Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-09, 02:02   #61
D_M_X

Stage 5
 
D_M_X's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of:
[VW]
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Polo 1.4 75 cp 2005 /skoda 1.6 105cp 2008 plecat din ct-poiana tapului ora 21. La autostrada skoda prindea 200 eu cu polo 180(vrb de ceas pe bord)
Pe serpentine skoda vax(shofer de m5,subaru sti.....) ....eu cu polo -am distrat cu skoda aia.....asa ca poate sa fie si vrtsmps etc ca sasiu e kk si nu ajuta masina pe curbe. Pe 402 m poate poate dar va exista mereu un leon sau un gātzi ptr ea. Apropoo ptr eventualii carcatoasi am luat un rs tdi in test si pleaca curu rau de tot....chiar ma intrebam daca aveam tractiune rwd ce frumos ma distram cu ea )
D_M_X is offline   Reply With Quote
Old 22-03-09, 07:49   #62
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by D_M_X View Post
Polo 1.4 75 cp 2005 /skoda 1.6 105cp 2008 plecat din ct-poiana tapului ora 21. La autostrada skoda prindea 200 eu cu polo 180(vrb de ceas pe bord)
Pe serpentine skoda vax(shofer de m5,subaru sti.....) ....eu cu polo -am distrat cu skoda aia.....asa ca poate sa fie si vrtsmps etc ca sasiu e kk si nu ajuta masina pe curbe. Pe 402 m poate poate dar va exista mereu un leon sau un gātzi ptr ea. Apropoo ptr eventualii carcatoasi am luat un rs tdi in test si pleaca curu rau de tot....chiar ma intrebam daca aveam tractiune rwd ce frumos ma distram cu ea )
Si ce treaba are ce ai zis tu aici cu 320D si RS TDI ?
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 22-03-09, 09:45   #63
Herbas

Stage 5
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 438
Member of:
[Fiat]
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

voia sa arate ca o masina de clasa mica cu un ampatament mic se preteaza foarte bine traseelor virajate pe cand o asazisa masina de familie construita pe sasiu de hatchback va arata cat au fortat nota inginerii ce au proiectat-o.
RS se vrea sport, in schimb banala octavia n-are nici o treaba cu sportivitatea.
__________________
If you go fast you die fast
Herbas is offline   Reply With Quote
Old 23-03-09, 17:09   #64
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by Herbas View Post
voia sa arate ca o masina de clasa mica cu un ampatament mic se preteaza foarte bine traseelor virajate pe cand o asazisa masina de familie construita pe sasiu de hatchback va arata cat au fortat nota inginerii ce au proiectat-o.
RS se vrea sport, in schimb banala octavia n-are nici o treaba cu sportivitatea.
Desi RS Diesel se vrea sport, tot e mult inferioara unui 320d. Atat la performante, atat la design (acuma dupa facelift parca e si mai urata), atat la rafinament cat si la placerea condusului, a ambiantei interioare adica cam la toate capitolele. Singurul atu al Skodei ar fi pretul.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 23-03-09, 18:02   #65
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Desi RS Diesel se vrea sport, tot e mult inferioara unui 320d.
daca e vorba de motorul de 136 cp la bmw lucrurile cam stau invers.. dar la 177 e normal sa fie sub bmw
johhny is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 18:26   #66
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by johhny View Post
daca e vorba de motorul de 136 cp la bmw lucrurile cam stau invers.. dar la 177 e normal sa fie sub bmw
Ai citit cumva si titlul topicului ? Cand motorul de 136 de hp vibra pe E46, Skoda se tara cu rontaitorul si fumegatorul TDI de 110 hp.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 18:47   #67
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Am vrut doar sa precizez ca nu la modul general 320d este peste, ca tu asa ai zis mai sus, nu ai precizat ca cel de 177 chiar daca despre asta este vorba in titlu topicului, iar cineva ar putea lua asta la modul general, unde intra si cel de 136. Asta am vrut sa zic..
johhny is offline   Reply With Quote
Old 01-04-09, 19:48   #68
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by roho View Post
din pacate in romania bmw-ul nu este pretuit pentru caracteristicile tehnice ci mai degraba pentru imaginea pe care o impune. traim intr-o tara in care figurile si grandomania ating cote maxime. unii si-o exprima prin bmw-uri, audi si mercedes. In plus, am observat ca multi vorbesc in necunostinta de cauza. nu cred ca-si au rost discutiile din auzite.

aleg skoda pentru aspectul ceva mai agresiv si pretul mai mic fata de bmw

1. Calitatea sasiului la BMW e superioara (distributia greutatii, constructia suspensiei, modul cum e amenajat spatiul interior)
2. "Aspectul ceva mai agresiv" care nu e sustinut de performantele dinamice nu tine si el de figuri si grandomanie?...

