frumos pusa problema...
deocamdata nu am votat, dar problema este , din punctul meu de vedere, ceva mai complicata decat alegerea unei faze a pozitiei mainilor celui care da startul ca fiind t0...adica timpul de plecare (nu de dat drumul la ambreiaj
).
cu f multi ani in urma, cand esarfa/batista atingea pista, masina celui mai bun sofer ca timp de reactie pleca de pe loc.
pastrand logica acestui lucru, am fi poate tentati sa alegem ca varianta de start modern mainile total coborate. eu personal totusi nu as alege aceasta varianta tocmai pt simplul fapt ca nu stiu exact ce inseamna \"mainile sunt jos\"... jos in raport cu ce? cu o axa perpendiculara pe suprafata de concurs? jos in raport cu pozitia initiala a mainilor? mainile ajung undeva \"jos\" si se opresc fixe la acel punct? unde se fixeaza exact acest \"jos\" ?
luand insa ca premisa de plecare \"christmas tree\"-ul ceva mai modern, atunci poate ca ar fi logic sa se plece exact in momentul in care mainile incep sa coboare... de ce? simplu, s-ar testa mai bine, din punctul meu de vedere, timpii de reactie ai fiecarui participant.
intr-adevar ar fi de preferat un start electronic... cu fotocelula, cu timpi de reactie, etc... asta in cazul competitiilor oficiale.
in alte situatii decat cele oficiale
nu stiu daca putem vorbi de diferente foarte apropiate, atata timp cat nu avem si echipamentul necesar pt masurarea acestor diferente... atat la start, cat si la sosire
deci deocamdata nu votez nici una din variantele postate de tine acolo