Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 14-06-09, 02:26   #271
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Uite ca dl. Anaconda intelege ce vreau sa spun...cand platesti premium vrei NEAPARAT ca interiorul si exteriorul sa arate a premium, sa arate a exclusivism si apartenenta sociala, sa te simti in lux si sa faci si sport cu masina daca iti doresti asta din cand in cand, dar la partea cu luxul, comfortul si design-ul bmw sta cel mai prost din liga celor 3.
Degeaba imi abereaza mie cineva prostii cand stiu foarte clar diferenta intre Audi si BMW si mai ales stiu si ceilalti unde fara drept de apel interiorul de Audi in ultimii 6 ani a iesit cel mai frumos, cel mai calitativ si cel mai spectaculos, iar exteriorul chiar nu vad cine naiba ar zice ca bmw-urile sunt cele mai frumoase dintre cele 2 cand iarasi in toate testele, review-urile si parerile personale ale adevaratilor piloti si pasionati de arta a reiesit clar castigator tot Audi....A4,R8,A5, A6, A3, A8 si Q7, inclusiv noul Q5 au fost si sunt alese cele mai frumoase masini inclusiv la AMS si Autobild in fiecare an de catre cititori.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 14-06-09, 07:52   #272
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
@ dolb => Nu stiu cum ai scos-o pe aia cu interioarele ca pana si Unlord a afirmat ca la capitolul asta Audi este peste BMW in special la materiale si finisari si de multe ori si peste Mercedes. Asta cu cojitul, cu picatul piesei X etc sunt basme. Se intampla la orice masina in functie de cum o ingrijesti. In familie a fost VW Passat generatia trecuta cu aproape 200k si nu era nicio coaja, Audi-ul are considerabil peste 50k si se prezinta ca nou asa ca alea sunt SF. Exteriorul este subiectiv dar majoritatea modelelor le gasesc mai frumoase la Audi. Fiecare are + si -, nimeni nu are numai + sau - ca ar da restul faliment. Dar sincer prefer un confort superior si un interior mai calumea decat 0.5 secunde pe nu stiu ce circuit si o suprafata de 0.5 mm patrati mai mare la contactul dintre cauciuc si asfalt.
Ai in mare parte dreptate, dar aia cu confortul e tare, cam acolo pierde Audi la clasa premium, A6 in fata lui 5 si E, A8 in fata lui 7 si S.
Audi a castigat mai mult la alte capitole, design ext. (cam conservator dar bine revitalizat de fiecare data), interiorul (cu + si - si ei).


Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Uite ca dl. Anaconda intelege ce vreau sa spun...cand platesti premium vrei NEAPARAT ca interiorul si exteriorul sa arate a premium, sa arate a exclusivism si apartenenta sociala, sa te simti in lux si sa faci si sport cu masina daca iti doresti asta din cand in cand, dar la partea cu luxul, comfortul si design-ul bmw sta cel mai prost din liga celor 3.
Degeaba imi abereaza mie cineva prostii cand stiu foarte clar diferenta intre Audi si BMW si mai ales stiu si ceilalti unde fara drept de apel interiorul de Audi in ultimii 6 ani a iesit cel mai frumos, cel mai calitativ si cel mai spectaculos, iar exteriorul chiar nu vad cine naiba ar zice ca bmw-urile sunt cele mai frumoase dintre cele 2 cand iarasi in toate testele, review-urile si parerile personale ale adevaratilor piloti si pasionati de arta a reiesit clar castigator tot Audi....A4,R8,A5, A6, A3, A8 si Q7, inclusiv noul Q5 au fost si sunt alese cele mai frumoase masini inclusiv la AMS si Autobild in fiecare an de catre cititori.
Omule, in Bucuresti se numeste Spitalul NR.9, in Constanta nu stiu ce nr. are dar trebuie neaaparat sa-i faci o vizita.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 14-06-09 at 08:02.
GTR is offline  
Old 14-06-09, 07:58   #273
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Degeaba imi abereaza mie cineva prostii cand stiu foarte clar....
Ştiu că tu deţii adevărul, dar adu-ţi aminte că ai fost 7 zile banat pentru inflexibilitatea ta şi pentru faptul că atunci cānd postezi o părere mai degrabă dai cu parul decāt să-ţi susţii părerea. Ai putea totuşi să īncerci să porţi un dialog, nu doar să īmpingi la extrem argumentaţia? Ştiu, sunt convins, e cel mai greu lucru posibil, īncearcă totuşi să vezi şi punctele de vedere ale celorlalţi, poate-poate au şi ei ceva bun īn ceea ce spun, ce zici?
aleks is offline  
Old 14-06-09, 10:10   #274
lrazvani