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 25-06-09, 19:43   #69
sorin83

Stage 5
 
sorin83's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 372
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Incep asa:
320d 34.153 eur
rs tdi ~24.000 eur

Nu stiu cu ce dotari de serie vine BMW-ul. Skoda vine cu:
-jante de 17"
-sasiu si suspensii sport
-tapiterie cu piele, alkantara si textil
-climatronic comanda separata pentru sofer si pasager.
-cotiera si torpedou refrigerate.

Din punct de vedere al aspectului imi pare rau pentru noile modele de BMW in afara de seria 6 si X5. Aici sunt subiectiv desigur.

Din punct de vedere al sportivitatii normal ca BMW-ul ar trebui sa fie superior avand in vedere ca are tractiune spate si distributia maselor 50/50.

In privinta spatiului interior Octavia este mai mare de oriunde ai masura si portbagajul are 560 l.

Eu am mers cu maxim 235 km/h pe bord. Turatia era limitata la 4200 rpm si nu a vrut sa creasca in 10 km de autostrada.
Stabilitatea este surprinzator de buna pentru o masina cu ditamai fundul, 1550 kg si tractiune fata.

In 32.000 km mi-a consumat ~600ml ulei inainte de prima revizie facuta la 11.000 km. De atunci n-a mai zis nimic.
Costurile legate de revizie sunt relative in functie de locul unde le faci. In Bucuresti la Brady unde nu va doresc sa aveti nevoie sa mergeti vreodata am dat la prima revizie 700 ron (ulei, filtru aer, ulei si polen) a doua 550 ron (doar manopera si filtrele de aer si ulei pe care m-au obligat sa le iau de la ei punandu-le in portbagaj pentru ca le montasera deja pe cele aduse de mine). In tara am vazut aceleasi revizii facute tot la reprezentante cu 500 ron. Uleiul pentru motor (castrol 5w30 507.00 longlife) costa undeva la 300 ron 5l.

Pentru ce am eu nevoie am ales Octavia in locul unui masini premium SH. Daca ar fi sa aleg din nou as face exact aceiasi alegere (sau poate motorul de 140) dar nu as mai lua-o noua pentru a scapa de dispretul fata de clienti din reprezentante. Cu cate am patit eu in service la Brady as putea scrie o revista intreaga dar asta nu are treaba aici.

Concluzia:
Daca iti iei masina pentru imagine clar mergi pe BMW. Daca nu vrei sa dai 10.000 euro in plus ia-ti octavia. Performantele nu pot fi foarte diferite.
sorin83 is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 10:28   #70
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: BMW 320D 177 CP vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by sorin83 View Post
Incep asa:
320d 34.153 eur
rs tdi ~24.000 eur

Nu stiu cu ce dotari de serie vine BMW-ul. Skoda vine cu:
-jante de 17"
-sasiu si suspensii sport
-tapiterie cu piele, alkantara si textil
-climatronic comanda separata pentru sofer si pasager.
-cotiera si torpedou refrigerate.

Din punct de vedere al aspectului imi pare rau pentru noile modele de BMW in afara de seria 6 si X5. Aici sunt subiectiv desigur.

Din punct de vedere al sportivitatii normal ca BMW-ul ar trebui sa fie superior avand in vedere ca are tractiune spate si distributia maselor 50/50.

In privinta spatiului interior Octavia este mai mare de oriunde ai masura si portbagajul are 560 l.

Eu am mers cu maxim 235 km/h pe bord. Turatia era limitata la 4200 rpm si nu a vrut sa creasca in 10 km de autostrada.
Stabilitatea este surprinzator de buna pentru o masina cu ditamai fundul, 1550 kg si tractiune fata.

