VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Ce model preferi?
|
Cadillac CTS-V
|
|
169 |
39.39% |
BMW M5
|
|
260 |
60.61% |
14-05-09, 21:39
|
#46
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of: [Toyota]
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
si pana la urma ce conteaza ca e TURBO sau ASPIRAT daca au aceleasi performante,sa nu se mai chinuie nici cei de la BMW sa scoata din aspirat 500 cp,ca oricum fetele cand le urci in m5 sau cady tot lesina si nu le intereseaza cum sau scos cai din motor
__________________
|
|
|
14-05-09, 21:39
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Daca ai intreba un inginer de F1 ti-ar spune clar ca motorul de pe Cadillac e tehnologic egal cu 0 barat iar motorul M5 asemanator cu unul F1 adica o bijuterie! aici deja nu mai conteaza confortul sau cum arata la ce motor are M5 !
__________________
"On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And you then go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. As soon you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." - Ayrton Senna "
|
|
|
14-05-09, 21:40
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Daca ai intreba un inginer de F1 ti-ar spune clar ca motorul de pe Cadillac e tehnologic egal cu 0 barat iar motorul M5 asemanator cu unul F1 adica o bijuterie! aici deja nu mai conteaza confortul sau cum arata la ce motor are M5 !
|
la o masina nu conteaza doar motorul
|
|
|
14-05-09, 21:40
|
#49
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by dogy_10
de data asta, chiar daca nu suport masinile americane, imi calc pe inima si zic ca europa a cam luato pe coaja de la americani, nu prea vad motive pt care as alege m-ul, cadi are pret mai bun, arata senzatie la exterior si la interior, are atuul exclusivitatii in europa, bate neteasca si la performante......deci nu prea stiu dc sa alegi bmw.....in schimb lipseste rs6 din comparatie si poate E klass modelul nou.......
|
si poate si Jaguar XF-R
|
|
|
14-05-09, 21:41
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Da dar fetele lesina mai repede in M5 auzind 8.500 rpm !
|
|
|
14-05-09, 21:44
|
#51
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Daca ai intreba un inginer de F1 ti-ar spune clar ca motorul de pe Cadillac e tehnologic egal cu 0 barat iar motorul M5 asemanator cu unul F1 adica o bijuterie! aici deja nu mai conteaza confortul sau cum arata la ce motor are M5 !
|
ca sunt amandoua V10 si atat in rest e o diferenta ca de la cer la pamant
|
|
|
14-05-09, 21:44
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 358
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Da dar fetele lesina mai repede in M5 auzind 8.500 rpm !
|
Sunetul masculin al unui V8 supercharged nu se compara cu nimic, daca asculti cand le tureaza inainte de drag race vei auzi ca v10-le scoate mai mult un tiuit decat un urletul mecanic V8.
|
|
|
14-05-09, 21:47
|
#53
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 416
Member of: [AUDI] [4Rally]
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
CTS-V-ul l-am votat din mai multe puncte de vedere...
ador designul caddilacurilor, sunt fan american muscle, niciodata nu am fost un fan extrem al bmw-urilor.
Din punct de vedere al performantelor designului exterior jos palaria pt bmw, interiorul lasa de dorit ”the same” in fine
Cat despre CTS-v pot spune ca nu vedem la tot pasu, mai rare prin europa, cel putin in romania...nu prea multi opteaza pt o americanca prin garaj, (consum, costuri , motor mare/i)..asa ca isi iau bmw-uri , iubesc designu si interior si exterior al caddilacului imi place sunetul motorului si din cate se observa tine bine pasul cu m-ul
|
|
|
14-05-09, 21:49
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Diferenta nu e foarte mare ...decat ca motorul M5 nu scoate atatia cai ca cel de F1 si e limitat la 8500 rpm cu mentiunea ca delimitat urca in 10000 rpm aprox cat relantiul unui motor de F1 !
|
|
|
14-05-09, 21:50
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Dupa parerea ta ce se aude mai tare ?un motor de Funny car ?sau unul de f1 ?
|
|
|
14-05-09, 21:50
|
#56
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: SUA versus Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Motorul lui Caddy asta daca il ti turat la 7000 rpm 5 min se saprge !pe cand cel de M5 poti sa il ti turat la 8500 rpm o ora si nu are nimic!nu de altceva dar are ce lmai performant si mai avansat tehnologic motor aspirat din lume!
|
Normal si nici nu este necesar sa turezi motorul de Cady la 7000 de ture.
Dupa cum SE STIE Americanii iau puterea DIN VOLUM si nu din turatie ca europenii.