Stage 4
 
lrazvani's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

tot mai des aud pe la teste auto ca audi are printre cele calitative interioare din lume...nu stiu cat o fi de adevarat da din experienta proprie (parere personala) pot sa zic ca momentan la capitolu asta e peste bmw ....si eu cand am vazut la showroom noile interioare bmw am zis wow ce calitate si ce bine is imbinate si recent m-am urcat in ceva bmw-uri de 2-3 ani cu ceva km si am vazut ca foarte tare se degradeaza...si detinatorii se plang ca e foarte pretentios interioru ...pielea se uzeaza foarte rpd...nuca de la schimbator se sterge la 50.000 km ...butoanele se uzeaza ... acuma depinde si cum a fost intretinuta, la audi am vazut ca arata mai bine la acelasi an si nr km ...sigur si la audi se sterg butoanele...ai umpic de unghie si le stergi da oricum eu zic ca sta mai bine la interior ca bmw . Cat despre motoare(in special diesel) si performante, bmw are ceva ani in fatza . Ca design ...la fiecare cei place.. da cred ca daca ar fi sa aleaga niste designeri experti dupa linii si detalii dea le lor ..probabil ca audi ar alege
lrazvani is offline  
Old 14-06-09, 10:41   #275
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

@ GTR

A6 la confort sub Seria 5 ? Asta nu am mai auzit-o (interiorul, designul exterior si confortul au fost factorii principali la alegerea A6. Am mers si cu Seria 5 putini KM, in ambele posturi iar la capitolul confort era ceva mai slab, mai rigid. Si prin teste tot asta a fost parerea alora) . A8 pierde in fata 7 si S acum, dar generatia trecuta de 7-ar, aia contemporana cu A8-ul de fapt era sub Audi. Sa asteptam noul A8...la capitolul asta Audi in general are avantaj fata de BMW. Si in testul ala E550 vs 550i vs Jaguar, BMW-ul era cel mai putin confortabil.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 14-06-09 at 10:48.
_anaconda_ is offline  
Old 14-06-09, 12:25   #276
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Si sa ne reamintim o chestie, A8 actuala generatie chiar a facut praf mai ales la dinamica 7 vechea generatie cum zicea si Anaconda, n-a existat test in care sa nu se intample asta, plus ca acum am vz un test cu A8, S si 7 si A8 a iesit pe 2, iar 7 cel mai nou si mai avansat din grup pe 3, de ce?! Si asta avand in vedere ca A8 a fost lansat in 2002...deci 7 ani plus 2 mini facelift-uri si se mentine incredibil de bine. Da imagineaza-ti u ca in toamna in octombrie vine noul A8 pe noua platforma MLP, poate si mai usor daca nu era deja cel mai usor, S8 are 1900kg, iar noul S8 vine cu V10TT de pe RS6 dar mai performant adica aprox 620CP si cuplu inca nu se stie, dar asta la sub 2 tone pt o lumuzina imensa de super lux ce crezi ca inseamna?!
Uita-te si u la 750i si vezi cat cantareste, u ai impresia ca asta o sa se conduca si o sa fie mai rapid ca noul motor A8 4.0TFSI cand va aparea?!Sau ca S8 va fi anihilat in vreun test dinamic in fata lui 760i?Niciodata. Kg in plus conteaza, aluminiul si noua platforma si noile tehnologii isi vor spune cuv. Ai sa vezi singur. Fratioare 7 niciodata n-a reusit sa bata la confort si sportivitate A8, mai ales generatia asta, e prea bun si prea usor ca sa poate fi umilit in vreun fel, plus ca design-ul conservator de 7 ani place mai mult decat noul design 7 lansat in 2009, ceea ce spune multe.
