https://www.youtube.com/watch?v=J_vkA0N4_Nw
https://www.youtube.com/watch?v=kjuuHRv12NE
Cam asa suna un V6 cu alta evacuare decat cea stock (headphones on)
Pentru ca timpul trece si trebuie sa plec, pretul devine
5000 euro sau
4700 euro fara jantele de iarna (nu sunt nesimtit sa le opresc pe cele de vara). Daca nici la pretul asta nu e afacere buna... Mai spun doar costurile de pana acum:
- Distributie (curele, role, pompa apa si tot ce mai implica), fije, bujii (GM+Beru), discuri, placute (fata+spate=Ate), ulei, filtre = 3280 lei (asta e revizia mare, de care viitorul proprietar a scapat... Daca nu ma crede poate arunca un ochi pe curea de distributie, semnele de uzura sunt inca suficient de lizibile)
- Bobina inductie = 360 lei+manopera
- Rulment presiune cutie de viteze = alte cateva sute+manopera (sincer nu-mi amintesc exact)
- Garnituri corp, coliere si alte furtune ce tin de sistemul de racire = Pret infim+manopera
- Termostat = 100 si ceva+manopera
- Evacuare = Pret confidential insa cu ceva sub pretul pe care l-ati obtine in orice atelier (mai ales evacuarea finala!)
- Alte mici atentii = nervi morti definitiv
Toate astea au picat de batranete, nu din cauza exploatarii.
Am vrut sa atrag atentia inca o data ca masina este suficient de pusa la punct incat sa nu-i dea mari batai de cap viitorului proprietar. Singurele piese care au ramas sunt:
- Senzor antidetonatie = 280 lei+manopera (cand nu functioneaza masina intra in limp-mode, adicatelea o pierdere de putere... Este deja la atelier, asteapta programare)
- Bucsi brat stanga spate = cea mai mare dintre cele 3 costa 70 de lei (trebuie dat bratul jos pentru a se constata care e moarta)+manopera
- Bara fata + Aripa Stanga = un maxim de 200 euro pentru retusuri sau 350 cu bara cumparata de aici de pe forum (exista, cautati atent si vorbiti frumos cu respectivul)... Sau reparata pe rca-ul unui binevoitor.
- Recomand calduros schimbarea antigelului inainte de venirea iernii (acum este in concentratia de vara care garantez ca va ingheta, nu degeaba sunt 2 concentratii)
Poate ma repet, s-au investit suficienti bani, nervi si cu atat mai multe ore de manopera incat sa asigure liniste de acum incolo. Daca ar fi avut vreun defect major ascuns sau as fi fost genul acela de persoana mai mult ca sigur nu ar mai fi fost in proprietatea mea acum. Singurul motiv pentru care o vand este ca m-am hotarat acum 2 saptamani sa plec din tara.
Uitandu-ma inapoi nu regret niciun moment achizitia ei, este una dintre acele masini care merita fiecare banut, orice efort (imprumuturi, rate si asa mai departe).