Quote:
Originally Posted by cutzitaru
Dupa cum am promis, postez si pe clubul vostru.
Opel Kadett E 1991, 1.6i 75CP standard.
Modificat admisie, evacuare, sper ECU soon, sistem franare, sunet, 800 Kg...
Urmeaza kitt custom fibra.
Soon to come URS 4l V8...
|
Sa pun si cateva poze cu masina...
Asa arata cand am luat-o:
Dupa 8 luni de munca la restaurare, o vopsea noua arata asa:
A urmat modificarea motorului, restaurarea sa cu piese originale (cota 0 - standard, aduse din afara), modificarea admisiei, schimbarea injectorului - 1.8l, a pompei de 2.2l, eliminarea de pe traseul de evacuare a pieselor "incomode" - catalizator, toba mijloc, toba finala. In prezent pe evacuare mai are numai un racord flexibil, coaja de la toba de mijloc si o finala mica, evazata goala de inox.
Muzica majoritatea o stiti - magnat 2 x 9cm fata-250W, 2 x 9' ovale spate si statia cu SW 1200W. MP3 JVC mai vechi. Astea au rezultat si un alternator mult mai mare (100A).
Jante noi pe 14' aliaj, in locul celor stock aliaj (din poze), cu anvelpoe speciale de ploaie (care scot fum superb
![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
) )
Amortizoare si arcuri GSI (bimetal - arcurile)
La ultimul test Dyno in loc de 75CP la 4400 rpm aveam 112 CP la 7300 rpm si cuplu de la 130 Nm la 197Nm - tot mai sus in ture...
Urmeaza interiorul la care ma ajuta SuperDragos... Si Chip pe ECU de la TCM Turbo.
In curand sper sa-i fac si un kit de fibra custom si sa-i dau vopseaua ALSA care am comandat-o.