Iar la motoare nu e de ajuns ca Audi are 4.2FSI de 420CP, 5.2FSI de 525CP, 3.0TFSI de 333CP, 2.0TFSI 211CP, V10TFSI de 580CP, 6.0TDI de 500CP?! Zi-mi si mie motoare de la BMW mai rafinate si mai bune decat astea?! Iar 4.2FSI va avea anul asta pe RS5 minim 450CP si asta inseamna mai multi CP/L decat poate 4.0 de pe M3...
Si urmeaza 4.0TFSI de 390-410CP, 3.0TDI biturbo de peste 290CP, 4.2TDI de 340-350CP si multe alte motoare care vor arata ca BMW fac motoare bune, dar la ora actuala tot Audi e mai inovator in motoare si scoate motoare mai puternice, mai rapide si mai ales care suna mai bine ca la BMW, ultima parte e si oftica BMW, unde se zice de 90% din cei care au auzit un M3 si un RS4 ca RS4 suna muuult mai agresiv si mai bine, dar deh toata lumea e "proasta" daca nu ridica in slavi BMW care nu sunt in stare sa faca un interior ca lumea, un exterior frumos si nici sa puna materiale de calitate nici macar la motor.
Sa va arat cum arata un motor Audi similar cu cel de la BMW? La Audi e creat curat, cu chiuloasa la vedere si in unele cazuri fibra de carbon multa, iar la BMW cu o placa de plastic deasupra motorului si cu multe cablaraie puse parca la intamplare. Audi creeaza detalii foarte frumoase si bine conturate, BMW nu.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 14-06-09, 14:03   #277
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Nu domnilor, butoanele se sterg fara a actiona cu unghia, pur si simplu se sterg ( mai ales vara )
dolb is offline  
Old 14-06-09, 15:00   #278
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Thumbs down Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
Nu domnilor, butoanele se sterg fara a actiona cu unghia, pur si simplu se sterg ( mai ales vara )
Audi vopseste plasticul ala infect cu o vopsea cauciucata sa-i dea senzatia de premium ( prima poza ) la fel cum vopseste VW-le sa le vanda la pret de masini premium. Vopseaua aia se cojeste in timp la fel si vopseaua de pe butoanele din bord de pana la urma lumineaza tot butonul cand aprinzi farurile.
In a 2-a poza, masina la 16.000 de km si deja pielea de pe suportul lombar e praf. Si plasticul ala de sub scaun zici ca-i luat de pe logan iar butonul rotund se gaseste de la Passat pana la R8. acelasi.
Poza cu butonul decojit este de pe un 2004 A6 S-line iar in poza cu butonul de multimedia, aceeasi cioara vopsita, in locul unde loveste unghia deja se cojeste vopseaua. Cam astea-s interioarele de Audi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	audi.jpg
Views:	72
Size:	600.7 KB
ID:	963586   Click image for larger version

Name:	audis.JPG
Views:	67
Size:	1.43 MB
ID:	963587   Click image for larger version

Name:	IMAGE_030.jpg
Views:	58
Size:	167.4 KB
ID:	963588  

Click image for larger version

Name:	audi-a6-avant-multimedia-interface.jpg
Views:	67
Size:	363.8 KB
ID:	963589  
__________________
xxdadixx is offline  
Old 14-06-09, 15:21   #279
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Si bineinteles ca asta nu se poate intampla la BMW nu ? . Daca la Audi plasticul este infect nici nu vreau sa ma gandesc cum este la BMW >.<.

