pe linii drepte da, dar pe viraje profesionistul va recupera instant. Culmea e ca stiu un caz de seria 5 si o masina muuuuuuuuuult mai slaba, condusa de un pilot de raliu. Pe liniile drepte BMW se ducea pusca, dar pe viraj il lua pilotul cu aia slaba. BMW frana devreme, nu iesea cu gaz, nu lua trasa corecta, multumindu-se sa ii dea blana dupa ce iesea din curba.
Eu nu pun banii pe masina puternica sau pe pilotul X, eu pun banii ca ala cu masina de 300CP (un conducator auto cu oarsice experienta) va sari in decor si nici nu va termina cursa.
Degeaba are 300CP daca in viraj intra cu 60km/h nefiind in stare sa il abordeze cu mai mult si iese la din el la liber ...... nefiind in stare sa ia trasa corecta si automat cea mai rapida ...... nefiind in stare sa o tina pe derapaj controlat ..... etc.
CP te accelereaza, dar nu te tin pe drum ..... de cele mai mutle ori te scot de pe el
Din toti cei care au pariat pe 300CP, cati au mers cu adevarat cu o masina macar apropiata sa vada ce inseamna senzatia de viraj luat la extrem, si cate manevre super-rapide preced acel viraj......