Pentru a impinge motoru peste 2300 de cai:
- Iti trebuie un sasiu care sa suporte motorul V10, (parerea mea, MB GT seamana cu un muscle
)
- Poti sa faci motorul in 2 variante,(cumperi piesa cu piesa , mult mai scump) sau te duci si cumperi direct kit-ul de motor V10(cel mai scump, imi scapa acum cum se numeste)
- Motorul care ill cumperi, are doar 1800, ceva de genu. Dar tu ill poti impinge peste 2300 usor.
- Dupa ce ai montat motoru si transmisia, dute la axele cu came, de evacuare si admisie si le modifici, -14 la evacuare, +15 la admisie, fiecare 5 cilindri.
-Daca te uiti la fisa tehnica, vei observa ca by default, motoru are un relanti scazut, tu trebuie sa-l ridici, cam pana la 1100, si redline, sa-l setezi cu cel putin 333 sub limita maxima(nu mai stiu exact cifrele)
- Acum incepe tuning adevarat, motorul cand ill cumperi are quad turbo, 4 turbine, ne reglabile. Motorul are injectoare, asa ca tu va trebui sa cumperi, carburatoare (stoc) ca sa poti monta pe langa turbine, si un supercharger cu pulley.
- Va trebui sa cumperi, niste tzevi, care le duci de la ultimul set de turbine, in carburatoare(te joci p-acolo) pana cand reusesti sa faci conectia, intre turbine, carburatoare, supercharger, filtru de aer.
-Vei constata usor 2200-2300 de cai, dar daca te apuci si tunaresti mai bine, admisia, compresia, AFR-u poti duce in 2400-2450.