Daca te comporti ca in jungla si iti bati joc de masina normal ca se deterioreaza interiorul dar problema poate aparea la orice. Daca intretii masina cat de cat nu apare nicio problema. Cata suferinta...e bine ca stati sa cautati poze cu epave de masini sa aratati cum sunt interioarele, dar daca la Audi care le finiseaza mai bine si gasesti materiale mai bune sunt asa dupa ce au trecut animalele prin ele probabil la BMW sunt horror nu ?

Ia uite ce am gasit la o cautare de 40 secunde...daca as aloca 20 minute aberatiei asteia as umple forumul cu interioare de BMW sau orice alta marca stricate. Dar e greu sa pui chestia aia dintre urechi la contributie si sa realizezi anumite lucruri. Cotiera de beme 130k km an 2004.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	13680440004.jpg
Views:	74
Size:	30.5 KB
ID:	963650  

Last edited by _anaconda_; 14-06-09 at 15:28.
_anaconda_ is offline  
Old 14-06-09, 15:49   #280
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Si bineinteles ca asta nu se poate intampla la BMW nu ? . Daca la Audi plasticul este infect nici nu vreau sa ma gandesc cum este la BMW >.<.

Daca te comporti ca in jungla si iti bati joc de masina normal ca se deterioreaza interiorul dar problema poate aparea la orice. Daca intretii masina cat de cat nu apare nicio problema. Cata suferinta...e bine ca stati sa cautati poze cu epave de masini sa aratati cum sunt interioarele, dar daca la Audi care le finiseaza mai bine si gasesti materiale mai bune sunt asa dupa ce au trecut animalele prin ele probabil la BMW sunt horror nu ?

Ia uite ce am gasit la o cautare de 40 secunde...daca as aloca 20 minute aberatiei asteia as umple forumul cu interioare de BMW sau orice alta marca stricate. Dar e greu sa pui chestia aia dintre urechi la contributie si sa realizezi anumite lucruri. Cotiera de beme 130k km an 2004.
Probabil a varsat ceva pe ea sau a fost imbracata in "piele", altfel nu-mi explic, eu nu am mai vazut asa ceva si am foarte multi prieteni cu E46.
Nu sunt poze cu epave, trebuie doar sa iesi afara si sa dai o tura pe langa oricare din ele. Nu stiu in ce cerc va invartiti voi dar majoritatea persoanelor pe care le cunosc si au Audi au aceleasi probleme cu vopseaua aia premium.
Uite cum arata un scaun si o cotiera de BMW la 130.000 de km tot din 2004
PDV in poza a 2-a e chiar un A5
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Image2427.jpg
Views:	66
Size:	665.5 KB
ID:	963706   Click image for larger version

Name:	Image2428.jpg
Views:	59
Size:	541.4 KB
ID:	963707  
xxdadixx is offline  
Old 14-06-09, 15:50   #281
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
@ GTR

A6 la confort sub Seria 5 ? Asta nu am mai auzit-o (interiorul, designul exterior si confortul au fost factorii principali la alegerea A6. Am mers si cu Seria 5 putini KM, in ambele posturi iar la capitolul confort era ceva mai slab, mai rigid. Si prin teste tot asta a fost parerea alora) . A8 pierde in fata 7 si S acum, dar generatia trecuta de 7-ar, aia contemporana cu A8-ul de fapt era sub Audi. Sa asteptam noul A8...la capitolul asta Audi in general are avantaj fata de BMW. Si in testul ala E550 vs 550i vs Jaguar, BMW-ul era cel mai putin confortabil.