In 32.000 km mi-a consumat ~600ml ulei inainte de prima revizie facuta la 11.000 km. De atunci n-a mai zis nimic.
Costurile legate de revizie sunt relative in functie de locul unde le faci. In Bucuresti la Brady unde nu va doresc sa aveti nevoie sa mergeti vreodata am dat la prima revizie 700 ron (ulei, filtru aer, ulei si polen) a doua 550 ron (doar manopera si filtrele de aer si ulei pe care m-au obligat sa le iau de la ei punandu-le in portbagaj pentru ca le montasera deja pe cele aduse de mine). In tara am vazut aceleasi revizii facute tot la reprezentante cu 500 ron. Uleiul pentru motor (castrol 5w30 507.00 longlife) costa undeva la 300 ron 5l.

Pentru ce am eu nevoie am ales Octavia in locul unui masini premium SH. Daca ar fi sa aleg din nou as face exact aceiasi alegere (sau poate motorul de 140) dar nu as mai lua-o noua pentru a scapa de dispretul fata de clienti din reprezentante. Cu cate am patit eu in service la Brady as putea scrie o revista intreaga dar asta nu are treaba aici.

Concluzia:
Daca iti iei masina pentru imagine clar mergi pe BMW. Daca nu vrei sa dai 10.000 euro in plus ia-ti octavia. Performantele nu pot fi foarte diferite.
Asa este...mai ales la partea cu pretul, desi cred ca BMW-ul figureaza la clasa medie si nu compacta ca si Skoda (cel putin o parte din pret se poate justifica, pe langa partea "premium"). Dar eu as astepta un pic sa treaca un an si as cumpara un model second, cu putini km. Pt ca masinile se devalorizeaza destul de consistent in primii 2 ani.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 14:21   #71
roGan

Stage 5
 
roGan's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 534
Talking Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

eu as alege BMW 320D, in primul rand pentru plaja de turatii care imi place foarte mult pentru un diesel de proportii mici, pentru consum (indiferent de cum mergi cu ea are un consum extraordinar) si pentru puterea masinii (177cp dar sunt acolo la locul lor nu ca la alte marci). Ar mai fi un motiv pentru care as alege bmw-ul, pentru posibilitatea mai mare de-a schimba aspectul unui bmw-u decat a unei skoda. Si totusi nu cred ca a fost o buna comparatie, pentru ca Skoda Octavia RS TDI e aproape VARF de gama la Skoda, pe cand umilul 320D este aproape cel mai ieftin BMW pe piata. Nu putem compara un RS (varianta sport) cu un model care nu are nicio legatura cu sportivitatea, dar tot as alege BMW-ul. Am vazut o | intre BMW 320D si o Skoda Octavia RS TDI, si ce sa vad?! 2 masini la plecare, si la sfarsit aceleasi 2 masini asa ca si pentru asta tot BMW-ul l-as alege. ca sa numai zic, faptul ca la BMW exista multe optiuni pentru care poti opta la care SKODA nici nu cred ca viseaza... si in legatura cu pretul nu e chiar asa... diferenta de 10.000 de euro se micsoreaza atunci cand alegi sa nu fii ca ceilalti soferi de skoda octavia 2.0 tdi (bine in plus elementele de RS) dar ca dotari sunt aceleasi, optezi pentru un sistem de navigatie 1.500 de euro, si multe altele care sunt f. costisitoare la SKODA.
__________________
Auto emocion!
roGan is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 14:47   #72
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

bmw : http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=162140
skoda octavia rs tdi : http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=157201
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 15:08   #73
roGan

Stage 5
 
roGan's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 534
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

nu prea inteleg ce vrei sa zici prin postul anterior... probabil sa ne arati diferentele intre 0-100? sau...?
roGan is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 15:22   #74
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

Quote:
Originally Posted by roGan View Post
nu prea inteleg ce vrei sa zici prin postul anterior... probabil sa ne arati diferentele intre 0-100? sau...?
Sunt datele tehnice ale masinilor din acest versus.
Oricum fiecare cauta altceva la o masina: spatiu,nume,rwd,fwd,pret,portbagaj,consum,posibili tati de tuning etc.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 20:46   #75
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: BMW 320D 177 cp vs. Skoda Octavia RS TDI

ca masina bmw are mai multe plusuri: design (la E92, ca E90 e mai urat decat octavia) interior, gadgeturi, lumini si aerodinamica. la performate bmw iese marginal mai bun, doar ca are putin mai multa putere si turatie. pe curbe nu ne putem da seama care e mai rapid pt ca nu au fost testate extensiv, desi eu mias pune banii pe octavia. ca masina bmw iese in frunte, dar ca pret/performante octavia e departe.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -