ul sau alte chestii...cum a plecat a plecat a pierdut asta e....sa nu reincepem discutia referitor ca motorul BMW-ului are acei caluti FORTA BRUTA, NU este ajutat de TURBO ca VW, stati un pic in anii urmatori o sa incepeti sa vedei BMW turbo din fabrica si poate o sa taceti odata.... definitiv...
__________________
BMW 530d-M\\\ BMW MOTORSPORT DTMPOWER.net...
|
|
|
17-02-06, 13:04
|
#60
|
Stage 3
Join Date: Jan 2005
Posts: 156
|
Pai stai,ca R32 nu are turbina,are un motor V6 3.2 l FSI aspirat,de 250 cp. Si ce legatura are una cu alta?
|
|
|
|
|