"Although our test car was equipped with an optional sport suspension, the 5-series is more tolerant of imperfect road surfaces than the Audi. The BMW feels firm and sporty, but it doesn't sacrifice the last inch of suspension travel to the god of roadholding. Unfortunately, this suspension setup is offset somewhat by the optional active steering system. Even after almost 500 miles, synchronizing the steering angle with the radius of a corner and timing steering inputs in relation to vehicle speed were difficult. "
http://www.automobilemag.com/feature...uspension.html

"So it is no track star, yet the A6 didn't feel much better on the street, either. It has the same heavy, buckled-down feel as the 550i, yet it lacks the BMW's precise connection with the road. The Audi doesn't shift its weight with the same predictable control as the Jaguar from corner to corner, and the power is just adequate.

The Audi's lack of agility would be understandable if it rode like a Lexus around town, but it's just the opposite. Rough highways are miserable, as the Audi crashes and hops over every crack and ripple in the pavement. It's hard to imagine there's an even more aggressively tuned RS6 on the horizon, as this example of the A6 couldn't ride much worse."

http://www.edmunds.com/insideline/do.../pageId=138539

AUTOBILD 23 apr 2009 -
"CONFORT - Mercedes 350CGI se detaseaza clar de celelalte 4 modele. In privinta filtrarii vibratiilor si a altor perturbatii de vrecventa inalta, suspensia limuzinei din Stuttgard mu are echivalent. Din acest punct de vedere BMW este cel mai aproape, insa Mercedes se inpune din nou cand se pune problema denivelarilor mai mari. BMW si Audi au suspensii cu evidenta orientare sportiva, confortul la rulare pe denivelarile mai adanci fiind sensibil afectat. Dupa facelift, Audi A6 se comporta ca si cum mai marii de la Ingolstadt ar fi cerut sa obtina un comportament ca al modelelor BMW. Totusi, A6 TFSI Quattro ramane mai subvirator si mai putin confortabil pe denivelarile scurte decat 540i.

Deci in toate articolele se vede clar ca platforma A6 nu este la nivelul BMW si Mercedes.

.
GTR is offline  
Old 14-06-09, 15:55   #282
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Probabil a varsat ceva pe ea sau a fost imbracata in "piele", altfel nu-mi explic, eu nu am mai vazut asa ceva si am foarte multi prieteni cu E46.
Nu sunt poze cu epave, trebuie doar sa iesi afara si sa dai o tura pe langa oricare din ele. Nu stiu in ce cerc va invartiti voi dar majoritatea persoanelor pe care le cunosc si au Audi au aceleasi probleme cu vopseaua aia premium.
Uite cum arata un scaun si o cotiera de BMW la 130.000 de km tot din 2004
PDV in poza a 2-a e chiar un A5
Pai si eu ce am spus ? Atata timp cat masina este ingrijita nu apar probleme la niicun brand si viceversa. O sa fac poze la A6 sa vezi masina de 2005 cu 130k km cu interior de parca e scoasa din fabrica, nicio coaja. La fel iti arat si un E46 din 2001 sau 2002 al unei prietene. Masina arata cam nasol, suna nasol (2 litri dizal) etc. Dar asta ca nu prea a fost ingrijita.

PS: GTR si eu am citit intr-o revista cand tocmai aparusera A6 si 5, erau modelele 3 dizal. SI nenea ala spunea ca A6 este mai confortabil...o sa caut revista daca o mai am. Pana la urma chestia asta am simtit-o si eu cand am mers cu Seria 5 ca pasager in principal, suficient ca sa fac o comparatie cu A6 cu care am mers ceva. Sunt teste si jdemii de teste privite din diverse perspective, de multe ori subiective si in functie de cat sunt de subiectivi pamfletii aia asa iese testul. Altele platite etc, de aia multe dintre ele au rezultate diferite. Numai cand am citit cuvantul mizerabil la nu stiu ce, este clar ca este aberatie. La o masina de 50k euro indiferent de ce ar fi ea, la niciun capitol nu poate fi mizerabila mai putin confort indiferent peste ce treci avand in vedere ca sunt din clasa mare premium. A fost suficient sa imi formez o parere despre obiectivitatea alora.