Ce face BMW-ul la 8500 de ture face cadilacul la 4500 de ture si asta-i micul secret pe care-l OMITI !
Americanii sīnt singurii constructori de automobile din lume ce iau puterea unui motor DIN VOLUM si NU din turatie.
Cu o americana pe autostrada, tragi cu 180 - 200 km/h si ai ABEA 3500 te ture pe cīnd o europeana are la viteza asta aproape dublu.
Asta si face motoarele americane asa de rezistente la uzura īn timp deoarece la turatie permanenta relativ mica comparativ cu restul lumii, uzura mecanica a motoarelor este cu aprox. 50% mai redusa. Treaba asta īnsa n-o vede nimeni.
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Da dar fetele lesina mai repede in M5 auzind 8.500 rpm !
|
Asta poate īn Romānia dar nu īn alta parte.
Poate numai acolo sīnt ANALFABETE AUTO care au crescut la coada vacii, care se termina pe ele cīnd vad o masina straina
Last edited by CyberCSX; 14-05-09 at 21:53.
|
|
|
14-05-09, 21:51
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 385
Member of: [DAEWOO]
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
nu stiu dc suntem carcotasi amandoua sunt masini fff frumoase si reusite dar eu unu sincer M5 s-a km invechit asa k optez CTS-V...
|
|
|
14-05-09, 21:53
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Daca ai intreba un inginer de F1 ti-ar spune clar ca motorul de pe Cadillac e tehnologic egal cu 0 barat iar motorul M5 asemanator cu unul F1 adica o bijuterie! aici deja nu mai conteaza confortul sau cum arata la ce motor are M5 !
|
Te pomenesti ca tac'tu e Jean Todt
|
|
|
14-05-09, 21:55
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: SUA vs. Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Da dar fetele lesina mai repede in M5 auzind 8.500 rpm !
|
Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Unii oameni apreciaza si cat de bine e facut un lucru!Esentele tari se tin in sticlute mici!
|
De aceea Honda sparge mai tot in materie de motoare 4 cilindri aspirate.
Si unde ajunge un m5 la 8500 de ture,cand el la 7750 atinge cei 500 de cai, si linia rosie e la 8250.
Pacat ca Caddy are doar doua supape per cilindru.Si un cuplu foarte mare .
Mie imi place Caddy,e mai colturos,si arata bine. Nu ca M5 nu ar arata.
In schimb daca iti permiti sa-ti cumperi o asemenea masina noua,te mai gandesti la consum ? Daca chiar iti pasa de consum exista motoare de 1.2.
Vot Caddy,imi place cum arata,e colturos ca si un un dulap,dar arata bine si e mai usor ca M5-ul.
YGD-sef-si o Honda de 12 ani fara limitare ajungel a 10.000 de ture,si un motor de 1.4 8v de renault fara limitare se duce in 7000 de ture (dar fara ROST) si mai si te trezesti cu supapele prin cilindri.
Last edited by StreetStyle22; 14-05-09 at 22:02.
|
|
|
14-05-09, 21:58
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of: [FORD]
|
Re: SUA versus Europa: Cadillac CTS-V vs. BMW M5
Quote:
Originally Posted by CyberCSX
Normal si nici nu este necesar sa turezi motorul de Cady la 7000 de ture.
Dupa cum SE STIE Americanii iau puterea DIN VOLUM si nu din turatie ca europenii.
Ce face BMW-ul la 8500 de ture face cadilacul la 4500 de ture si asta-i micul secret pe care-l OMITI !
Americanii sīnt singurii constructori de automobile din lume ce iau puterea unui motor DIN VOLUM si NU din turatie.
Cu o americana pe autostrada, tragi cu 180 - 200 km/h si ai ABEA 3500 te ture pe cīnd o europeana are la viteza asta aproape dublu.
Asta si face motoarele americane asa de rezistente la uzura īn timp deoarece la turatie permanenta relativ mica comparativ cu restul lumii, uzura mecanica a motoarelor este cu aprox. 50% mai redusa. Treaba asta īnsa n-o vede nimeni.
Asta poate īn Romānia dar nu īn alta parte.
Poate numai acolo sīnt ANALFABETE AUTO care au crescut la coada vacii, care se termina pe ele cīnd vad o masina straina
|
ai ziso frate.... si passatu meu are 4000 la 200 la ora, da e diesel si motoarele cu aburi tineau ani multi si erai mari si erau si lente. de ce nu se mai folosesc? nu cred ca e un avantaj prea mare daca te tine motoru toata viata, pana la urma arunci masina cu motoru bun si nu reusesti sa te folosesti de rezistenta aia.
|
|
|
|
|