Quote:
Originally Posted by alexSHO
in sfarsit domina S-u
P.S. unde ati auzit voi sa va lase turbina ma? )... luati-va pe benzina sa va lase cureaua de distributie
|
mai copile,turbina e o chestie care totusi te lasa,adica se strica,si durata ei medie de viata la modelele actuale nu depaseste 70.80.000km ,acum depinde si de stilul de sofat,asta pt ca e o consumabila.cureaua de distributie nu depaseste mai mult de 4milioane pe cand pretul la o turbina oscileaza undeva in jur la 2000e.e totusi o diferenta,nu?cate fululuri la benzina poti face cu acesti bani?
apoi mai sunt injectoarele,care de ex la audi a8 tdi costa 780e bucata,inmultind cu 8 facem socoteala.apoi,pompa de injectie care pica la aceste modele destul de des si chiar stiu multi clienti de-ai mei care pana la urma cautau pompe second cand aflau la reprezentanta cat costa una noua.la benzina ce poti schimba in afara de filtre si bujii,doar debitmetru si doar atat.
pot spune ca diselurile in momentul de fata nu mai sunt asa fiabile cum erau in trecut.romanul are o ideie despre diselurile simple cu pompe mecanice ce erau chiar extraordinar de fiabile si aici dau exemplu mercedes W124 250d ce era fenomenala,sau bmw 524td ce ajungea la 250.000km fara a se umbla la motor,pe cand noile modele de motoare disel sunt foarte prtentioase si mai ales injectoarele astea electronice fac multe probleme
iar in legatura cu masinile din acest topic,mercedes S320cdi e printre cele mai fiabile masini,surclasand bmw si audi
din propie experienta de prin servis bmw are o placere enorma sa schimbe cat mai des debitmetrele,apoi la modelele pana in 2002 cutia tiptronic ,bratele suspensiei fata din aluminiu,motorul in sine e foarte fiabil trecand de 250.000km,la modelul e65 apar probleme mari la partea electronica si orice interventie implica un drum pana la bavaria pt resetarea calculatoarelor
la audi a8 ce se umbla mai des sunt injetoarele,cutia de viteze manuala ce incepe sa haraie din cauza rulmentilor,suspensia de aluminiu nu e fiabila pe drumurile noastre iar in caz de accident caroseria de aluminiu implica schimbarea pieselor lovite si nu indreptarea lor.
mercedes S pot spune ca are cele mai mici probleme legate de fiabilitate si ce am intalnit mai des e cheia electronica ce face probleme sau la noile modele cartela electronica iar in rest consider S-clase cea mai fiabila din acest trio.