PS: Nu stiu cum e cu platforma aia dar intr-un test Audi este in fata merc-ului cu toate ca are 4.2 FSI fata de 5.5 V8 la mercedes.

Ia uite ce zic aia despre interior

Quote:
Although functional and well built, the interior of the 550i doesn't convey the $70K price tag very well. (Photo by Scott Jacobs)
Quote:
Although still a little too dark for our tastes, the quality of the materials makes the Audi's interior feel like a true luxury sedan. (Photo by Scott Jacobs)
Avand in vedere ca aia au scos-o peste modelul trecut de E (ala contemporan cu A6) si diferentele intre toate alea sunt destul de mici, fiecare cu avantajul ei nu prea as crede platforma A6-lui este semnificativ in spate. In fine.

Last edited by _anaconda_; 14-06-09 at 16:13.
_anaconda_ is offline  
Old 14-06-09, 16:01   #283
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

"Sunt absolut convins"...In toate testele modelel Audi au iesit cel mai bine la Sport, Dinamica si Confort (in comparatie cu BMW). A6 3.0TFSI din testul contra noul E si 540i di AMS a iesit pe locul 2 in schimb seria 5 pe locul 3, asta spune multe. Chiar specifica ca Audi-ul din test e cel mai dinamic si mai bun pe sosea asa ca lasa-ma cu porcariile astea. Cauta testul, daca nu iti caut eu revista si citez de acolo sa te convingi ca esti nebun de legat cand aberezi ca BMW e mai dinamic ca NOILE AUDI. Iar asta pe o platforma de 10 ani de zile, nu noua MLP de pe A4/A5 si tot reuseste sa fie fara rival la sport. S6 a umilit 550i, RS6 a devastat M5 si tot asa...Nu exista BMW din aceeasi categorie la ora actuala cu un Audi sa nu ia bataie de la Audi.
Iar cum explicam si eu mai demult, active steering-ul e cretin de naspa de la BMW, scartaie si nu iti da deloc senzatia ca intrii bine in viraj cum stiu cand am testat 7 si 5. Dar deh tot eu sunt "nebun" cand SCRIE NEGRU PE ALB SUS ca active steering e o mare porcarie...
PvDTranceAddicted is offline  
Old 14-06-09, 16:10   #284
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

Citez din testul Autobild RO care e copy paste tradus din varianta Autobild Germania "A6 3.0TFSI - Recentul facelift a readus seria A6 in atentia clientelei pretentioase, cu orientare HIGHTECH. Masina se remarca prin DINAMISM." Al naibii "BMW e mai dinamic")))
Iar ca un review scurt al motorului 3.0TFSI "Raspuns spontan", iar in privinta acceleratiei "DOAR AUDI este mai rapid ca Mercedes E350CGI". Ce face domne BMW? E cel mai rapid si cel mai tare?! Oameni buni v-ati urcat vreodata in vreun Audi si ia-ti dat blana ca sa stiti cum e?! Mai lasati-ma cu comentariile acide ca nu tin la mine, stiu foarte foarte bine cum se conduc si BMW-urile si Audi-urile. Am condus ambele brand-uri sute de km si stiu ca in BMW senzatia de sportivitate si lux nu e asa predominanta ca intr-un Audi, sa nu mai zic cum atacam virajele in Audi, asa ca terminati cu prostiile astea aberante. Am aratat faptic ca asta e adevarul cu ce v-am aratat mai sus in acest post.
PvDTranceAddicted is offline  
Old 14-06-09, 16:10   #285
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Liderul clasei premium: BMW, Mercedes sau Audi?

PvD de acum pune si un link la testul respectiv ca sa fie mai solide afirmatiile. In special ala cu A6 vs E vs 5...e bun de vazut.
_anaconda_ is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -