Bun, stiam de cand am cumparat-o ca va trebui sa o vand, pentru simplul motiv ca ma voi muta din tara.
Vectra B2 (facelift) fabricata in 1999, prima inmatriculare in 2000, in acest moment 164.400 km (reali)
- motor GM X25XE = 2498 cmc , V6, aspirat
- 125 kw = 170 cai
- cuplu maxim 230 Nm
- culoare argintiu metalizat
- cutie 5+1 F23
- tapiserie piele neagra integrala, scaune multi-contur cu incalzire functionala, reglaj lombar si pe inaltime (sofer + pasager)
- volan piele si reglabil (l-am inlocuit pe cel clasic cu cel de pe echiparea sport, in 3 spite)
- comenzi pe volan
- 4 airbaguri ( 2 frontale + 2 laterale, toate in fata )
- cotiera fata + spate
- xenon + spalator faruri + motorase de reglaj electric (nu le-am montat pentru ca nu am avut timp sa caut mufele necesare)
- proiectoare ceata
- jantele care vin in echiparea Bertone Turbo + jenti 15" tabla cu anvelope Dunlop Wintersport M3 (rulate mai putin de 1000km, au costat peste 2700 lei si au meritat fiecare banut)
- 4 geamuri electrice cu modul confort (se inchid odata cu armarea inchiderii centralizate)
- oglinzi electrice si incalzite si heliomate
- climatronic functional
- alarma de fabrica cu blocare electronica motor si senzori de volum
- mp3 Sony
- cruise control
- computer de bord
- MID ( multi info display )
- Evacuare finala Irmscher (provine de pe singurul i500 de la noi), evacuare intermediara custom (veti primi si evacuarea intermediara Walker initiala)
- Impozit anual 911.77 lei
- Consum real: Urban 13-14% (se poate si mai mic, in functie de talpa care conteaza enorm in cazul de fata), Extraurban 9-10% (tempomatul face minuni). Cifrele pot cobori cu 1-2% daca viitorul proprietar va modifica/schimba clapeta de accelaratie. Injectoarele sunt albastre (majoritatea v6-lor sunt echipate cu cele negre). Doritorii de mai mult mai au de facut: modificarea clapetei de acceleratie (are un cant ce poate fi eleminat in combinatie cu schimbarea fluturelui), volanta usoara (cea de 9kg costa in uk 210 lire), filtru de aer cu admisie directa, camele de 3.0, admisia de 3.0. Chiar si la nivelul prezent ofera celorlalti participanti la trafic surprize.
Pe langa tot ce am facut pana acum (distributie, fise, bujii, bobina inductie, revizie completa ocazie cu care s-au schimbat toate discurile si placutele, termostat, toate garniturile ce tin de sistemul de racire, coliere, furtune problematice) masina nu ar trebui sa mai ceara prea multa atentie, exceptand revizia peste 4000 km. Singurele reparatii imediate sunt:
- Bucsi brat stanga spate (iarna a lasat semne zgomotoase, de care nu am apucat sa ma ocup inca)
- Senzor detonatie (mi l-au prajit la spalatorie, functioneaza cand vrea el... Cand nu functioneaza masina in cel mai rau caz intra in limp-mode, chestie cu care se poate trai pana la schimbarea lui (costul piesei in sine este de 280 lei)
- Bara fata si aripa stanga necesita atentie (in urma accidentului din primavara nu am reparat nimic pentru ca vinovatul mi-a oferit rca la euroins, nu am gasit service partener in timp util, deci a ramas asa). Se poate repara asta, dar ar fi cam a 2-a oara, si nu va mai iesi perfecta vopseaua.
Acum.... Nu stiu ce sa mai spun. Imi pare sincer rau, cel putin la fel de rau cat i-a parut lui Kegpr cand mi-a vandut-o mie... Dar nu o iau cu mine. As tine bani blocati. Va asigur ca am avut grija maxima de aceasta masina, atat la interior/exterior cat si de motor. A vazut maxim 6 spalari la jet (ultima cu ghinion), in rest am spalat-o personal de fiecare data, cu produse atent selectionate (manusa de microfiba, sampon turtlewax non-acid cu ceara, carpa microfiba, perie speciala pentru jenti, carpa speciala pentru jenti, solutie non-acida pentru jenti, tratament anvelope cu guma lichida africana), interiorul intotdeauna l-am intretinut personal cu aspirator de masina, carpa microfiba, solutie sonax cu finisare mata anti-statica, pielea am curatat-o la fiecare 2 saptamani cu servetele speciale fara continut chimic, intinerire lunara cu solutie lichida non-chimica.
Cat despre modul in care am folosit-o, cei care ma cunosc pot confirma ca nu i-am rupt ficatii, a sarit de 4500 rpm doar ocazional. Orice problema aparuta am rezolvat-o in cel mai scurt timp posibil, ba chiar a stat parcata si 3 saptamani pentru ca nu erau piesele pe stoc.
Cat se poate de urgent, imi doresc sa plec din tara asta ieri
Pret: 5500 euro (
nu imi doresc sa negociez, sunt constient de situatia prezenta dar stiu ce masina este)
Contact: 0721 10 69 66 / reashtk@gmail.com